Вчера ми дойде ъпгрейдче нов Т3 А/Р 0.73 турбинен корпус и днес вече го монтирах на турбото.Очаквам към близо 1000 об/мин по-ранно надуване за да станат нещата точно както искам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
Сложил си сондата на правилното място ,последния ъбсурд който видях беше сондата да е преди турбото!Ако беше я огънал нераждавейката без да има набиране от вътрешната страна щях да те призная
Но не случайно е казана поговорката шивача скъсан ходи
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:Сложил си сондата на правилното място ,последния ъбсурд който видях беше сондата да е преди турбото!Ако беше я огънал нераждавейката без да има набиране от вътрешната страна щях да те призная
Но не случайно е казана поговорката шивача скъсан ходи
преди турбото и на егт то и на широколентовите сонди http://www.importtuner.com/tech/impp.../photo_13.html
Power Under Pressure
Коментар
-
Тези снимки са на къстъм колектор.Там ако искаш може и на цилиндъра да я монтираш като втора свещ.А ти що не си я монтираш преди турбото? Правилното разположение на сондата е от 30 до 60 см след турбото в максимално горната част на тръбата,по предписание. А ти като искаш я мушкай от зад на ауспуха.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:Тези снимки са на къстъм колектор.Там ако искаш може и на цилиндъра да я монтираш като втора свещ.А ти що не си я монтираш преди турбото? Правилното разположение на сондата е от 30 до 60 см след турбото в максимално горната част на тръбата,по предписание. А ти като искаш я мушкай от зад на ауспуха.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
сондата е добре да не е близо до мотора за да има по-дълъг животпо принцип ги слагам под тунела, но в случая при мен ми е по-удобно да е на това място.А за тия сонди на всеки цилиндър, само при мапване се ползват и то когато ЕКУ-то има трим на всеки канал за дюзите за да се настроят 4-те цилиндъра на еднакви смеси.
Коментар
-
ici написа:сондата е добре да не е близо до мотора за да има по-дълъг животпо принцип ги слагам под тунела, но в случая при мен ми е по-удобно да е на това място..
а за 63-70 ммм Това са интересни неща сондите са ясни който си купи има си заводско предписание.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Имаме една фирма тук, която сгъва хр-никелови тръби 76мм основно за ролбари на джипове, продават се из цялата страна.Правил съм един път генерация с такива сгънати тръби, но има много леки вълнички от вътрешната страна на сгъвката.Гледам навън се продават сгънати тръби с перфектна повърхност, явно технологията е по-специфична при тях.А за сондата по принцип на студено се пали без да се държи на контакт за да не може да загрее и да не е гореща при самото запалванеПонеже ако я оставиш да загрее и като запали мотора зпочва да прави много конденз, който се пръска по сондата, и ако тя е загряла от подгрева има малка вероятност да се повреди от термичния шок причинен от рязкото охлаждане на някоя водна капка.а ето я и генерацията от сгъвани тръби http://www.facebook.com/media/set/?set=a.147996468548061.29067.100000131276784&type= 3#!/photo.php?fbid=248902295124144&set=a.1479964685480 61.29067.100000131276784&type=3&theater
Коментар
-
Добре защо не направи на твойта кола такава изпускателна? А по добрия въпрос защо не почнеш да правиш по този начин.Колектора ти ли си го правил?А за сондата предполагам това е твое мнение,и не може да го подкрепиш с солидни доказателсва.uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар