Мали мали, зверска работа, не че много ми разбира главата , пожелавам ти с новото турбо да даваш пари само за гуми
ами няма да ги жали гумите никак , след 3500 минава 1.5 бара и няма да утрайват :D по принцип може да е бруталия и още на 4000 об да е на 600++ Нм но и железата по трансмисията ще си отиват на няколко комплекта гуми
и директно сравнение с по-голямата Б2 серия, EFR7670 vs EFR7163 - най-голямото от Б1 сериятацентралният корпус на Б1 серията е с около 10мм по къс, като цялостна дължина разликата е видима, няколко см
още малко и се почва... заготовка на двойно усилена версия на предния диф с 4 сателита, няма да има вече типичната за всеки диф драма с пръскането.Междувременно си пренастроих валовете, че на стойката е удобно на високо мотора ... за новия к.вал дойдоха рейсинг основните лагери на King bearingsСтарият к. вал е без промени след около 10 000км дране по трасетата Старите основни лагери са Вандервел оригинални за стандартно вграждане, само средният се е поизтормозил малко повече.Биелните лагери продължават без смяна, те са рейсингови на Клевит, без забележки са, още 10 000км бой ще изкарат без проблем.Леглата на осн. лагери в блока са в отлична форма, под 1 стотна отклонения.Следва сглабяне.
Мани го купето, глей жълтото пунто кво прави , направо излита на гръм.С тия пушеци и тоя кофти старт в началото ми се струва доста трудно да влезе в 12-ките, но така гледано на клипче нещата са субективни.
Малко развитие, Купето е опоскано вече трябва да му извадим стария мотор и да се редят Интегралските неща Взех и един дигитален инвертор, освен хром-никеловия тръбен колектор и генерация които ще трябва да направя с него, ще трябва да си доработя алуминиевия радиатор също и да направя алу турбо-пътища.В общи линии е яка мания машината, бързо и хванах режимите, на снимката е стара алуминиева тръба ф76 с тестовите шевове без пулс и с пулс на различна честота до 250 Хц
Коментар