Вие май карате мн бързи резачки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
ivanko_rs написа:kiler_4o написа:Искам да те питам с какви гуми си и на колко часа ги сменяш :Dfiatt написа:Вие май карате мн бързи резачки.
Коментар
-
Явно собственика спи,та ще отговарям аз.Колега 2000 20v turbo колата няма почти никакъв ЛАК благодарение на турбото - Garett GT2860RS.Тая съчмена турбинка се развърта веднага за разлика от втулковите,то и затова цената им е по-височка.Колега wizard88 ,на абажура няма да го видиш скоро(ако въобще го видиш на пистата,най-много на паркинга),много по-вероятно е да го видиш на Калояново.Колегата си гласи колата за каране ,а не за драг.Не си падаме ние тука по каране на правоPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Направо мя убихте бе пичове Как отива бърже горещия вятър дс турбинката /макар и съчмена/, после студения пък до дросела, казвате, че няма ЛАК....Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Колектора може да се увие с лента, но и да остане гол няма да е проблем за лага.На много от тунингованите коли колекторите не са увити. Понеже тръбите са тънкостенни не отнемат значимо количество топлина. Проблемът е за излъчената топлина която загрява като в пещ всичко под капака и термичното претоварване на метала когато пък колектора е увит.Въпреки че турбо пътищата веднага след излизането от компресора до дросела са на 76мм, а и кулера е доста големичък - лаг над средни обороти на практика не се усеща.И аз не вярвах на писанията за съчмените турбота че усещането при каране е като на много мощна атмосферка, но е точно така.Тук към края има сравнителна графика на развъртането на турбо със съчмени и с плъзгащи лагери http://www.turbobygarrett.com/turbob...1.html?#t101_5
Коментар
-
Именно топлината ме притесни, като видях изп. колектор то ясно, че изолацията и лага не са зависими кой знае как, но скромното ми мнение е, че ако го изолираш този колектор ще е по-добре въпреки претоварването на метала той не е ли хром-никел все пак нали на тоз хром - никел туй му е мурафета - държи на температури.....А за лага от клипчето малко се чува таквоз нещо, но иначе кадрите от вътре - в колата неам думи - мноо гот . Аз на ваше място бих цензурирал момента с БМВ - то Там що така ....много гуми ли врътка Типарата? Сега понеже имам още 1-2 въпроса първо ще се оправдая, че с тези въпроси не си чеша само пръстите питам защото работя по едно проектче /ще има и снимки тез дни/ значително по - евтино от Типака и на по - аматьорско ниво /за сега щото предстои включване и на професионаляги/, но ме е вълнувала проблематиката та: Ако не е тайна каква точно е идеята за този удължен изп. колектор? - дигаме скоростта на газовете ли?От къде и на ква цена турбото ?/пак ако не е тайна/И какво мнение имате за идеята колера да се монтира вътре в коша - легнал - с изрязан капак и пинизчийски въздухозаборник = на около 70 см. път на вятъра от края на студената част на турбината до дроселната клапаТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Ами колектора е хром-никелов 304L и не е от най-температуроустойчивия - към 800 градуса му е граничната температура, при която има добри механични свойства. Точният вариант е от хр-никел 310, но от него нямат възможност да доставят колена. Той държи добре до 1000 градуса.А температурата в колектора лесно може да подмине 800 градуса, затова не ми се иска да го увивам с лента за да може да се охлажда малко. Пускането с БМВ-то беше за сравнение, понеже то е 286(ако правилно си спомням) коня битурбодизел 4х4. Типото беше на 0.8 бара само на пружината на гейта (при възможни 1.2бара при 7200об/мин с включен бууст контрол) , не съм му давал повече от половината газ за да не върти гуми и при положение, че още от старта БМВ-то ми дръпна 10-тина метра и ги удвои нататъка, смятам че е се получи добре.След 4та почна да се скъсява разликата, на 5-та се пробвах да дам малко повечко газ от половината за да скъся още, но почна да врътка безнадеждно гуми. Причината за това се оказа леко вълнистият(както на повечето от пътищата) асфалт на тая отсечка.Точно на следващото самостоятелно пускане двамата със собственика на БМВ-то измерихме 14.48 сек. При идеална осечка би трябвало да може да даде ниски 13-ки. Колектора е толкова дълъг за да може да се намали връщането на изгорели газове в цилиндъра по време на пълненето, когато изп. клапан все още не е затворен.Турбо може да вземеш оттук: http://www.atpturbo.com/Ако ще слагаш кулер вътре на мястото на акумулатора както е при състезателните Интегралета, ще трябва да му направиш кутия-въздуховод плътно по него до предната броня.Най-ефективното решение е с воден интеркулер пак на това място.Преди време бях попаднал на такива снимки и се чудих какво е http://www.performance-bg.org/forum/...r=asc&start=25
Коментар
-
ICI това с жестокото въртене на 5 ск., само от газ, на сух асвалт, наистина ли е верно бе приятелю Ако действително е така и ако от най - десния педал не може да се контролила процеса - скромното ми мнение е, че точно от ЛАГ врътка така зверски - получава се рязко стоварване на мощност върху двиг. колела, при което лесно се губи сцепление. Това с обратното навлизане на изгорели газове в цилиндъра при пълненето при мен го няма, като проблем май, щото застъпването на валовете, предварения на всм. вал и т.н. в различните режими на работа при петтака го има заводско. Пък и не е ли по - лесно и удачно през раздвижните шайби да го борим това обр. засмукване или и при оптимални настройки там пак се получава това? Междувременно как може да се констатира категорично има ли го този процес в конкретен случай /двигател/ и в каква степен е? Дано не съм прав ама ако я грабнеш грубиянски тази кола чини ми се тоз колектор ще стопи капака на коша..../недай боже/ Пък в крайна сметка метода на пробата и грешката и ще стане ясно. Още веднъж свалям шапка за колектора дано да е удачен, щото такава и толкова работа...... За кулера верно ми се ще май да е легнал в коша, а линкчетата с Типото с водния кулер :P Междувременно ние сме близичко тука Русе - Попово.... Мога да Ви поканя на едно гости като почнем конверсията при мен там биричка - миричка на човека със злата ВЕКТРА 1,6 16 в. в сервиза. М-у другото свършвам поста и отивам да се разбираме с въпросния човек утре почваме ли с демонтажо-монтажа при мен или да.... :DТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Няма проблеми с контролирането на мощността, иначе нямаше да става за каране по завойчета въобще. Проблема с въртенето на 5-та е заради леко вълнистите ни пътища в комбинация с твърдото окачване и висока скорост, пробвана е на скоро перфектно асфалтиран път и си дръпва 4-та , 5-та без въобще и да превърти. Де да бяха такива всичките ни пътища :D Чугунения колектор на петака е доста добре проектиран с отделни дължини, все едно е тръбен, за разлика от чугунения на 2.0 16В който събира веднага газовете от всички цилиндри в един обем и става едно яко затапване и невъзможност да се изчистват цилиндрите от изгорелите газове.Всички мотори са с презастъпване на фазите на всм. и изп. клапан през фазата на всмукване и точно тогава когато всмукателния клапан пълни, а изпускателния все още не е затворен напълно се получава това нежелано навлизане на изгорели газове от обратното налягане в колектора.Целта на презастъпването е по-доброто издухване на цилиндъра от изгорелите газове чрез навлизащата горивна смес.Така се получава по-добро напълване с по-чиста горивна смес съответно с по-голяма скорост на изгаряне а и вероятността от детонации се намалява много заради липсата на изгорели газове. При стандартни турбо валове презастъпването е минимално, това дава добра мощност в средните за сметка на високите.А висока мощност без удължени фази и презастъпване не може да се постигне.Само че тогава обратното налягане в колектора не трябва да е голямо, а това зависи от големината на корпуса на турбината.Има едно отношение че налягането измерено в изп. колектор не трябва да превишава максимум 2,5 пъти налягането в смукателния. Понеже съм със атмосферен всмукателен вал с по-голяма продължителност и презастъпването ми е даже по-голямо отколкото на атмосферния 2.0 16В, затова колектора е с толкова голямо значение.
Коментар
-
до сега не бях виждал такав проект във подобен форум !! аз имам bravo HGT 20 20V и искам да направя доста промени по него основно под капака обаче се двумя между атмосферна или турбо конверсия заштото на скоро намерих глава комплект със колектори турбо и CPU от 2000 20vturbo и не знам какви точно са разликите между моя блок и блока на турбо версията и какво тябва да модифицирам по моя блок итересува ме още каква разлика има в буталата вав биелите и други ! трябва ми съвет от човек които се е занимавал със такъв мотор или някои които е чувал нешто повече за него предварително благодаря за помоща !карам Спаска ламята
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар