... то от бяс, докато чакаме ICI, взехме и с по невзрачните TIPO да правим телени четки...... с карб не е ограничено и ....... леле кога ли ще му видя мотовилките С най-добри пожелания, Никола!
Така като гледам по клипчетата поне си правите кефа на безопасни места,а не по градското движение,както се процедира тук.Ако не е тайна колко пари са вложени до сега в силовото подобряване на типото?п.п.Питам от любопитство!
скоро ще си имате една дедра такава гумоядка, само да стане и веднага ще се завърне във Варна
nikotipo написа:
... то от бяс, докато чакаме ICI, взехме и с по невзрачните TIPO да правим телени четки...... с карб не е ограничено и ....... леле кога ли ще му видя мотовилките С най-добри пожелания, Никола!
ако не е със синтетично масло и никога не са му сменяни лагерите на мотора не го пържи толкова
pecata написа:
Така като гледам по клипчетата поне си правите кефа на безопасни места,а не по градското движение,както се процедира тук.Ако не е тайна колко пари са вложени до сега в силовото подобряване на типото?п.п.Питам от любопитство!
в градска среда не се вписват нещата просто, трябва да е пълна пустош когато няма движение а това е рядко.За цената, излиза от порядъка на автомобил среден клас излязъл от автосалона, по принцип за такава кола се водят сметки до едно време, после им се губи края.
iciКакъв е максимума (като мощност к.с.) които искаш да вкараш в тази кола,или си се спрял вече и само си караш ?
колкото странно да звучи и за мен, наскоро правих едни сравнителни измервания и колата се оказва че е доооста вероятно да е над 300 коня на гумите, което значи към 380+ коня на мотора, определено е над обичайното но ще има и ходене на дино при Тони -Келеша за оптимално изглаждане на графиката и ще се види и реално колко е колата.Сега мисля да и сложа и по-голям изп. вал за да се сработят със всмукателния напълно, да я понастроя и да се позасили още във високите и се приключва с ъпгрейдите по мотора.
... малко по-раничко започнах с планираните ъпгрейди, понеже колегата Italian ми купи оригиналния интегралски изпускателен вал, а аз преминах към атмосферен от Купе, понеже и всмукателният е атмосферен, но Типовския с лифт 10мм срещу 9.5мм на Купето.Рекох да измеря реално вала от Купето и се получи следното:При 0.8мм лифт излезе 198 градуса, доста странно понеже е по-малко от това в заводските тех. данни от 226 градусаПри 0.5мм лифт е 244а при 0.1мм е 338 градусаСетнах и двата вала на 110/110 та да видим, на първо каране само изстрелвания на 1-ва и 2-ра се видя сериозно обедняване от досегашни 11-ки на към 12.7 АФР, а 440 кубиковите дюзи са на 3.6 бара базово и на макс дюти и май ще връщам налягането на към 1.3 бара Иначе се отцепва свирепо А докато обикалях за вал се натъкнах и на следващия ъпгрейд - Каповски всм. турбо колектор , монтирането на който ще трябва да почака до след завършването на една луда Дедра :D Та се очаква още обедняване на смесите, и вече се чудя защо не взех едни 630 кубика дюзи
още един с капов колектор то май сички станахме с такиваза да го сложа резнах от главата ония 4 те пишки че не моа да сложа каповата рейка друго махнах сичко зад колектора че няма място..с кой дросел ще си че аз съм с косфордски и тряаа преправяне на захвата за жилото ...
още един с капов колектор то май сички станахме с такиваза да го сложа резнах от главата ония 4 те пишки че не моа да сложа каповата рейка друго махнах сичко зад колектора че няма място..с кой дросел ще си че аз съм с косфордски и тряаа преправяне на захвата за жилото ...
с типовския дросел ще бъде, рейката ще е типовската с преработка където се налага.Така предварително си мисля за мапа и релетата дето ще пречат зад колектора, само ако се откачат и се превъртят надолу дали няма да се освободи място за колектора, но като се поосвободя ще се види.
Мисля да слагам разпънка от браво и за да я сместя под капака след като я преработя се налага да смъкна релетата и мапа това значи ли че каповия всмукател би опирал в нея ?
Коментар