Решил съм малко да позасиля типото,та хората които разбират повечко да кажат кои са най-уместните варианти и най-ефикасните,на първо време искам да го направя с 2 двойни карбуратора вебер или делорто Мисля си и за обогатяване на сместа,но тука съм малко бос,ако може да разясните Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Мотора ми е 1.6 двувалка,според мен има много потенциал,на 7к след ремонт е Гоня около 120 коня,а може и малко повече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo 1.6 DOHC позасилване-2 двойни карба и обогатяване
Collapse
X
-
Re: Fiat Tipo 1.6 DOHC позасилване-2 двойни карба и обогатяв
Grisha написа:Решил съм малко да позасиля типото,та хората които разбират повечко да кажат кои са най-уместните варианти и най-ефикасните,на първо време искам да го направя с 2 двойни карбуратора вебер или делорто Мисля си и за обогатяване на сместа,но тука съм малко бос,ако може да разясните Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Мотора ми е 1.6 двувалка,според мен има много потенциал,на 7к след ремонт е Гоня около 120 коня,а може и малко повечеPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Аз преди също се интересувах любителски. Ето какво точно четох:http://www.mirafiori.com/faq/content/idf.html||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
blagun написа:sachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Grisha написа:blagun написа:sachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:Grisha написа:blagun написа:sachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Grisha написа:blagun написа:Grisha написа:blagun написа:sachma написа:С турбото ще ти стъпи на две хилки, по-добре карбове.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Благун , каза чарджър, аз казвам турбо на 0.5 бара налягане ,кулер и големи дюзи (240-280сс) и може да удари и 150 кс.Груба сметка :Турбо - от 300 до 600 лвКулер - от 100 до 300лвДюзи - от 100 до 400 лвПомпа на 4-5 бара минимум 150 лвГоривен регулатор 100 лвИзп.колектор 200 лвКонсумативи (тръби за турбото , маркучи, скоби , и др) 200 лвИли другия варянт е купиш едно ЖЪЛТО УНО Продава се сериозно единствения проблем е турбото скапа се тотално ,нещо не издържа много на 1 бар Които даде 1200-1300 лв го взима Blagun , дай малко повече инфо за тоя чарджър. И за БМВ-то как се държи със него , или въобще ако се удържа На какво БМВ е монтирано какъв мотор и горе долу каква мощност сте изтискали ?Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Принцип на действие на Supercharger-аSupercharger-а замества фабричната инжекционна система. Увеличаването на мощността става чрез обогатяването и компресирането на горивната смес/въздух-гориво/. В момента на отварянето на клапаните определено количество горивна смес влиза в цилиндъра....Supercharger-а вкарва тази смес под високо налягане и това позволява да бъде вкарано по-голямо количество от нея - оттам и повечето мощност Суперчарджъра ще ти даде по-добър въртящ момент, по-плавна мощ без да го цедиш много.Значи нашият проект е БМВ Е 30 318 със Supercharger ЕАТОН М45 купен от УСА.Еми на кратко ще ти обясня, че надува на 1 барИзпускателните колектори са други от М42Премахнат е инжекциона, че иначе много сложно щеше да стане - трябваше да се търси елктроника, абе скъпо и сложно!Сложихме Карбуратор от УАЗ да го храни т’ва чудо, че иначе няма начин :D То на снимката се вижда де :D Отзад БМВто е с чисто нови 225/50/15 гуми и пак няма хубаво сцепление, като му набиеш една 3та с повече газ и не знае къде да ходи Колата е със Шпер диференциал.Не сме сваляли компресията и затова преди 2 седмици издуха гарнитурата на 1ви цилиндър, но за един ден оправихме всичко и сега колата е ОК :D Сигурно ще я свалим някой ден, ама за сега ще видим колко ще кара така Конверсията я направихме преди 5 месеца някъде и за сега само това беше проблема, и то при нормалната компресия Колата не сме я качвали още на Дино и не знаем колко и е реалната мощ - конски сили, но резултата е впечатляващ Ако има въпроси питайте, ще отговоря на всеки въпрос старателно и изчерпателноBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Иначе сме големи ентусиасти Имахме и една Опел Корса А от първите, бяла, беше 1.0 кубика и бяхме тръгнали 4 човека до Витоша и неможа да ни качи на горе и тогава единият от приятелите ми - собственика се ядоса, и каза хайде да я направим "бегачка"... Е направихме я Мотор 2.0 литра от Вектра 8 клапанаи два двойни - фуниите карбуратора ВЕБЕР,скорости от 1.8 Кадет, нова бензинова помпа и горе долу тва е......Колата беше просто неутразима колко коли - скъпи и бързи е наказала, не е истина Астра ГСИ падаше с 2 колиГолф 2 ГТИ той с още повече падашеДокато се пуснахме с един РоувъР турбо на Ботевградско и на 3та превъртя гуми, шофьора загуби контрол и в оградата на трамвайте Вече няма Корса Но като се намери купе пак ще се появи на сцената Ето клипче на Корсата, ама от него не се разбира какъв й е потенциала http://www.vbox7.com/play:6eeaeeebBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар