Браво за резултатите Вече имам кутия остава моето и типо да го хване малко магия на мотора
ще стане, къде ще ходи
xctr написа:
Да и на мен ми направи впечатление по снимките че бая се чекне колата. Ако си с оригиналното окачване 1.01.26 е страхотно време!!
не е точно стандартното - пружини H&R - 30mm снижаване, амортисьорите са нормални Монро Рефлекс, просто с тях беше колата навремето като я взех. Но за пистово каране не се получава - трябват си койлоувъри и то не улични.
Задницата как се държи, предполагам че 4х4-то я държи да не бяга ?
Мииии,точно на обратното - бяга та се не види :D Не се майтапя ,сериозно говоря.За разлика от мене ,неговата са развява като вестник из трънки Ето ина снимка и на мойта на същото място да са прай сравнение
Задницата как се държи, предполагам че 4х4-то я държи да не бяга ?
с тия коне на излизане от завой и смачкване на газта почва да пързаля, а на мокро е вече голямо напрежение Иван може да каже на сняг как е, той покара тая зима повечко.Даже на право като се ускорява почва да развява задницата, с други думи подобно на кола със задно нервно поведение когато загуби сцепление отзад.
Колко струват комплект добри пружини и амортесьори за отпред? Ориентировъчно питам
най-доброто са койлоувъри, примерно има стрийт за към 700 евро, комплект предни и задниА иначе пружини има спортни в комбинация със спортни амортисьори за горе-долу половината на тази цена.Отделно предни само се намират трудно.
аз заложих на билщайн Б8 и айбах червени пружини като на място колта едвам се поклаща но това си е окачванеза улицата на пистата няма да свърши никва работа иска си койловете
аз заложих на билщайн Б8 и айбах червени пружини като на място колта едвам се поклаща но това си е окачванеза улицата на пистата няма да свърши никва работа иска си койловете
колега и аз съм със същата комбинация на окачване и за стриит съм много доволен :D
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Таз Хонда не знам каква беше ,ама направо се изгаври с нея!!!Поздравления за колата!!!Между другото и аз имам замисъл за подобен проект ,но с 1.6 двувалка...да видим дали ще стане само че...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Таз Хонда не знам каква беше ,ама направо се изгаври с нея!!!Поздравления за колата!!!Между другото и аз имам замисъл за подобен проект ,но с 1.6 двувалка...да видим дали ще стане само че...
С Хондите бяха хора които им личи че се занимават с драг сериозно.Просто се разбрахме да му дам старта на колегата с Хондата за да видим един вид от летящ как е, но доста го изпуснах напред и едвам го догоних накрая.Иначе втория старт си стртирах както си трябва и то с около 100-тина кг багаж (понеже вече бяхме натоварили да си ходим )под формата на 4 гуми с джанти, голям сервизен крик а и колегата когото возех С други думи едни близо 200кг екстра товар което си е бая наказателна тежест
Между другото и аз имам замисъл за подобен проект ,но с 1.6 двувалка...да видим дали ще стане само че...
подобен проект турбо интеграле 1.6 ли?Само да ти кажа че трябва да е поне 250 коня за да ти тръгва настрани и то на хлъзгав терен, а за това дето го правя аз ти трябват към 400 коня
Коментар