Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.8 GT Turbo ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.8 GT Turbo ?

    Здравейте виждам много теми за турбо и прочие и не искам само да флудя, но никъде не намерих, като за този модел.Бихте ли ми казали на този модел възможно ли е да се сложи турбо, приблезително с колко коня ще скочи, и това ще увреди ли по някакъв начин двигателя Благодаря ви предварително

    #2
    Здрасти колега. Много е сложен този въпрос за дискутиране. Тъкмо утре 19.30(сряда) е ФИАТ срещата в "Стрийт пъб" до кино "Здравец" на "Олимпа".Събираме се там 7-8 човека, като 3-ма сме с турбо мотори та ще се опитаме да ти разкажем филма, за който питаш
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      Много бих искал да дойда но точно тогава съм на работа... бих бил много благодарен, ако намерите няколко минутки обсъдите и моята темичка , пък друг пък като се събирате ще се постарая да дойда

      Коментар


        #4
        И на мен ми е интересно, как стоят нещата с турбо конверсията на браво ГТ 1.8 16в
        Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
        Fiat Bravo_GT 1.8 16v

        Коментар


          #5
          лесно седят нещата отваряш мотора , разреждаш го , смяна на карантията колектори , турбина( и прилежащите и клапани и дреболии) мапване : ( с съответните инжектори и помпи и регуулатори ) и си готов а по лесно е да си купиш турбо кола и да я помпаш
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            .....

            WhitePower написа:
            лесно седят нещата отваряш мотора , разреждаш го , смяна на карантията колектори , турбина( и прилежащите и клапани и дреболии) мапване : ( с съответните инжектори и помпи и регуулатори ) и си готов а по лесно е да си купиш турбо кола и да я помпаш
            :D :D :D

            Коментар


              #7
              Ам то верно, че лесно ама чак пък толкова незнаех.Някак имам желание да сложа турбинка в моето браво (не че съм състезател, просто се кефя на същноста на турбо двигателя и на неговата работа). А има ли възможност да се ползва оригиналната окомпектовка на двигателя само да се добавят/променът колектори (входни и изходни) и съответно да се мапне ЕКУ-то не искам да изсмуквам всичко от двигателя, в смисъл да си го карам така и после като реша да го разглобя и да сложа здрави вътрешности.А ако имате представа на етапи каква е цената и от къде може да се намерят нещата за конверсията ще е доста полезно.Не видях такава тема (ако има извинявам се не съм добър търсач) ако има дайте линк.Много благодаря на включилите се.
              Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
              Fiat Bravo_GT 1.8 16v

              Коментар


                #8
                Успех колеги

                Коментар


                  #9
                  _Ivan_Ivanov_ написа:
                  Ам то верно, че лесно ама чак пък толкова незнаех.Някак имам желание да сложа турбинка в моето браво (не че съм състезател, просто се кефя на същноста на турбо двигателя и на неговата работа). А има ли възможност да се ползва оригиналната окомпектовка на двигателя само да се добавят/променът колектори (входни и изходни) и съответно да се мапне ЕКУ-то не искам да изсмуквам всичко от двигателя, в смисъл да си го карам така и после като реша да го разглобя и да сложа здрави вътрешности.А ако имате представа на етапи каква е цената и от къде може да се намерят нещата за конверсията ще е доста полезно.Не видях такава тема (ако има извинявам се не съм добър търсач) ако има дайте линк.Много благодаря на включилите се.
                  ако наистина си запален ще ти обясня какво ти трябва , можеш да караш на 0,4-0.5 бара беза да има голяма опастност да счупиш мотора като за начало ти трябват едни изспускателни колектори , турбина ( зависи от мотор които имаш) инжектори , помпа , бензинов регулатор , блоу-оф клапан интеркулер , турбо пътища и е желателно маслен радиатор да сложиш грубата сметка е около 3000 - 3500 лева , е при атмосферките е по сложно , защото почнеш ли няма спиране а и време отнема много успех , и аз съм запален по турбо колите и за това си купих едно ефтино ГТ и сега лека полека го надувам с помпата ) чакам го да изезе от бокса с настройка като заначало за около 200-210 коня после леко с кранчето да стане към 230 и стига толкова
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    Браво браво значи започвам да събирам финанси да преработя моята атмосферка първо на 0,4-0,5 бара апък като събера повече смелост и знания ще се изкача по нагоре. Аз съм с 1.8 литров 16 клапанов двигател BRAVO_GT ’96. Интересно ми е с толкова коне в колата ти не мирише ли на конюшна :P .Мерси за информацията много ценна ми беше сега ще трябва да си стагам трибуквието и да изкарам за конете.
                    Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
                    Fiat Bravo_GT 1.8 16v

                    Коментар


                      #11
                      _Ivan_Ivanov_ написа:
                      Браво браво значи започвам да събирам финанси да преработя моята атмосферка първо на 0,4-0,5 бара апък като събера повече смелост и знания ще се изкача по нагоре. Аз съм с 1.8 литров 16 клапанов двигател BRAVO_GT ’96. Интересно ми е с толкова коне в колата ти не мирише ли на конюшна :P .Мерси за информацията много ценна ми беше сега ще трябва да си стагам трибуквието и да изкарам за конете.
                      ми мирише, даже и пушаци излизат )и все пак умната не започвай с 0.5 от раз , и си сложи датчик за температура на маслото че то много ще грее като минава през турбината ,а нямяш маслен радиатор.
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        Ето тънкостите аз обичам преди да започна да правя нещо хубаво да събера информация и да знам че ще стане както трябва, маслен радиатор задължително и в началото ще го карам сигурно на 0.3 бара като гледам, важното е да има писъка от блоуофа запалващ кравта на всеки почитател на автомобилите. П.С.Интересно ми е как го изхранваш това зверче
                        Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
                        Fiat Bravo_GT 1.8 16v

                        Коментар


                          #13
                          Чудя се колегата 1115 докъде е стигнал с конверсията на неговата 1.8 Първото нещо, което трябва да се изясни е как ще се настройва колата.Дали с програмируемо ЕКУ, оригиналното ако може да се мапва е най-добре, или пък с пиги бек към него.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #14
                            ici написа:
                            Чудя се колегата 1115 докъде е стигнал с конверсията на неговата 1.8 Първото нещо, което трябва да се изясни е как ще се настройва колата.Дали с програмируемо ЕКУ, оригиналното ако може да се мапва е най-добре, или пък с пиги бек към него.
                            ми аз мисля, че това е най-лесно ама ше видим като настроя моята има много варианти
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, имам една турбина(Garret) с колекторите и клапана от Ауди 1.9 ТDI, има ли шанс да направя нещо с нея? Най-добре ще е да посъбера парици и чарковете и тогава да почна с "трошенето " :D

                              Коментар

                              Working...
                              X