Браво Илияне, това каква играчка е да го направиш, малко хора го разбират. Ама кефа накрая няма цена, като видиш какво си сътворил.
Мерси Стоиле. Много малко хора могат да усетят и оценят тия особени неща Колектора конкретно си отне към 5 дена плътна работа и една бутилка аргон, първо няколко варианта на рънърите минах като макет, а отделно в началото около 2 дена търсене на оптималния вариант за позицията на турбото и актуатора спрямо водни и турбо-пътища, даунпайп, радиатор с вентилатора ... а си мислех че има много място
Октоподи ли да нема? Гледам си предвидил сонда за всеки рън.... или за егт-та? много добре е станал този колектор
За WB сонда да изравня финално всички цилиндри да са с еднакви смеси, понеже винаги има малки разлики.АЕМ електрониката го позолява, както и корекция на аванса за всеки цилиндър.Може и EGT сензор да се сложи също, а след време може и SAS система ( Secondary Air System ) да пусна оттам за анти - лаг.
много радиатори :P Искам да те питам нещо странично. От опита ти до сега колко е оптималната температура на входящия въздух на турбо кола. Колкото по - студен толкова по - добре ....това е ясно. Ако имаш лични наблюдения сподели! примерно при мен днес на външна температура 28 градуса, държеше 48 градуса на входящия карайки по магистрала без буст.
Punto Sporting turbo
Alfa Romeo 164 super
brava 1.6 16v
много радиатори :P Искам да те питам нещо странично. От опита ти до сега колко е оптималната температура на входящия въздух на турбо кола. Колкото по - студен толкова по - добре ....това е ясно. Ако имаш лични наблюдения сподели! примерно при мен днес на външна температура 28 градуса, държеше 48 градуса на входящия карайки по магистрала без буст.
48* без бууст е ужас, в бууст ще е страшно.С хубав кулер при 400 коня на цялата газ лятото има само 40* в колектора.Над 50* в бууст си е проблем.
Октоподи ли да нема? Гледам си предвидил сонда за всеки рън.... или за егт-та? много добре е станал този колектор
За WB сонда да изравня финално всички цилиндри да са с еднакви смеси, понеже винаги има малки разлики.АЕМ електрониката го позолява, както и корекция на аванса за всеки цилиндър.Може и EGT сензор да се сложи също, а след време може и SAS система ( Secondary Air System ) да пусна оттам за анти - лаг.
Аз имам един може би малко тъп въпрос за анти-лага. С тази SAS систена, като затвори дросела не спира ли и подаването на гориво от инжекторите (което е необходимо за крайният ефект) или е необходима допълните софтуерна намеса за да се отстрани тоя кът на горивото.
Октоподи ли да нема? Гледам си предвидил сонда за всеки рън.... или за егт-та? много добре е станал този колектор
За WB сонда да изравня финално всички цилиндри да са с еднакви смеси, понеже винаги има малки разлики.АЕМ електрониката го позолява, както и корекция на аванса за всеки цилиндър.Може и EGT сензор да се сложи също, а след време може и SAS система ( Secondary Air System ) да пусна оттам за анти - лаг.
Аз имам един може би малко тъп въпрос за анти-лага. С тази SAS систена, като затвори дросела не спира ли и подаването на гориво от инжекторите (което е необходимо за крайният ефект) или е необходима допълните софтуерна намеса за да се отстрани тоя кът на горивото.
ами за това е стендалоун еку-то, да може да се променя управлението на всичко, и гориво и аванси.
Коментар