Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да увелича малко мощността на Типото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    westdogg написа:
    Не мое ли един чип да му туриш.
    Чип на моно инжекция Дори и да има ефекта ше е 5 коня и сумати пари
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #17
      westdogg написа:
      Не мое ли един чип да му туриш.
      Много пари тез чипове бате, аз мислих за някой по-евтин начин.А като се замисля от служебната темпра остана един карб, не знам дали бачка, но може да се провери А някой ще ме светне ли как мога да му сменя жигльора с по-голям да пуска повече бенз и как ще се отрази това на мощността.Друго което се сещам-презацепване на ремъка с 1-2 зъба напред(или назад) също би могло да увеличи динамиката, ама някой ако е пробвал да каже, че ей така без да знам ме е страх да пипам ремъка...
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #18
        sachma написа:
        westdogg написа:
        Не мое ли един чип да му туриш.
        Много пари тез чипове бате, аз мислих за някой по-евтин начин.А като се замисля от служебната темпра остана един карб, не знам дали бачка, но може да се провери А някой ще ме светне ли как мога да му сменя жигльора с по-голям да пуска повече бенз и как ще се отрази това на мощността.Друго което се сещам-презацепване на ремъка с 1-2 зъба напред(или назад) също би могло да увеличи динамиката, ама някой ако е пробвал да каже, че ей така без да знам ме е страх да пипам ремъка...
        С ремъка не си играй,а с тези жигльори нищо няма да направиш,като вземаш карб/карбове гледай да са с паралелно отваряне на клапите,не последователно
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #19
          Ако има някой всмукателен колектор от пълна инжекция който да пасва на твоя мотор ще е най-добрата инвестиция (+ съответното ЕКУ).Пък и откъм разход ще е доста по-рентабилно в сравнение с карбураторите. Аз мислех нещо подобно за моето 1.4 моно , ама сега имам едно от ония със шестимата в редица и мислите ми са насочени натам :D

          Коментар

          Working...
          X