Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг на Брово-ка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ami az karam 1.2 motor s 320cc injectori 280 pak 6te ti doidat malki ako naduva6 gore dolo seriozno ... sorry nqmam kirilicaЗатова има конвертор който конвертира латиницата в кирилица.Виж под прозореца за писане на съобщение.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Madness Motorsport
    (\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination.

    Коментар


      #32
      Вече взе да придобива предишния си вид.Докога ли
      Прикачени файлове
      FIAT BRAVO 2.0 20v
      http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

      Коментар


        #33
        Браво колега и дано този път да я караш мнооооого дълго без проблеми Като гледам си със същия блоу офф акто моя.Понавий му шпилката че иначе смучи.
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #34
          Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни
          FIAT BRAVO 2.0 20v
          http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

          Коментар


            #35
            team написа:
            Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни
            Май е някаде по картера или малко преди него...Поне на мойто браво е там и се вижда кабелчето на датчика което отива към купето и съответно към таблото

            Коментар


              #36
              ivanko_rs написа:
              Браво колега и дано този път да я караш мнооооого дълго без проблеми Като гледам си със същия блоу офф акто моя.Понавий му шпилката че иначе смучи.
              Ами той беше доста стегнат(вадише трабата на поразия) и се наложи да му махна едната прожина и за сега е добреНе сам го усетил да смучи
              FIAT BRAVO 2.0 20v
              http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

              Коментар


                #37
                Sparco_Racing написа:
                team написа:
                Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни
                Май е някаде по картера или малко преди него...Поне на мойто браво е там и се вижда кабелчето на датчика което отива към купето и съответно към таблото
                Бах го, като свалях картера никакви кабели нямаше
                FIAT BRAVO 2.0 20v
                http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                Коментар


                  #38
                  team написа:
                  Sparco_Racing написа:
                  team написа:
                  Ще помоля малко за помощЛампата за мослото но таблото не ми свети(предполагам сам пропуснал да я свържа)Ако дякой знае каде се намира датчика ще ми спести малко време и излишни псувни
                  Май е някаде по картера или малко преди него...Поне на мойто браво е там и се вижда кабелчето на датчика което отива към купето и съответно към таблото
                  Бах го, като свалях картера никакви кабели нямаше
                  Може да е малко по нагоре ,но съм сигурен че е от страната на ск.кутия...То вътре няма кабели... То седи като една пробка някаде там и от него излиза кабела за към купето...Самия датчик не влиза навътре и затова кабел няма да видиш

                  Коментар


                    #39
                    Браво колега... старото бутало е много "красиво" , сега остава да помислиш за ECU-то, дюзите ще стигнат до към 0.6- 0.8 бара макс. Колко сте напарвили компресията сега ? Само със сваляне на буталата или и по дебела гарнитура?Повечко аванс ще и трябва ....Щото като съдя по буталата хем е имало "чукане" на аванса хем супер бедна смес за да изгори така буталцето.Аз като надух моито турбо на 1 бар и на 5000 оборота ми припукваше в гърнето като на колите от WRC-шампионата , просто дюзите ми стигаха до там и после увехваха.Провери си и уреда за налягането на турбото дали отчита вярно (закачи го към някои компресор за помпане на гуми и задръж на 0.5 бар примерно или 1 бар.Също така и маркучите към уест геита и блоу-оф-а .А клапаните как са ??? Не са ли продухани ?Аз съм виждал как клапани на турбо кола са като маргаритка разджвъчкани от бедна смес ...
                    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                    Коментар


                      #40
                      HCO написа:
                      Браво колега... старото бутало е много "красиво" , сега остава да помислиш за ECU-то, дюзите ще стигнат до към 0.6- 0.8 бара макс. Колко сте напарвили компресията сега ? Само със сваляне на буталата или и по дебела гарнитура?Повечко аванс ще и трябва ....Щото като съдя по буталата хем е имало "чукане" на аванса хем супер бедна смес за да изгори така буталцето.Аз като надух моито турбо на 1 бар и на 5000 оборота ми припукваше в гърнето като на колите от WRC-шампионата , просто дюзите ми стигаха до там и после увехваха.Провери си и уреда за налягането на турбото дали отчита вярно (закачи го към някои компресор за помпане на гуми и задръж на 0.5 бар примерно или 1 бар.Също така и маркучите към уест геита и блоу-оф-а .А клапаните как са ??? Не са ли продухани ?Аз съм виждал как клапани на турбо кола са като маргаритка разджвъчкани от бедна смес ...
                      Гарнитурата е по-дебела с двойно по-дебели пръстениКомпресията не сме е мерили още но с буталата и гарнитурата мисля че пада под 8,5:1пп Мерси за съветите утре всичко ще се провери.Не смятам на този етап да се кара на повече от 0,4-0,5бараУчдващо на клапаните нищо им нямаше
                      FIAT BRAVO 2.0 20v
                      http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                      Коментар


                        #41
                        Вече е напълно зглобена, даже и направих едно кръгче(почти без да вклучва турбото )Утре ще ходя за електрониката да видим какво ще стане
                        Прикачени файлове
                        FIAT BRAVO 2.0 20v
                        http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                        Коментар


                          #42
                          Екстра....Колко кончета мислиш че си и докарал ???

                          Коментар


                            #43
                            HCO написа:
                            ...Повечко аванс ще и трябва ....

                            Коментар


                              #44
                              hf hpe написа:
                              HCO написа:
                              ...Повечко аванс ще и трябва ....
                              объркал се е човека
                              cinq 16V, Delta 1 2.0

                              Коментар


                                #45
                                а къде отива края на възд.филтър ?? зад халогена ли някъде или ...
                                фиатче Браво 2.0

                                Коментар

                                Working...
                                X