Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг на Брово-ка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    луд написа:
    hf hpe написа:
    HCO написа:
    ...Повечко аванс ще и трябва ....
    объркал се е човека
    Не не съм се объркал , погледнете картите на някои турбо мотори за изменението на аванса в ниски и после в високи обороти...На уното аванса отива до 33 градуса (лично мерени от мен)сравнете 2 мотора ,примерно ланчия 2.0 8v , и ланчия 2.0 8v turbo да видите какви изменения има в аванса.Изпреарване на запалването:На празен ход :8-12 градуса преди ГМТМаксимално изпреварване:4000-6000 об/мин 32-36 градуса преди ГМТТова е за Уно 1.3 турбо
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    Коментар


      #47
      не е много показателно това с аванса .. за всеки мотор е различно и при по високо налягане аванса трябва да се връща !!!
      Madness Motorsport
      (\__/)
      (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
      (")_(") signature to help him gain world domination.

      Коментар


        #48
        колега не, че съм екперт, но искам да попитам за маслената магистрала... и прочие.. до колкото знам маслото за турбината се "лови" директно от помпата и е около 6 Бара, когато се разварти тая турбинка да не остане без масълце...?

        Коментар

        Working...
        X