Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тунинговане на задните светлини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тунинговане на задните светлини

    Имам една идея и не знам дали си заслужава да я реализирам, та кажете си мнението. Всичко започна от това че на няколко пъти ми се губят десния мигач, стоп и т.н. Почистя крушки, фасунги, клеми сложа и ок, но след време пак същата история. Та идеята ми е дали си залужава това да се направи със светодиоди. Тока възникват няколко въпроса:1. Цената за купчината диоди дали е оправдана.2. За мигачите ако сложа и там дали релето няма да се мръщи - тука трябва да седна и да смятам съпротивите на крушките, а от там да смятам съпритивите и броя на диодите и товарните съпротивления които трябва да сложа3. За задната светлина и габаритите за мъгла трябва да се сложат повечко броя за по-голяма яркост, отделно фокусировката надали ще се получи.4. По колко броя трябва да сложа на всяка секцияНякой правил ли е такова нещо? А не искам да карам по метода на пробите и грешките, защото веднъж надупчиш ли го няма оправяне.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Ейй, няма мнения по въпроса и това ме навежда на 2 възможни извода: или е безсмислено или никой не се е занимавал с това.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Занимавали са се и има смисъл. Правено е многократно на различни коли с различен успех. Номера е там, че не е лесно да се опише - трябва цяла статия. Опитай да потърсиш с google. Струва ми се, че в ЛАДА форума имаше статия. По руските сайтове също има информация. В случая най-важното е да не влошиш нещата, вместо да ги подобриш - стоп светлините са важни за безопасността.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        Слагаш 6 до 8 диода, бели, суперярки. Най-добре си вземи 2 фенерчета от по 5лв, с по 9 диода.Слагаш на всеки диод съпротивления по 900К,1ват и си ок Диодите са си наредени във фенерчето, няма проблем да си станат и така. Пробвай да го направиш без дупчене.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Ето ти едно много подробно описано и със снимки материалче:http://www.renault-bg.com/smf/index....териала е за Рено Лагуна, но съм сигурен ще намериш информацията която търсиш.
          Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

          Коментар


            #6
            nanio написа:
            Ето ти едно много подробно описано и със снимки материалче:http://www.renault-bg.com/smf/index....териала е за Рено Лагуна, но съм сигурен ще намериш информацията която търсиш.
            Благодаря за инфото, сега ще поразгледам и ще посмятам, все пак съм от Габрово, дали си заслужава инвестицията.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Дано го направиш. На мен тази идея много ми харесва, но нямам необходимите познания за да го направя.
              Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

              Коментар


                #8
                Имам и други идеи за това. Нали продават допълнителни стоп свтлини. В зависимост от от дължината им вървят от 5 до 8 лв съответно с 14, 24, 32, 48, 56 диода та от тях може да се направят вгражданията вътре било в стоп или габарит, за мигачите трябва да са бели или жълти могат да се взвмат от тия фенерчета със светодиодите заедно с рефлеторчето да се монтират вътре, пък те и за стопа и габарита пак може да станат, дано намеря каквото ме устройва като конструкция и цена. Ако реша нещо естествено ще давам инфо и снимки.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  По финансови причини май ще чакам за това: http://news.ibox.bg/news/id_998742013
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар

                  Working...
                  X