надявам се тука да е мястото съжалявам, ако не съм оцелил нов съм... та искам да ви помоля за съвети и снимки как да се направи изпускателната система от колекторите нататък без крайното гърне...там ще е спортно гърне много благодаря на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe изпускателната система от колекторите.
Collapse
X
-
Според мен само крайното ще ти свърши работа. Няма смисъл от повече преправянки. При мен има много приятен спортен звук, особено над 3000 оборота, но това е от усуканата генереция. Честно да ти кажа аз не бих направил моето Купе по-шумно от това, което е! Алфата ми е само с тръба от генерацията до края-крайно гърне и тоя боксер мотор ръмжи като Порше, но на дълъг път може да се самоубиеш от това ръмженеBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Колега защо искаш да си осакатиш колата и да хвърлиш шапка с пари на вятъра?1.Ако правиш цялата генерация я прави БЕЗ да буташ изпускателните колектори,по добри не можеш да направиш.2.Колата заводски е мисля че беше на 51мм,мини максимум на 60 и нещо зависи какъв е стандарта,защото после ще спре да върви ако сложиш още по-големи.3.Звука фията си го вади от всукателния колектор ,не толкова от гърнетата.4.Плътен звук трудно би изкарал освен ако нямаш турбо,тогава наистина си е много плътен,повярвай.И един съвет накрая,недей да караш само с едно гърне защото ще ти гръмне главата П.П. за да не питаш после отде знам ще ти кажа сега - имах две типо-та 2.0 16V и си правих разни работи да пробвамPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колега защо искаш да си осакатиш колата и да хвърлиш шапка с пари на вятъра?1.Ако правиш цялата генерация я прави БЕЗ да буташ изпускателните колектори,по добри не можеш да направиш.2.Колата заводски е мисля че беше на 51мм,мини максимум на 60 и нещо зависи какъв е стандарта,защото после ще спре да върви ако сложиш още по-големи.3.Звука фията си го вади от всукателния колектор ,не толкова от гърнетата.4.Плътен звук трудно би изкарал освен ако нямаш турбо,тогава наистина си е много плътен,повярвай.И един съвет накрая,недей да караш само с едно гърне защото ще ти гръмне главата П.П. за да не питаш после отде знам ще ти кажа сега - имах две типо-та 2.0 16V и си правих разни работи да пробвамQV,HGT
Коментар
-
M F написа:тва са пълни глупости слагай една тръба 70-75мм от край до край с едно право последно гърне и ако случайно нещо ти дрънчи(тва зависи дали майстора ще си свърши работата) сложи и едно резонаторно гърне и си ти.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
1. от по големия цолаж тръба няма да ти се счупи двигателя2. добрия плътен звук го вадят повечето цилиндри и по големия обем на двигателя с също добра генерация(ако има турбо още по-добре)3. добрите спортни изпускателни колектори та даже и изолирани са 100% по добре от колкото стоковитеп.п. имам познат които сложи 75 мм. тръби на купе 1.8 и се отпуши което са го показали гонки преди и след това с едни и същи автомобилиQV,HGT
Коментар
-
M F написа:1. от по големия цолаж тръба няма да ти се счупи двигателя 2. добрия плътен звук го вадят повечето цилиндри и по големия обем на двигателя с също добра генерация(ако има турбо още по-добре) 3. добрите спортни изпускателни колектори та даже и изолирани са 100% по добре от колкото стоковите п.п. имам познат които сложи 75 мм. тръби на купе 1.8 и се отпуши което са го показали гонки преди и след това с едни и същи автомобилиPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар