Добре защо не направи на твойта кола такава изпускателна? А по добрия въпрос защо не почнеш да правиш по този начин.Колектора ти ли си го правил?А за сондата предполагам това е твое мнение,и не може да го подкрепиш с солидни доказателсва.
ами много по-голяма разправия е със сгъваните тръби, чакаш да ги сгънат първо, после ги обезмасляваш отвътре понеже се мажат с масло за сгъването, леко се деформира окръжността при сгъвките и при сряз трябва да се възвръща формата към точна окръжност отново, а с готовите колена всичко пасва без такива заигравки.Колектора да, пак е моя заигравка, тоя е еволюция на моя на Типото За сондата, намери ръководството на Иновейт, пише си го там, вечерта ще го сваля и ще ти го пейстна тук ако не ме изпревариш
Добре защо не направи на твойта кола такава изпускателна? А по добрия въпрос защо не почнеш да правиш по този начин.Колектора ти ли си го правил?А за сондата предполагам това е твое мнение,и не може да го подкрепиш с солидни доказателсва.
ами много по-голяма разправия е със сгъваните тръби, чакаш да ги сгънат първо, после ги обезмасляваш отвътре понеже се мажат с масло за сгъването, леко се деформира окръжността при сгъвките и при сряз трябва да се възвръща формата към точна окръжност отново, а с готовите колена всичко пасва без такива заигравки.Колектора да, пак е моя заигравка, тоя е еволюция на моя на Типото За сондата, намери ръководството на Иновейт, пише си го там, вечерта ще го сваля и ще ти го пейстна тук ако не ме изпревариш
A weld-in M18 X 1.5 boss is supplied for sensor installation. Mount the O2 sensor in the exhaust system at least 18 inches downstream from the exhaust port. If you anticipate high EGT’s (over 800C), run a turbocharger, run at high RPM for extended periods of time or plan on running leaded race fuel then you must mount the sensor at least 36 inches or more downstream of the exhaust port as all of these can cause the sensor to overheat. On turbocharged engines the UEGO sensor must be installed after the turbo charger, if not, the pressure differential will greatly affect the accuracy of the unit. For accurate readings, the sensor must be mounted before catalytic converters and/or auxiliary air pumps. To prevent collection of liquids between the sensor housing and sensor element during the cold start phase, the installation angle should be inclined at least 10° from horizontal with the electrical connection upwards, see below.
ici Аз ръководството го имам,но не сметнах за нужно да го пускам защото смятам че се знае къде и как се монтира и за това казах,че си има препоръка от завода пройзводител. Като гледам WhitePower е копнал част от ръководството,с което съмненията защо не е близо до турбото и защо да е в горната част на тръбата вече няма.Но аз не смятам,че дискусията за сондата би била интересна.По важни са тръбите сгъването правенето както на турбо пътища така и на изпускателни системи и колектори! Наблюдавал съм работа на няколко сервиза (нема да споменавам) И всеки работи по различен начин цена и качество с което няма проблем нали Но накрая когато готовия продукт е готов си личи кой се е старал и кой не! Наблюдавам и теб освен другите сервизи и забелязвам напредък в изготвянето на колектори.Но не спира да ме безпокой факта,че може да поръчаш това!А да се изготви това/Сега ти като запознат разликите ще ги видиш веднага,както и виждаш разликите между твоя колектор на типото и този на интегралето.Затова и питах кога ще почнеш за огъваш големи диаметри тръби без да се режат и заварят както и минимално да има набръчкване!Това се постига с машини и ми е ясно,но след като има напредък в колекторите е хубаво да има напредък и в изпускателните.И колкото и да си кривя душата на интегралето изпускателната ми харесва повече от твоята(надявам се да не се засегнеш)
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
.И колкото и да си кривя душата на интегралето изпускателната ми харесва повече от твоята(надявам се да не се засегнеш)
както казах, нямаме тук сгънати тръби каквито има "навън" в Щатите примерно без никакви набръчквания и отклонения в окръжността и поради тая причина е за предпочитане да се работи с колена за да се получи желаното качество.А ако предпочиташ сгънатите тръби само заради това че има по-малко заварки, ами няма нищо за притеснение понеже никога не се получава проблем по шева когато се работи както трябва.Сгъваните генерации се предпочитат единствено когато има серийно производство на програмируема машина за сгъване.Иначе специално за изпускателните колектори се работи основно с колена, в много малко случаи се работи със сгънати тръби и това е само когато са нужни големи радиуси.ето и за сондата, включването и конденза от ръководството на Иновейт за ЛЦ-1 8-ма страница It is NOT a good idea to connect the LC-1 permanently to 12V and switch iton with a separate switch before the vehicle is started. Depending on the climateand the sensor position in the exhaust, condensation water can form in theexhaust pipes. This condensation water could then be blown by the exhauststream against the hot sensor when the car is started. The resulting heat shockcan permanently damage the sensor.
.И колкото и да си кривя душата на интегралето изпускателната ми харесва повече от твоята(надявам се да не се засегнеш)
както казах, нямаме тук сгънати тръби каквито има "навън" в Щатите примерно без никакви набръчквания и отклонения в окръжността и поради тая причина е за предпочитане да се работи с колена за да се получи желаното качество..
Значи ли че генерацията на интегралето е поръчвана от щатите.Ако няма тук такава машина да се направи такава генерация то това би било жалко за нас феновете.Аз останах с впечатлението че поради това ,че нямаш такава машина сте поръчали в Русе да я изработят,за това и питах гога ще имаш и ти за да имаш един завършен цикъл при теб което ще е чудесно и съм сигурен ,че искаш!
ici написа:
А ако предпочиташ сгънатите тръби само заради това че има по-малко заварки, ами няма нищо за притеснение понеже никога не се получава проблем по шева когато се работи както трябва.)
Да ти кажа предпочитам ги защото изглеждат по добре.Изглеждат все едно си е излязла от завода(няма го накъсването и отделните сегменти,както и следва по плавно завойте целоста и от вътре е непрекъсната и въздуха се движи по "добре"
ici написа:
Сгъваните генерации се предпочитат единствено когато има серийно производство на програмируема машина за сгъване.
Да стават по лесно по бързо и по евтино, + това което писах по горе. Минуса е че трябва машина която не знам колко струва защото не е моя работа да знам. Но съм сигурен ,че всеки който е занимава професионално иска.
ici написа:
Иначе специално за изпускателните колектори се работи основно с колена, в много малко случаи се работи със сгънати тръби и това е само когато са нужни големи радиуси..
Абсолютно си прав. Тук за колекторите ще те питам нещо и на Л.С тъй като касае само мен и няма да е от полза на читателите.
ici написа:
ето и за сондата, включването и конденза от ръководството на Иновейт за ЛЦ-1 8-ма страница It is NOT a good idea to connect the LC-1 permanently to 12V and switch iton with a separate switch before the vehicle is started. Depending on the climateand the sensor position in the exhaust, condensation water can form in theexhaust pipes. This condensation water could then be blown by the exhauststream against the hot sensor when the car is started. The resulting heat shockcan permanently damage the sensor.
Добре де чел съм го цялото ръководство,но не ми става ясно колко секунди след като дам на контакт и започне да мига лампичката трябва да паля?Знам,че не трябва да е на отделен бутон:Включване през отделен бутон е опасно за нея! Да я държиш много в готовност за пускане и да прегрее въз основа на което да направи конденз около нея,а след това като се запали колата този конденз от изгорелите газове да отиде на сондата и да направи проблем!Така опасно е и да запалиш пък да не си цъкнал ключето и да сработи сондата,а през това време да минават изгорели газове през нея!за това изрично е дадено да се върже към бош ключа,но като дам на контакт тя си мига и след 10 сек започва да мери в тръбата и паля?Никаде не пише в секунди колко да се чака или пък веднага като дам на контакт да паля? Ами ако съм дизел? и трябва да подгрея затова смятам за редно че щом започне да показва дани то тя е готова за работа и паля! П.П.Благодаря.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
сондата не трябва да се чака да загрее, даваш на контакт и палиш до няколко секунди.мигането показва че подгрява, като спре да мига е подгряла и вече си мери.Генерацията на Интегралето аз съм я правил, не е от Щатите от сгънати тук тръби е, пак ги режа на сектори и заварявам все едно са колена само разликата е че радиуса е по-голям.Няма кой да ти сгъне от една цяла тръба генерация и хоп, да я вдигнеш и монтираш, работи се сектор след сектор с кроене и заваряване всичко да минава с милиметри отклонение от желания път, понеже при тия големи генерации няма място за мърдане, иначе опира .За недостатъците които се получават при сгъването на тръбите споменах по-горе.
мдаа, кутията не издържа на силата С този новия хаузинг след 5000об/мин се оказа че явно има бууст криип и 38мм Турбосмарта оттам нагоре не може да контролира.Докато правих няколко проверки по гейта поизпуснах бууста на около 1.8 бара и днес при един летящ от първа с изреждане до 4та се получи странен ромолящо-стържещ звук.Така на слушане 2ра скорост е родилката, 1ва вие като правозъба а другите май са добре като изключим общия ромолящ фон от 2ра.
В този сетъп до кога мислиш да стойш на 38 мм гейт
ами вече няма да се стои, видя се че вече не се справя, иначе с предния хаузинг 1.06А/Р нямаше грижи, ама с този 0.73 А/Р по- яко сритва турбината и се видя ефекта.Турбосмарт 38мм уейстгейта ще отива за продаване, и ще се търси по-големичък.
Аз за 2.0 литра мотор нямаше да го купувам въобще,освен ако не е стоковица.Ама то ако е стоковица защо ще му е външен и то на турбосмарт. :D Тези проби и грешки струват скъпо общо взето едно,че като се продаде няма да върне стойноста си ами и на 50мм и захфата му е друг иска преправяне на изхода от колектора както и фланеца е друг от там и след гейта тръбата ще е друга и фланеца и той. Но при теб да речем това не те бърка много тъй като ти ще си ги правиш,но при друг една такава гимнастика няма да му хареса.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
при турбота с компресорно колело 76мм ( 500 коньови) няма никакви грижи с 38мм гейт, при чугун с А/Р 0.63, така че 38мм гейта е доста универсален
То гейта се слага преди турбото и тук зависимоста е от това какъв кубик е самия двигател,че при 6 цилиндъра шестак редови със събиране в един колектор и ако свалиш буста на доло този въздух от двигателя трябва да излезе преди турбото-демек през гейта Но тук е важно твоя сетъп.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Пич що не вземеш да си отвориш нова тема,примерно : Теория на тунинга и чок турбините! Аз като отворя тая тема предпочитам да прочета какви ги е сътворил мастур ИЦИ,а не твоите размисли и страсти,виждани,лирически отклонения и т.н........
Коментар