Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo HF Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ами това са ключовите моменти. Филтъра е огрмен K&N конус 270х170мм. По ходовата част промените са 17 цолови RH 8J ковани съставни джанти с преходни фланци от 4х98 на 5х112мм. Гуми 235/40/17, взел съм и два слика Пирели Корса, някой ден да ги покарам и тях.Пружините са H&R -40мм, колата я взех с нови газови амортисьори Монро Рефлекс.Забравих за изходящата генерация - уейстгейта е с отворен изход в атмосферата, а основната е на 3 инча външен - вътрешен диа. 70мм с едно правопоточно гърне от неръждаема стомана.
    Прикачени файлове
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #17
      Executor написа:
      Екстра! Все пак след дизайн проекта нали ще си личи, че е Типо?
      Ами по горната част ще се познава, ще е един вид преливане с новите форми.
      Прикачени файлове
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #18
        Евала за начинанието супер як е Типака...браво
        forza forever

        Коментар


          #19
          Браво колега станало е супер , сгурно така върви
          FIAT - TIPO 2.0i.е

          Коментар


            #20
            вече не искам купе 20VT, а типо 16VT :D Евала за доброто начинание и се надявам един ден да те видим по списанията (и не само българските)...

            Коментар


              #21
              kiler_4o написа:
              вече не искам купе 20VT, а типо 16VT :D Евала за доброто начинание и се надявам един ден да те видим по списанията (и не само българските)...
              Еми вземи си Купе 2.0 16V, то е със същия мотор
              BMW E90 320D
              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

              Коментар


                #22
                ici написа:
                Executor написа:
                Екстра! Все пак след дизайн проекта нали ще си личи, че е Типо?
                Ами по горната част ще се познава, ще е един вид преливане с новите форми.
                А къде ще ти отливат броните? Можеш ли да дадеш и малко финансово инфо за процедурите?

                Коментар


                  #23
                  Евалата за проекта , много ми хареса . Искам само да знам още няколко нещица 1. На какво налягане е турбото и на какво мислиш да се кара?2. Какво е налягането на горивната помпа ?3. Ще има подобрения по спирачната система и окачването щото тези 300++ к.с трябва да се спират по някъкъв начин.4. От къде са пазарувани частите ако не е таина ?
                  Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                  IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                  1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                  2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                  Коментар


                    #24
                    HCO написа:
                    Евалата за проекта , много ми хареса . Искам само да знам още няколко нещица 1. На какво налягане е турбото и на какво мислиш да се кара?2. Какво е налягането на горивната помпа ?3. Ще има подобрения по спирачната система и окачването щото тези 300++ к.с трябва да се спират по някъкъв начин.4. От къде са пазарувани частите ако не е таина ?
                    За първия въпрос отговор има в клипчето (поне отчасти) - "0.6-0.8 bar on half throttle"

                    Коментар


                      #25
                      Стъклопластите ще си ги правя сам, но ще е напролет че сега няма да мога.В момента съм откачил сигнала на бууст соленоида, а гейта е с пружина за 0,8 бара. Като мине 800 км. ще свържа соленоида и ЕКУ-то ще може да качва до 1,55 бара налягането.По интересното е, че на 2-ра ги прави 0,6 бара при половин газ и респонса е едно към едно с движението на газта, нервна като атмосферка с много як въртящ момент. Карал съм картинг 30к.с. - нещо подобно е, реагира на трепването на газта.Налягането на бензина в рейката трябва да е около 3 бара, сега е малко повече, ще се доуточнява тия дни.Добри са спирачките, 4 диска, предните вентилирани 284мм, само едни спортни накладки им трябват че нормалните много се палят.Някой от частите са внесени от Бг. фирми, други са поръчвани от и-бей, варианти има различни.
                      Прикачени файлове
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #26
                        ici написа:
                        По интересното е, че на 2-ра ги прави 0,6 бара при половин газ ...
                        Недей да скромничиш,щото иначе няма да снимам повече Удари 1.0 бар на втора на ограничител като я изтърва с 1/3 натисната газ
                        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                        Коментар


                          #27
                          ivanko_rs написа:
                          ici написа:
                          По интересното е, че на 2-ра ги прави 0,6 бара при половин газ ...
                          Недей да скромничиш,щото иначе няма да снимам повече Удари 1.0 бар на втора на ограничител като я изтърва с 1/3 натисната газ
                          Шшшш, тихо, нали разработваме сега, да не чуе дявола А май на 3-та чукна бара, щото забавих с превключването. Не съм сигурен де.
                          Прикачени файлове
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #28
                            Опа , изтървах се Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Ама не са удържах
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #29
                              Браво. Невероятен труд сте хвърлили. Дано да нямате проблеми със скоростната кутия.
                              Tipo DGT, 1.6 DOHC

                              Коментар


                                #30
                                Днес бая покарахме, ето и една хубава снимка към края на деня.
                                Прикачени файлове
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X