Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг на Брово-ка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лек тунинг на Брово-ка

    Малко се чудя от къде да започна Притежавам тази кола(5000лв.кеш)от зимата на 2006г и още първото лято ме остави на пътяЛятото работя в Сл Бряг а иначе спя в Поморие от кадето е и жената за да ляга по тънко за спанеИначе 5-6 месеца сезон по 300лв за двамата 600лв на месец в Сл Бряг не си заслужава , а като патувам всяка вечердо Поморие ми ляга наполовина.Защо ви пиша всичко това, ми малко да разясна какъв съм го ЯЛ 3 месеца от лятото на 2006и колко сам и бил ядосан на колата.Ще си кажете 3 месеца какво толкова и е станало на колата Както се вижда от подписа ми сам от Плд. и нямах нито един майстор познат или да сам чул поне нещо за него в ПомориеИ така поподнах на майстора Х" койтто ми прави колата 3 месеца (всмукателен вал ,една биела, биелни лагери, ролки, ремаци ,масла и още неща имаше но вече не помня какво още - 1700лв)сами си направете сметката колко си е давал зор че аз няма с какво да отивам и пребирам от Сл БрягНякой път сам взимал от един колега неговата кола за което сам си плащал 8лв на ден +бензина горе долу 1 месецВече тази кола ми беше излезнала златна.Според мен всеки нормален би я продал на момента и да се отарве от нея Ама аз нали малко не сам нормален и си я задържах.И така още от зимата на 2006 ми се въртеше в главата да и слагам турбо, с колегата Mescalin сме говорили на тази тема(ако помни ощи де)но само на приказки.Гледах сайтове четях форуми но както казват в една реклама" НЕ СТАВА САМО С ЯДЕНЕ ТРЯБВА И АКЪЛ"Си останах само с гледане по сайтове и форумиИ така до лятото на 2007 слава богу това лято ме изкара колата В началото юни месец по-случайност (трябваше да сменям лагер на хидравличната помпа) се запознах със така наречините Братя в Поморие(АЛЕКО МАЗЕРАТИ ТЙМ) повечето от вас вече занят за тях от темета ми за тяхната кола, който пък се оказоха роднини на женатаИ така се започна всичко цяло лято копувах за въпросното турбиниране част по част(да не ми дойде на ногорно като почнем колата)+всмукателен вал то трябвало още лятото на 2006 да се смени ама кой ти знае аз си ходя на работа те ми правят колата и ти викат дай пари Та както писах по горе колата ми трябваше всеки ден и не можех да я разглобявам преди края на сезона но дойде и този денВече сте видяли някой снимки от другата тема и за това не мисля да ги повтарямНо днеска вече монтирахе турбото пуснахме маслото и запалихме колата(ура турбото не пиши)Надявам се да мога да ъпдейтвам темата веки ден с по нещоНе сам специалис но следя работата от близо и ако има въпроси ще отговарямпп Вероятно ще имам доста правописни грешки за което моля да бъда извинен
    FIAT BRAVO 2.0 20v
    http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

    #2
    Брей аз толкова не съм писал през живота си
    Прикачени файлове
    FIAT BRAVO 2.0 20v
    http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

    Коментар


      #3
      И ко ся, изтегля ли

      Коментар


        #4
        Турбото е ККК К16Изп.Колектор фабричния доработен (взех си още един да имам)маслената магистрала от проспиид (поръчка) + Няколко от Поморииските стругари и изолациона лентаИнтеркулер от Фият Купе надявам се от колегата hphpe.Аз си взех но е от BMW но по- трудно ще се сложиБоост контрол от топспиидБлооу оф пак от топспиидУреди за маслото и турбото от топспиидИнжектори от Г60 280сс/минЗа електорниката има време А и още ще се купува но за сега е това
        FIAT BRAVO 2.0 20v
        http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

        Коментар


          #5
          Кажи как върви де
          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

          Коментар


            #6
            team написа:
            Турбото е ККК К16Изп.Колектор фабричния доработен (взех си още един да имам)маслената магистрала от проспиид (поръчка) + Няколко от Поморииските стругари и изолациона лентаИнтеркулер от Фият Купе надявам се от колегата hphpe.Аз си взех но е от BMW но по- трудно ще се сложиБоост контрол от топспиидБлооу оф пак от топспиидУреди за маслото и турбото от топспиидИнжектори от Г60 280сс/минЗа електорниката има време А и още ще се купува но за сега е това
            как си доработи точно колектора че ми се въртят едни мисли на мен за спортен колектор ама много трудно ще си намеря , как мога да направя нещо с доработване на оригиналния?
            FIAT - TIPO 2.0i.е

            Коментар


              #7
              Ами това си сток колектора но ХГТ само е отрязан под ъгал(колко градоса точно не знам и е заварена планка за него)На Типото майче е чигунен и надали ще може да се направи нещо от негопп Колата още не е в движение
              FIAT BRAVO 2.0 20v
              http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

              Коментар


                #8
                Колега смятам че сте направили колектора доста дълъг и може да имате проблеми.Защо не взе оригинален?Това което искам да питам е сменял ли си буталата,защото твоя мотор е със степен на сгъстяване 10:1 , турбо версията е с 8.5:1 . Ще ти духне гарнитурата много бързо,за другото не ми се мисли.П.П.Типото също е стръби
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  бре и аз тва се чудя дали няма да му излезне по ефтино мотор 2.0 20в с турбо и електрониката да си вземе !?
                  Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                  Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                  Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                  Коментар


                    #10
                    Според мен не са много дълго за това турбо то ККК К-16 е за по-малки бензинови мотори от 1.2 до 1.8 работи най-добре на дизелите го слагат до 2.5, но го има и на по-големи мотори като на "Opel Calibra 1992 2.0L 16V 204 H.P." и на "PORSCHE 911 Bi-Turbo 1994 3.6L 408 H.P." самоче на последното са 2 такива :"))

                    Коментар


                      #11
                      ivanko_rs написа:
                      Колега смятам че сте направили колектора доста дълъг и може да имате проблеми.Защо не взе оригинален?Това което искам да питам е сменял ли си буталата,защото твоя мотор е със степен на сгъстяване 10:1 , турбо версията е с 8.5:1 . Ще ти духне гарнитурата много бързо,за другото не ми се мисли.П.П.Типото също е стръби
                      Оригиналния на Купе е чугунен и доста къс.И все пак доста търсих от купе но неможах да намеря от 20VTсамо в е-бей за 50 паунда но доставката до бг струваше 300 паунда защото доста тежи За компресията също знам каква е и на двата ДВГ Не сам споменал че за момента ще се гони възможно най малък буст идеята ми е да има по добър старт колатазащото според мен ХГТ-то е куцо от към стартДоста говорих с БРАДАРИТЕ на тази тема за мойта компресия и те ме увериха че за налягането на което ще се кара колата няма нужда да се бара и смятам да им се доверя.Алекото не им е първата турбо кола и не смятам да споря с тяхАко стане нещо(да не чуе дявола) имам още един ДВГ 20v от Каппа и ще го използвам за донорНо на тяхни разноски
                      FIAT BRAVO 2.0 20v
                      http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                      Коментар


                        #12
                        nasty написа:
                        бре и аз тва се чудя дали няма да му излезне по ефтино мотор 2.0 20в с турбо и електрониката да си вземе !?
                        Ти колко такива коли си видял в бгИ колко от тях на части
                        FIAT BRAVO 2.0 20v
                        http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                        Коментар


                          #13
                          ОКВажното е да ти хареса като стане.Но и трябва да издържи ,а не като някаква драгачка за 5 старта и край.Но щом мислите че ще стане така действайте.Стискам ви палци и с нетърпение ще следя резултата.Наистина са малко такива коли на части че и в БГ с тоз акциз.Драсни един ред на "николай" ,той се занимава с такива доставки от Италия на мотори и други части.Аз моя го взех от него.А ако те интересува се продава мотор и кутия от Капа 2.0 16 Турбо 205 коня заедно с електрониката в Сливен за 2000лв.Мотора даже не е свален от колата.Разпродават я защото е акцизна.Успех в начинанието
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #14
                            team написа:
                            nasty написа:
                            бре и аз тва се чудя дали няма да му излезне по ефтино мотор 2.0 20в с турбо и електрониката да си вземе !?
                            Ти колко такива коли си видял в бгИ колко от тях на части
                            да де знам че са акцизни и не ги вкарват ама,който търси намира начин..ето за 2 бона го имаш
                            Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                            Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                            Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                            Коментар


                              #15
                              nasty написа:
                              team написа:
                              nasty написа:
                              бре и аз тва се чудя дали няма да му излезне по ефтино мотор 2.0 20в с турбо и електрониката да си вземе !?
                              Ти колко такива коли си видял в бгИ колко от тях на части
                              да де знам че са акцизни и не ги вкарват ама,който търси намира начин..ето за 2 бона го имаш
                              2.0 16VT не ми върши работа
                              FIAT BRAVO 2.0 20v
                              http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                              Коментар

                              Working...
                              X