И аз смених стария вебер,и много се чудих с какво да го сменя,като се спрях на този който ти си вземал и на турбосмарт FPR 800,четах доста и ме разколебаха многото мнения на хора които са попаднали на ментета,даже някъде имаше тема един до друг два и къде имали малки разлики! наплаших се и избрах другия!Дано при теб всичко да е наред! Поздрави.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
добре де аз ги прегледах снимките и не видях некви кардинални разлики обясни ти какво си видял поне
е хубава работа, то че има разлики във външният вид има, но същественото е че мембраната е от съвсем различен материал, който с времето се скапва от бензина за разлика от оригиналната и регулатора престава да работи, също и пружината е съвсем различна, при загряване не трябва да си променя характеристиките а от нея, качеството на мембраната и самият дизайн на клапана с точната му форма зависи коректната и стабилна работа на регулатора.
добре де аз ги прегледах снимките и не видях некви кардинални разлики обясни ти какво си видял поне
е хубава работа, то че има разлики във външният вид има, но същественото е че мембраната е от съвсем различен материал, който с времето се скапва от бензина за разлика от оригиналната и регулатора престава да работи, също и пружината е съвсем различна, при загряване не трябва да си променя характеристиките а от нея, качеството на мембраната и самият дизайн на клапана с точната му форма зависи коректната и стабилна работа на регулатора.
Така е .... Винаги в детайлите се крие ключа към бараката....Иначе, както обикновено - мноо публика и гледат, ама малко от тях виждат Пък за новия фейс - аш колсун, само килограмите му не ма кефят
добре де аз ги прегледах снимките и не видях некви кардинални разлики обясни ти какво си видял поне
е хубава работа, то че има разлики във външният вид има, но същественото е че мембраната е от съвсем различен материал, който с времето се скапва от бензина за разлика от оригиналната и регулатора престава да работи, също и пружината е съвсем различна, при загряване не трябва да си променя характеристиките а от нея, качеството на мембраната и самият дизайн на клапана с точната му форма зависи коректната и стабилна работа на регулатора.
А китайския вариант тесван ли е дали работи коректно Аз видях малките разлики във външния вид ама това не беше от значение за работата му
Ици знаеш ли колко тежи сток 2.0 16вт купе? Ама не тия данни, които дават по сайтове и книжки Премери ли го, че ми е интересно?Евала за купето, сега ако пускаш и снимков материал по прехвърлянето ще си бомба (особено на 4х4) Може да взаимствам идеи и ноу хау хихихи
Коментар