Здравейте колеги.Мой приятел има Audi 100 Avant. След дълги размисли реши да смени карбуратора си Pierburg с Keihin. Естествено има много противоречиви мнения за карбураторите но това няма да коментирам сега. Та след смяната се наложи да се подмени кутията на въздушния филтър. Трудно се намира пък и е доста скъпа. Затова решихме да се проявим като конструктори и да си проектираме и изработим такава. На снимките по-долу ще видите резултата. Решихме да облекчим потока въздух и по тая причина оставихме кутията отворена. По първи впечатления колата върви доста по-добре. Видимо двигателя работи по-добре. Разбира се монтажа успяхме да направим едва вчера и е трудно да споделя крайния резултат но това по-нататък, когато се появят и резултатите. А ето и каво се получи в крайна сметка:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лек тунинг на Audi 100 Avant
Collapse
X
-
Винта е М6х80 с вътрешен шестостен. Подобен на DIN912 но с много по-тънка глава.От плъна заготовка Ф300х45 AlCuMg3 (дурал) се изработва основата. От Ф300х18 - същия материал пък е изработен капака.Всичкото това е фрезовано на цифрова фреза. Последва боя черна перла - прахово боядисване. Общото тегло на филтъра е около 800г.Да. Ще трябва да се ограничи въздуха при работа на газ, но момъка иска да му работи на бензин. следващото което трябва да направим е да изработим дроселова клапа за въздуха. Но това в близко бъдеще...Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Уха, яко го давате. Доста скъпо ще излезе да се прави това от плътно парче. Но е станало красиво де.А не се ли опасявате, че ще смуче горещ въздух около двигателя?И още - не ограничавайте въздуха за газта. Би трябвало да може да се настрои и така. Темата е обсъждана много пъти.А дроселна клапа защо ще правите? Карбуратора си няма или искате по-голям диаметър?Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
mme написа:При работа на газ не се изисква толкова много въздух както при бензин.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
johnfound написа:Това е голяма заблуда - класически градски мит. Всичко е до настройката на газовата уредба и конструкцията на ежекторната плочка. Потърсете във форума, мисля че съм писал по въпроса.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар