Здравейте!Днес започнах малко по малко да обръщам внимание и на моя проект за тунинг на двигателя!Значи купих едно РИТМО на старо, и съм решил ремонт на двигателя и да го кача на уното!Двигателя е 1.5 карбуратор. След задължителните: шлайфане на блока, на клапаните,смяна на лагери, нови бутала и сегменти съм решил и да шлайфам главата(да намаля горивната камера)!Въпроса ми е: Колко се намалява при шлайфането, десети, милиметьр? И кой е най-удачния вариант?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на двигател
Collapse
X
-
Наи после приключих сьс смяната на двигателите!!! :D И все се питам защо някои казват че не става и не може,като не са пробвали?Ето го стария(360 000км)и все още работещ:празния кош:..и мотора в него(навьртях му вече 150км):..Имам само един проблем!Чува се чукане на клапаните и то доста.Ако сьм качил с 0.1 повече,може ли да е от това?FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
FIAT MAREA1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар