Искам малко да сваля БраДвата, ама съвсем леко .. не да опре до пътя, та се питах рязането на пружини добро решение ли е? Необходимо ли е да се подменя друго по окачването?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Рязане на пружини
Collapse
X
-
Горните мнения ми се виждат малко "едностранчиви". Защо пък да не става? Това се практикува от години с приемлив резултат от тунингари и тунингисти по цял свят. Особенно ако пружината е цилиндрична, проблеми с монтажа няма да има. Ако не е цилиндрична, може да се импровизира нещо...При намаляване на навивките на пружината, освен дължината се променя и твърдостта и - тоест става по-твърда. Единственият недостатък на подобен подход е, че се увеличава натоварването на всяка навивка, но то е малко.Ето и една много грамотна статия на темата: http://lada.madu.ru/spring.htmlFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
искаш ли да фанем басче,че на типо,темпра,делта,дедра,браво,брава,мареа и т.н. не става рязане на пружинитевсе пак това не са лади !!!"Това се практикува от години с приемлив резултат от тунингари и тунингисти по цял свят"по селата може,истинските "тунингисти" не се занимават с глупости,а направо сменят амортисьори пружини и т.н.
Коментар
-
pugsy написа:истинските "тунингисти" не се занимават с глупости,а направо сменят амортисьори пружини и т.н.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Честно казано рязането на пружини си го има доста отдавна това което съм чувал за типо (от колегата Grisha , ако не селъжа ставаше въпрос за пружините на pugsy) е че предните може да ги отрежеш но задните не са паснали след рязането.Имайки предвид че окачването на типо , темпра , браво , брава, делта, алфа 145, 146 са еднакви може би няма да стане, щом колегата се е сблъскал с това. От др. страна и голфарите си режат пружините , чувал съм и за опел , формата им е еднаква, захващането предполагам е единтично или подобно.Аз лично не съм много "за" рязането на пружини, все пак спортните пружини за това ги има и за това са измислени.Една пружина е мака в първите две или три намотки от там нататък си е твърда , от там идва твърдоста като се резнат пружините.Моя съвет е да изчакаш и да намериш спортни пружини и да ги сложиш( в алфа и ланча форума, може да потърсиш).Мисля че ще успееш да намериш на добра цена.
Коментар
-
Един приятел онзи ден пробва да реже на БМВ Е36 320 Купе и после ходихме да купуваме червени пружини, защото и той си мислише, че става с рязане - но НЕ СТАВА Единствената кола, която стана така - с рязане (и то само предните) е Форд Ескорт XR3, защото там пружината е с напълно еднакви намотки Но на който не му се вярва - да реже, пък после пак ще си говоримBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар