Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
След повече от двугодишно отлежаване на счупената 2ра скорост, се захванах да видя какво е станало.Резултата от 600++ Нм е два яко откъртени зъба.Та ще се ограничаваме около 500-те
... и едно директно сравнение на турбините, което намерих в нета ... Основното различие в респонса на EFR7163 освен от Гама Титаниевия алуминид, който е два пъти по-лек от класическият материал Инконел, идва от новата геометрия на турбинното колело с радиално-аксиален поток.Всички останали турбини са с радиален. В ляво Garrett GТ30R, в дясно Borg Warner EFR7163
Изглежда доста приятно. Много обичам новичките работи 0,85 ли е чугуна?
0.80, на първата снимка на етикета на кашона е модела и А/R -aфланеца е Т4реално не е чугун, а хром-никел това е само при ЕФР-ите а точно при този модел централното тяло е алуминий за разлика от чугуна при другите, и другата особеност само при този модел е радиално-аксиалната турбина, която пък само при ЕФР-ите е от Титаниев алуминид или Гама Титан, лек колкото компресорното колело.
Изглежда доста приятно. Много обичам новичките работи 0,85 ли е чугуна?
0.80, на първата снимка на етикета на кашона е модела и А/R -aфланеца е Т4реално не е чугун, а хром-никел това е само при ЕФР-ите а точно при този модел централното тяло е алуминий за разлика от чугуна при другите, и другата особеност само при този модел е радиално-аксиалната турбина, която пък само при ЕФР-ите е от Титаниев алуминид или Гама Титан, лек колкото компресорното колело.
На жаргон все ще си е чугун Предполагам ще има задоволителни резултати. Нейният разтоварващ клапан ли ще ползваш? И самият турбинен хаузинг изглежда интересен.
да, вградения блоуоф ще ползвам, също и бууст соленоида, а сегашният и актуатор понеже е 1 баров ще го ползвам да я мапна до към 1.5 бара, понеже няма да удържи на повече и ще сложа 1.5 баров после, за надув към 1.8 някъде и 500 коня Реално вадят 500 коня на гуми с това турбо, 600+ на мотор може при рейсинг горива.На 3000 оборота прави над 1 бар бууст, това му е ценното, все едно е 300 коньово турбо, а реално вади спокойно 500 коня
... днес рекох да направя една съпоставка - Garrett GT3582R T3 1.06 A/R vs Borg Warner EFR 7163 T4 0.80 A/R понеже сетъпа на Купето ще е много подобен до тозиа фото модела е един доста бързичък Фиат Типо близо 500 коня, който би без да иска на скоро 730 коня Ауди РС6 МТМ
Коментар