Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да вдигна кончетата на уно турбо 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да вдигна кончетата на уно турбо 1.4

    искам да вдигна малко кончетата на италианчето
    жега на буталата!!! Uno Turbo 1.4
    Каде отиваш може би?

    #2
    вдигаш налягането + повече бензин ... обаче не се прави както ти дойде, а с широколентова ламбда за да мериш смеси .. иначе ефекта е доста неприятен !!!! (можеш да го видиш на колегата темата с ХГТ-то)
    Madness Motorsport
    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination.

    Коментар


      #3
      Re: как да вдигна кончетата на уно турбо 1.4

      TURBO_POWER написа:
      искам да вдигна малко кончетата на италианчето
      Колега турбината надута макс на 0.9 бара , до там стигат силите на дюзите, от 0.9 бара на горе става много бедна сместа. Взимаш бензинова помпа от бмв 740iL, 130 лв. е тя е на 6 бара налягане и дебит от 280л/час.Горивен регулатор на 4 бара, тои е към 60-100 лв.Дюзи 240 cm3 - около 100 лв/бри тогава надуваш турбото на 1.2-1.4 бара+ по голям интеркулер и читав блоу-офф клапан, че тоя бошовския пластмасовия не държи много над 1 барПриблизително около 700-1000 лв и ще е към 150-160 кончета.Гледал съм 2 такива унота със тези параметри и бяха много зли.Но задължително мерене лентова ламбда сонда !!!
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #4
        аз добавих по голямо турбо, по големи тръби към кулера..по големи изпускателни тръби ...+ по горното написано..но без широколентова ламбда сонда..нея предпочетох да я заменя със сонда отзад в ауспуха и свързана с лаптопа в колата!!...подкарах я на 1 бар с оригиналните дузи и повече не става затова е сега ще метнем едни дузи и надуваме на 1.5....ааа хората ме гледат странно по улицата от сега с тоз звук цсссссссссссссссссссссс хихиа старото турбо определено не държи!@!!!!!!!!!! на последна та снимка се вижда.
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          #5
          Забравих да кажа и друго, със по големите дюзи сместа на празен ход е доста богата, но във високите оборотие е перфектна дори след овербуст-аИма един форум там има окло 10-тина Унота направени много добре . Ако искате над 200 к.с вече ще трябва друг компютър или ровене в паметта на стария :DЕто и саита: http://www.turbo124.com/forum/
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар


            #6
            благодаря ви за инфото в момента датчика за налягането показва че помпа на 0.65 бара. Как мога да го увелича малко примерно на 0.8 щом с оригиналните дюзи издържа на 0.9, значи няма да има проблем, знам че е някъде на турбото, ама не знам точно кое и къде.А за тази сонда си нямам никакво понятие каква е и къде се намира? Един пич ми продава турбо с марка мицубиши, каза че помпело доста свалил го от punto, мисля да го взема какво ще кажете?
            жега на буталата!!! Uno Turbo 1.4
            Каде отиваш може би?

            Коментар

            Working...
            X