Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг на Брово-ка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    team, успех батка И аз му мислих такива лоши работи на мойто HGT, но засега не съм се впускал в нещо по-сериозно. Ще ти следя темата с много интерес, и дано всичко върви по вода!
    Bravo(TM) HGT

    Коментар


      #17
      Като завършиш можеш ако ти се занимава да направиш тема "стъпка по стъпка" как се прави турбо За да може многото хора, които питат да прочитат директно темата и да си прецакват сами колата без чужда помощ (защото така само да прочетеш в някой форум и да го направиш не става - трябва и акъл :D )

      Коментар


        #18
        Добре че имам други бутала
        Прикачени файлове
        FIAT BRAVO 2.0 20v
        http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

        Коментар


          #19
          Прикачени файлове
          FIAT BRAVO 2.0 20v
          http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

          Коментар


            #20
            Колега,каква е причината,детонация ли?
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #21
              ivanko_rs написа:
              Колега,каква е причината,детонация ли?
              Ами и аз не дуомявам 100 октана и спах нито аванс одари нито нищоНебеше и загряла нито ръчкана макс 5000об. на 0,4 бара 20минути най многоСпоред мен или са много слаби тези бутала или уреда за боост контрола е отчитал грешно(което ме съмнява)или детонациония датчик се е прецакал.А това което най ме набиждава на мисалта е че от преди това си е било трагнало това бутало и турбото му е помогнало Не изкам да вярвам че тези бутала са толкова кекави пп Но пораженията са малки само буталото нито е надрало нито блока се е прецакал
              FIAT BRAVO 2.0 20v
              http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

              Коментар


                #22
                Надявай се да си прав за буталото да е тръгмало,защото иначе означава че или нещо не ти работи по уредите(детонационния примерно) или с този надув и това сгъстяване няма да стане и резултата ще е постоянно чупене на бутала.Проблема при турбо моторите е че моментна детонация чупи бутала докато се усетиш за секунди.Вижте и управлението на ЕКУ-то аджеба дали успява да обогати сместа достатъчно.Ако не е богата може да пробваш и с клапана за бензина,при мене така се поизчистиха работите,но моя е регулируем.Успех и дано да откриеш навреме причината преди да е станала и друга поразия.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #23
                  ivanko_rs написа:
                  Надявай се да си прав за буталото да е тръгмало,защото иначе означава че или нещо не ти работи по уредите(детонационния примерно) или с този надув и това сгъстяване няма да стане и резултата ще е постоянно чупене на бутала.Проблема при турбо моторите е че моментна детонация чупи бутала докато се усетиш за секунди.Вижте и управлението на ЕКУ-то аджеба дали успява да обогати сместа достатъчно.Ако не е богата може да пробваш и с клапана за бензина,при мене така се поизчистиха работите,но моя е регулируем.Успех и дано да откриеш навреме причината преди да е станала и друга поразия.
                  Не смятам да правя още експерименти със сток бутала.До средата на другата седмица трябва да ми докарат турбо бутала от 20VT или кованиАко нещо се обърка ще я зглобя за атмосферен докато взема турбо буталаНо нищо сега сам още по надъхан да стане от преди
                  FIAT BRAVO 2.0 20v
                  http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                  Коментар


                    #24
                    защо не пробваш някоя добавка за повишаване не октановото число, докато не установите и отстраните проблема с детонацията?
                    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                    Коментар


                      #25
                      Прикачени файлове
                      FIAT BRAVO 2.0 20v
                      http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                      Коментар


                        #26
                        Не са от 20VT защото буталния болт им е по голям.Но сега свалихе компресията и продължавамеДнес продължих с наботвацията 200лв комплект сегменти
                        Прикачени файлове
                        FIAT BRAVO 2.0 20v
                        http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                        Коментар


                          #27
                          и внимавайте пак да не я издумкате ... буталото е термично разтопено от яко бедни смеси .. просто няма как да стане работата без да настройвате електрониката .. пък и детонации са тропкали бая
                          Madness Motorsport
                          (\__/)
                          (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
                          (")_(") signature to help him gain world domination.

                          Коментар


                            #28
                            Малко по-малко нещата взеха да си идват на мястото
                            Прикачени файлове
                            FIAT BRAVO 2.0 20v
                            http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                            Коментар


                              #29
                              и помисли за по големи дюзи .. тия ще удрят таван при малко по нормален надув за малко бууст става горе-долу.
                              Madness Motorsport
                              (\__/)
                              (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
                              (")_(") signature to help him gain world domination.

                              Коментар


                                #30
                                gad3n написа:
                                и помисли за по големи дюзи .. тия ще удрят таван при малко по нормален надув за малко бууст става горе-долу.
                                Ам за кой дюзи ми говориш За сток дюзите илиИначе имам от Г60 проверени и работещи 280сс на 3 бара, 16 ома.
                                FIAT BRAVO 2.0 20v
                                http://www.data.bg/images/gallery/media/theam_1.jpg

                                Коментар

                                Working...
                                X