Здравейте виждам много теми за турбо и прочие и не искам само да флудя, но никъде не намерих, като за този модел.Бихте ли ми казали на този модел възможно ли е да се сложи турбо, приблезително с колко коня ще скочи, и това ще увреди ли по някакъв начин двигателя Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.8 GT Turbo ?
Collapse
X
-
Mupo_87
.....
WhitePower написа:лесно седят нещата отваряш мотора , разреждаш го , смяна на карантията колектори , турбина( и прилежащите и клапани и дреболии) мапване : ( с съответните инжектори и помпи и регуулатори ) и си готов а по лесно е да си купиш турбо кола и да я помпаш
Коментар
-
Ам то верно, че лесно ама чак пък толкова незнаех.Някак имам желание да сложа турбинка в моето браво (не че съм състезател, просто се кефя на същноста на турбо двигателя и на неговата работа). А има ли възможност да се ползва оригиналната окомпектовка на двигателя само да се добавят/променът колектори (входни и изходни) и съответно да се мапне ЕКУ-то не искам да изсмуквам всичко от двигателя, в смисъл да си го карам така и после като реша да го разглобя и да сложа здрави вътрешности.А ако имате представа на етапи каква е цената и от къде може да се намерят нещата за конверсията ще е доста полезно.Не видях такава тема (ако има извинявам се не съм добър търсач) ако има дайте линк.Много благодаря на включилите се.Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
_Ivan_Ivanov_ написа:Ам то верно, че лесно ама чак пък толкова незнаех.Някак имам желание да сложа турбинка в моето браво (не че съм състезател, просто се кефя на същноста на турбо двигателя и на неговата работа). А има ли възможност да се ползва оригиналната окомпектовка на двигателя само да се добавят/променът колектори (входни и изходни) и съответно да се мапне ЕКУ-то не искам да изсмуквам всичко от двигателя, в смисъл да си го карам така и после като реша да го разглобя и да сложа здрави вътрешности.А ако имате представа на етапи каква е цената и от къде може да се намерят нещата за конверсията ще е доста полезно.Не видях такава тема (ако има извинявам се не съм добър търсач) ако има дайте линк.Много благодаря на включилите се.Power Under Pressure
Коментар
-
Браво браво значи започвам да събирам финанси да преработя моята атмосферка първо на 0,4-0,5 бара апък като събера повече смелост и знания ще се изкача по нагоре. Аз съм с 1.8 литров 16 клапанов двигател BRAVO_GT ’96. Интересно ми е с толкова коне в колата ти не мирише ли на конюшна :P .Мерси за информацията много ценна ми беше сега ще трябва да си стагам трибуквието и да изкарам за конете.Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
_Ivan_Ivanov_ написа:Браво браво значи започвам да събирам финанси да преработя моята атмосферка първо на 0,4-0,5 бара апък като събера повече смелост и знания ще се изкача по нагоре. Аз съм с 1.8 литров 16 клапанов двигател BRAVO_GT ’96. Интересно ми е с толкова коне в колата ти не мирише ли на конюшна :P .Мерси за информацията много ценна ми беше сега ще трябва да си стагам трибуквието и да изкарам за конете.Power Under Pressure
Коментар
-
Ето тънкостите аз обичам преди да започна да правя нещо хубаво да събера информация и да знам че ще стане както трябва, маслен радиатор задължително и в началото ще го карам сигурно на 0.3 бара като гледам, важното е да има писъка от блоуофа запалващ кравта на всеки почитател на автомобилите. П.С.Интересно ми е как го изхранваш това зверчеКогато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
ici написа:Чудя се колегата 1115 докъде е стигнал с конверсията на неговата 1.8 Първото нещо, което трябва да се изясни е как ще се настройва колата.Дали с програмируемо ЕКУ, оригиналното ако може да се мапва е най-добре, или пък с пиги бек към него.Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар