Докато не бяха легнали на дисковете не се обаждаха, след около 10 спирания легнаха и почнаха да свирят, след още няколко като загряха и станаха беззвучни.Доста са агресивни, при леко пипване на педала са нежни, ако се задържи умерено натиснат стават агресивни и гумите почват да търсят сцепление с асфалта Утре ще снимам дисковете.
Ето и как изглеждат дисковете след около 20 последователни умерено силни спирания за улягане на накладките.Вижда се каква е разликата в повърхността на диска между предните метални Карбон Лорейн накладки и задните обикновени органични накладки, в случая AutomotiveBrakeEngineering - АВЕ - Полска марка по технология на Феродо.Баланса при спиране е много добър, хода и чувствителността на педала също.
Съвсем неочаквано се завръщам към първоначалната идея за Купе Интеграле.Понеже имам едно тук дето събира сили и съм спрял Типото зад него да го облъчва с повер та рекох да меря следи на мостовете.Оказа се, че 1680мм задна следа на Типото в момента с 8J 17ките и фланците е по-малка от 1720мм следата на Купето също със 17ки и фланци.Арките му са достатъчно големи също за 620мм гуми, въобще никакви проблеми за разлика от 155цата при която ще трябват десетки стотин лева за да се направят 4те калника и броните .
Съвсем неочаквано се завръщам към първоначалната идея за Купе Интеграле.Понеже имам едно тук дето събира сили и съм спрял Типото зад него да го облъчва с повер та рекох да меря следи на мостовете.Оказа се, че 1680мм задна следа на Типото в момента с 8J 17ките и фланците е по-малка от 1720мм следата на Купето също със 17ки и фланци.Арките му са достатъчно големи също за 620мм гуми, въобще никакви проблеми за разлика от 155цата при която ще трябват десетки стотин лева за да се направят 4те калника и броните .
Хубави мисли....+ според мен конструкцията на купето е по здрава :D все пак е 2 врати
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Съвсем неочаквано се завръщам към първоначалната идея за Купе Интеграле.Понеже имам едно тук дето събира сили и съм спрял Типото зад него да го облъчва с повер та рекох да меря следи на мостовете.Оказа се, че 1680мм задна следа на Типото в момента с 8J 17ките и фланците е по-малка от 1720мм следата на Купето също със 17ки и фланци.Арките му са достатъчно големи също за 620мм гуми, въобще никакви проблеми за разлика от 155цата при която ще трябват десетки стотин лева за да се направят 4те калника и броните .
Купето му сложих едни сеемнайски, събира и големи гуми въпреки ниското окачване, 225/45 :D
Ици, удобно ли ще е да измериш разстоянието м/у върховете на болтовете отдолу, които държат главините, или още по добре м/у повърхностите където контактуват тея болтове с носачите, за да се избегне случайно грешка ако са с различна дължина болтовете. Искам да сравня с на мареята. Купето атмосферка ли е или турбо?
ами да ти кажа по праха дето е хванало е като за поне 500 коня :D утре паля
Joro написа:
ici написа:
от задните носачи явно идва разликата
Ици, удобно ли ще е да измериш разстоянието м/у върховете на болтовете отдолу, които държат главините, или още по добре м/у повърхностите където контактуват тея болтове с носачите, за да се избегне случайно грешка ако са с различна дължина болтовете. Искам да сравня с на мареята. Купето атмосферка ли е или турбо?
На Добо е Купето, турбо.Ще измеря и ще пиша.Имам и Дедров турбо на предно заден мост, и него ще измеря, по-нататък като се освободи канала може да измеря и Дедровия интеграле мост на Типото за информация.
широчина м/у повърхностите на задните носачи, където лягат шайбите на гайките за главините.Купе 2.0 16 турбо 1320мм ( малко пречи резервоара за точно измерване)Дедра турбо на предно 1254мм Доста е голяма разликата и идва от самите носачи.
Коментар