Имам две еднакви коли като купета, едната е със спортно окачаване (Меган 2.0-16в) правено мераклийската в Италия, вкл. и променен наклон на задните гуми. Тази кола няма мърдане в завой, дори когато вече започва да приплъзва, тръгва лекичко със задницата, което веднага балансира. Не вози твърдо, но не търпи големи неравности. Чувствам я под гъза си и мога да усетя пет стотинки легнали под коя гума минават Но това си е за кеф и да си сам. На другото купе с нормално окачване - пак е стабилно ама... А в семейната кола - Пежо 406 купе, е съвсем друга возията. Но усещане за пътя никакво. Добре че си има иеспи и разни други електроники. През паве да минеш само ще го чуеш За спортно каране и кеф - твърдо за спортното окачване. За семейна кола - нещо мекичко но стабилно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За и против спортно окачване
Collapse
X
-
Първо си помисли за какво ще я ползваш тази кола тогава питай да ли да махаш това окачване.Ако си любител на скоростите оставиго защото тпзи двигател макар и дизел е много пъргав,а пък ако я ползваш за семеина кола или за бизнес сваляйго, но това е най-важното за какво ще я ползваш.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар