Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За и против спортно окачване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За и против спортно окачване

    аз карам мареа 1.9тд100 и си купих колата със спортно окачване (в италия човека е дал над 1200е ) искам да споделя плюсосете и минусите. Предимство-много устойчува с висока скорост и в завойНедостатък-по лоша возия, много е ниска не става за катерене по бордюри, по скъпи гуми и т.нсоред мен спортното окачване е напълно излишно. не съм я карал зимата мисля че ще е доста тжко.
    FIAT Marea 1.9TD/100

    #2
    по-скъпи гуми ?колата е за пътищата не за бордюрите

    Коментар


      #3
      Аз съм твърдо ЗА спортното окачване, но в твоя случай е по-добре да го махнеш.Фиат Мареа не е кола за спортно каране или окачване, тя е направена да бъде широка, удобна, меко возеща - т.н. "семейна кола".
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #4
        pugsy написа:
        по-скъпи гуми ?колата е за пътищата не за бордюрите
        По пътищата се кара, а по бордюрите се паркира
        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

        Коментар


          #5
          westdogg написа:
          pugsy написа:
          по-скъпи гуми ?колата е за пътищата не за бордюрите
          По пътищата се кара, а по бордюрите се паркира
          след бордюра следва третоар и като си изсере неква кола на половината,понякога и цялата и кво става,майки с колички и хората ходат по улиците и съответно шофьорите ги псуват,свиркат и понякога блъскат

          Коментар


            #6
            Аз съм с спортно и съм твърдо за...ти сам си открил причините с паркирането виж проблеми много нямам малък съм затва А мареа-та е точно да те вози меко...сигурно има хубава визия да е ниска ама....Тук 1 въпрос точно за тия лимузини как ще е по добре и да не се губи возията само 1 пружини да те свалят малко и пак да получиш устойчивост или със амортисиори и нормално висока? Като се замисля е само пружини ,но колко се губи от возията има ли запознати ?
            Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
            Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
            Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

            Коментар


              #7
              Дайте тогава всичките са караме със спортно окачване. Така хем колата ше има по яка визия и стойка , хем няма да можеме да се кътериме по третоарите и да пречиме на майките Така че заключението е : ЗА СПОРТНОТО ОКАЧВАНЕ
              Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

              Коментар


                #8
                Ако сме в нормална държава никой няма да усети негативите на спортното окачване,НО ние сме в България и този тип окачване се оказва бреме по нашите пътища и най-вече за нашите автомобили.Аз също съм със спортно окачване ,но повярвайте точно за мойта кола никак не е удобно да се кара със заводското особено след като я чипна и на моя стил на каране(ралиджийския).Така че всеки си преценява колко му се жертва за да е със спортно окачване,аз лично ще го сменя с нормално за зимата,а на пролет отново ще съм на "пистата"
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  И аз съм напълно съгласен с колегата ivanko_rs по наште пътища каквото и окачване да имаш не можеш да се надяваш на комфортно возене, а що се однася до спорто окачване аз лично съм за.

                  Коментар


                    #10
                    Само въздушното окачване и хидравликата на Ситроен признавам за комфортно. Зависи от личния стил на каране. На мен лично ми е достатъчно норамалното окачване, но не съм против спортното. Всеки си избира какво му е приятно

                    Коментар


                      #11
                      50-50зависи за какво ти трябва колата....
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм със спортно окачване и до сега не съм имал проблеми с паркирането по тротоарите Отностно пътищата по България няма да коментирам, защотото само Offroad 4х4 няма затруднения с наще дупки (и то не винаги)Все пак с това спортно окачване съм сигурен че няма да имам камъни в бъбреците ... Минавам 2пъти по Цариградско и съм готов
                        Fiat Punto 1.7TD
                        Mazda 626 2.0
                        Fiat Croma 2.4 Multijet

                        Коментар


                          #13
                          Според мен всичко зависи от човека и това какво той иска от колата си, какво търси. Аз лично съм за спортното окачване .
                          FIAT - TIPO 2.0i.е

                          Коментар


                            #14
                            аз съм против, ако е за лимузина. Не отричам плюсовете, но както казахте по горе, за нашите пътища НЕ. Карал съм ПОЛО със спортно окачване и много добре си се катереше по тротоарите, но проблема беше друг. Пробвайте да минете по Цар борис 3 без да получите леко мозъчно сътресение или най-малкото, някоя пломба да в изпада. Е става, но под 100км/ч не трябва а се слиза а подобни улици съм сигурен, че има доста и то не само в София. Аз поне обичам като ще карам по голяма кола да вози меко и да не се усещат по-малките неравности. Но това е личен избор. Може на някой да не му е приоритет мекото возене, ами острото влизане в завоите примерно. Не че не съм се опитвал и аз де . А по натам няма да откажа на едно Пунто ГТ пък и една турбинка към него още по-няма да откажа.
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              Колега това което казваш е така за дупките ,но според мен това окачване си е за коли които не се движат много по такива пътища.Не случайно се казва Спортно защото е за спортни коли а не за всекидневна разходка по "жълтите павета " в Сф.Аз през август зех едно Браво 1.6 с нормалното си окачване,но преди седмица взех от един пич целия заден мост с окачване от Браво 2.0 20в и съм много доволен.Хем сега вече съм с спортно окачване хем и спирам по добре с тези дискове отзад.Сега е в бокса за Оптичен тунинг ама за сужаление няма да е готово до Италфеста

                              Коментар

                              Working...
                              X