Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Леко надуване с подръчни материали...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    малй ква трагедия!!!! нищо друго няма да кажа!!!
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      #17
      bebito^^^ написа:
      малй ква трагедия!!!! нищо друго няма да кажа!!!
      Колежке , даи да ходиме до Метро или технополис да взимаме по 1 прахусмукачка от тея яките и да правим Уновците си още по бързи :DКолега,не се занимаваи с глупости .Колегите са ти го казали правилно. Една турбина в горе долу читаво състояние е около 200-400 лв.Blow-off клапан 50-100 лв и още 100 лв за работа по колектора и захранване на турбото с масло.и имаш мотор с турбо , вярно аматьорски направен ама с турбо, на 0,3-0.4бара пълнене .
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #18
        HCO написа:
        bebito^^^ написа:
        малй ква трагедия!!!! нищо друго няма да кажа!!!
        Колежке , даи да ходиме до Метро или технополис да взимаме по 1 прахусмукачка от тея яките и да правим Уновците си още по бързи :DКолега,не се занимаваи с глупости .Колегите са ти го казали правилно. Една турбина в горе долу читаво състояние е около 200-400 лв.Blow-off клапан 50-100 лв и още 100 лв за работа по колектора и захранване на турбото с масло.и имаш мотор с турбо , вярно аматьорски направен ама с турбо, на 0,3-0.4бара пълнене .
        Ти май не си чел тази тема та даваш такива съвети http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20304Турбо не се прави с 500лв
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #19
          Grisha написа:
          HCO написа:
          bebito^^^ написа:
          малй ква трагедия!!!! нищо друго няма да кажа!!!
          Колежке , даи да ходиме до Метро или технополис да взимаме по 1 прахусмукачка от тея яките и да правим Уновците си още по бързи :DКолега,не се занимаваи с глупости .Колегите са ти го казали правилно. Една турбина в горе долу читаво състояние е около 200-400 лв.Blow-off клапан 50-100 лв и още 100 лв за работа по колектора и захранване на турбото с масло.и имаш мотор с турбо , вярно аматьорски направен ама с турбо, на 0,3-0.4бара пълнене .
          Ти май не си чел тази тема та даваш такива съвети http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20304Турбо не се прави с 500лв
          Гриша, четох я . Написал съм аматьорски , което достатъчно говори.То с пръдня боя не става .
          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

          Коментар


            #20
            HCO написа:
            Grisha написа:
            HCO написа:
            bebito^^^ написа:
            малй ква трагедия!!!! нищо друго няма да кажа!!!
            Колежке , даи да ходиме до Метро или технополис да взимаме по 1 прахусмукачка от тея яките и да правим Уновците си още по бързи :DКолега,не се занимаваи с глупости .Колегите са ти го казали правилно. Една турбина в горе долу читаво състояние е около 200-400 лв.Blow-off клапан 50-100 лв и още 100 лв за работа по колектора и захранване на турбото с масло.и имаш мотор с турбо , вярно аматьорски направен ама с турбо, на 0,3-0.4бара пълнене .
            Ти май не си чел тази тема та даваш такива съвети http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20304Турбо не се прави с 500лв
            Гриша, четох я . Написал съм аматьорски , което достатъчно говори.То с пръдня боя не става .
            Мриш
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #21
              HCO написа:
              То с пръдня боя не става .
              Не говоря за пръдня, а за прахосмукачка. Четете по-внимателно темата колеги! И тази тема е основно за гъвкавото мислене, а не за стандартните начини. Повярвайте ми, знам много добре как се слага нормално турбо.
              Fiat Ritmo 105TC
              1600cc 105к.с.

              Коментар


                #22
                и сега си решил да пробваш с прахосмукачка щото до сега никой не е слагал прахосмукачка ли?
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  WhitePower написа:
                  и сега си решил да пробваш с прахосмукачка щото до сега никой не е слагал прахосмукачка ли?
                  Не.Защото човекът, за разлика от повечето му критици, е инженер доколкото знам и е малко по-запознат с механиката като наука от разните му там разбирачи дето хапят тука...
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #24
                    sachma написа:
                    WhitePower написа:
                    и сега си решил да пробваш с прахосмукачка щото до сега никой не е слагал прахосмукачка ли?
                    Не.Защото човекът, за разлика от повечето му критици, е инженер доколкото знам и е малко по-запознат с механиката като наука от разните му там разбирачи дето хапят тука...
                    ми и аз съм инженер , и да ти кажа че с тези обороти нямя да направи нищо освен да стопи лагеририте на предавките и самата турбина но както му се казва от опит глава не боли
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      HCO написа:
                      bebito^^^ написа:
                      малй ква трагедия!!!! нищо друго няма да кажа!!!
                      Колежке , даи да ходиме до Метро или технополис да взимаме по 1 прахусмукачка от тея яките и да правим Уновците си още по бързи :DКолега,не се занимаваи с глупости .Колегите са ти го казали правилно. Една турбина в горе долу читаво състояние е около 200-400 лв.Blow-off клапан 50-100 лв и още 100 лв за работа по колектора и захранване на турбото с масло.и имаш мотор с турбо , вярно аматьорски направен ама с турбо, на 0,3-0.4бара пълнене .
                      колега аз уното по4ти сам си го направила по бързо ..останаха електроника и дузи..за твоито не знам!!!
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар

                      Working...
                      X