team, успех батка И аз му мислих такива лоши работи на мойто HGT, но засега не съм се впускал в нещо по-сериозно. Ще ти следя темата с много интерес, и дано всичко върви по вода!
Като завършиш можеш ако ти се занимава да направиш тема "стъпка по стъпка" как се прави турбо За да може многото хора, които питат да прочитат директно темата и да си прецакват сами колата без чужда помощ (защото така само да прочетеш в някой форум и да го направиш не става - трябва и акъл :D )
Ами и аз не дуомявам 100 октана и спах нито аванс одари нито нищоНебеше и загряла нито ръчкана макс 5000об. на 0,4 бара 20минути най многоСпоред мен или са много слаби тези бутала или уреда за боост контрола е отчитал грешно(което ме съмнява)или детонациония датчик се е прецакал.А това което най ме набиждава на мисалта е че от преди това си е било трагнало това бутало и турбото му е помогнало Не изкам да вярвам че тези бутала са толкова кекави пп Но пораженията са малки само буталото нито е надрало нито блока се е прецакал
Надявай се да си прав за буталото да е тръгмало,защото иначе означава че или нещо не ти работи по уредите(детонационния примерно) или с този надув и това сгъстяване няма да стане и резултата ще е постоянно чупене на бутала.Проблема при турбо моторите е че моментна детонация чупи бутала докато се усетиш за секунди.Вижте и управлението на ЕКУ-то аджеба дали успява да обогати сместа достатъчно.Ако не е богата може да пробваш и с клапана за бензина,при мене така се поизчистиха работите,но моя е регулируем.Успех и дано да откриеш навреме причината преди да е станала и друга поразия.
Надявай се да си прав за буталото да е тръгмало,защото иначе означава че или нещо не ти работи по уредите(детонационния примерно) или с този надув и това сгъстяване няма да стане и резултата ще е постоянно чупене на бутала.Проблема при турбо моторите е че моментна детонация чупи бутала докато се усетиш за секунди.Вижте и управлението на ЕКУ-то аджеба дали успява да обогати сместа достатъчно.Ако не е богата може да пробваш и с клапана за бензина,при мене така се поизчистиха работите,но моя е регулируем.Успех и дано да откриеш навреме причината преди да е станала и друга поразия.
Не смятам да правя още експерименти със сток бутала.До средата на другата седмица трябва да ми докарат турбо бутала от 20VT или кованиАко нещо се обърка ще я зглобя за атмосферен докато взема турбо буталаНо нищо сега сам още по надъхан да стане от преди
защо не пробваш някоя добавка за повишаване не октановото число, докато не установите и отстраните проблема с детонацията?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
и внимавайте пак да не я издумкате ... буталото е термично разтопено от яко бедни смеси .. просто няма как да стане работата без да настройвате електрониката .. пък и детонации са тропкали бая
Madness Motorsport
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Коментар