Много пари тез чипове бате, аз мислих за някой по-евтин начин.А като се замисля от служебната темпра остана един карб, не знам дали бачка, но може да се провери А някой ще ме светне ли как мога да му сменя жигльора с по-голям да пуска повече бенз и как ще се отрази това на мощността.Друго което се сещам-презацепване на ремъка с 1-2 зъба напред(или назад) също би могло да увеличи динамиката, ама някой ако е пробвал да каже, че ей така без да знам ме е страх да пипам ремъка...
Много пари тез чипове бате, аз мислих за някой по-евтин начин.А като се замисля от служебната темпра остана един карб, не знам дали бачка, но може да се провери А някой ще ме светне ли как мога да му сменя жигльора с по-голям да пуска повече бенз и как ще се отрази това на мощността.Друго което се сещам-презацепване на ремъка с 1-2 зъба напред(или назад) също би могло да увеличи динамиката, ама някой ако е пробвал да каже, че ей така без да знам ме е страх да пипам ремъка...
С ремъка не си играй,а с тези жигльори нищо няма да направиш,като вземаш карб/карбове гледай да са с паралелно отваряне на клапите,не последователно
Ако има някой всмукателен колектор от пълна инжекция който да пасва на твоя мотор ще е най-добрата инвестиция (+ съответното ЕКУ).Пък и откъм разход ще е доста по-рентабилно в сравнение с карбураторите. Аз мислех нещо подобно за моето 1.4 моно , ама сега имам едно от ония със шестимата в редица и мислите ми са насочени натам :D
Коментар