Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо на моноинжекция не се слага турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо на моноинжекция не се слага турбо

    Здравейте колеги , от много отдавна ме гложди любопитството -Защо на моноинжекция не се слага турбо ? тъй като не можах да намеря никаде точно обяснение , моля ако някой е добре запознат да обясни пък и смятам че темата ще е полезна за тия мераклии дет им се върти в главата да се тунинговата но нямат подходящия двигател.Питането ми е чисто теоретично
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    #2
    това е въпрос а ла тунинг.бг. не е от моно инжекциона причината да не се слага турбо, а съвсем кратко казано понеже един турбо мотор е сметнат по съвсем друг начин, предвиден да отговаря на други натоварвания/степен на сгъстяване и т.н./ако въпроса ти е по-скоро така поставен" " защо няма турбо коли, които са моно инжекциони"- то е защото моното е доста по-неточно и не може да работи с такава прецизност като пълната инжекция/. не че няма карбураторни турбо коли, но това е защото не е била измислена инжекцията, а между моното и пълната инжекция периода е сравнително кратък и не е имало време да се направи моно турбо
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Благодаря колега, съжалявам че тука я пуснах темата ако прецените я изтриите или я преместете в тунинг
      Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
      Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

      Коментар


        #4
        може как да не може просто е много трудно за настройка и 99% варианта е допълнителни дюзи общо взето не си заслужава парите и усилията по добре МС+4 дюзи и после може да си настройваш гориво аванс и квото си поискаш и когато си поискаш
        Madness Motorsport
        (\__/)
        (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
        (")_(") signature to help him gain world domination.

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          това е въпрос а ла тунинг.бг. не е от моно инжекциона причината да не се слага турбо, а съвсем кратко казано понеже един турбо мотор е сметнат по съвсем друг начин, предвиден да отговаря на други натоварвания/степен на сгъстяване и т.н./ако въпроса ти е по-скоро така поставен" " защо няма турбо коли, които са моно инжекциони"- то е защото моното е доста по-неточно и не може да работи с такава прецизност като пълната инжекция/. не че няма карбураторни турбо коли, но това е защото не е била измислена инжекцията, а между моното и пълната инжекция периода е сравнително кратък и не е имало време да се направи моно турбо
          Пълната инжекция е била измислена много преди да се появи моноинжекцията, още 60 те години е имало бензинови мотори с директно впръскване на горивото в цилиндъра. Моноинжекцията се появи в по малолитражните мотори за да измести карбуратора и да покрива нормите по екология. А с новите еко изисквания вече не се използва.

          Коментар


            #6
            gad3n написа:
            може как да не може просто е много трудно за настройка и 99% варианта е допълнителни дюзи общо взето не си заслужава парите и усилията по добре МС+4 дюзи и после може да си настройваш гориво аванс и квото си поискаш и когато си поискаш
            Колега какво значи МС+4дюзи?
            Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
            Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

            Коментар


              #7
              asus написа:
              gad3n написа:
              може как да не може просто е много трудно за настройка и 99% варианта е допълнителни дюзи общо взето не си заслужава парите и усилията по добре МС+4 дюзи и после може да си настройваш гориво аванс и квото си поискаш и когато си поискаш
              Колега какво значи МС+4дюзи?
              Значи че си купуваш "Мегаскуирт"(това е направо друго ЕКУ) + 4 дюзи, малко фордовски датчици и почваш да гласиш
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                Чудно ми е къде ще се сложат тези дюзи и колко горе долу излиза тази интервенция, щото ако излиза 2000-3000 лева те толкова вървят Типо 1.8 16в
                Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                Коментар


                  #9
                  asus написа:
                  Чудно ми е къде ще се сложат тези дюзи и колко горе долу излиза тази интервенция, щото ако излиза 2000-3000 лева те толкова вървят Типо 1.8 16в
                  Доколкото ми е известно всичко излиза към 1000лв ,но оттам ти почват проблемите с настройването.Лично аз съм против този тип ЕКУ понеже е много как да кажа елементарно и не може да се настрои прецизно.Заводското ЕКУ е най-добро
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #10
                    слага се турбо на моноинжекцион !!!за инфо лудата крава тунинг - ситроена за 1.4 моно е с турбина
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Кави моля те какви са координатите на тези Лудата Крава да им се обадя
                      Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                      Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                      Коментар


                        #12
                        Навремето първата западна кола на баща ми - 1990г е това, беше едно Митсубиши Галант 2000 Турбо, и колкото и да ви е странно беше моноинджекция, 170 коня, с лята джанта, спортно окачаване и задно предаване. Не кола а самолет, как рипаше само. На лед или сняг нямаше каране. Неслучайно тези дето я купиха от нас я омазаха след 2 месеца в едно стълбче и толкоз и беше на колата....
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          asus написа:
                          Кави моля те какви са координатите на тези Лудата Крава да им се обадя
                          http://madcowtuning.bg/
                          Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                          IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                          1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                          2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                          Коментар

                          Working...
                          X