абе рекох да покарам на прибиране към нас, малко на детелината и там се предадее. Ама проблема излезе друг... оказа се скъсана главина Поне дифа е наред :D Това обяснява и разхлабването на гайката на карето, въртящият момент се е предавал само от силата на триене не през шлиците, които са се били откъснали.Чичо, оня мод с подложната шайба изважда шлица по-навън и точно от там до където е влизал е скъсването, няма да го бъде тоя мод така с тоя торк.
Какъв и за какво е бил тоя "мод" с тая подложна шайба.........
Понеже карам с по-дългата версия носачи, дето са след 95-та мисля, 15-тина мм по-дълги, и с тая шайба при мен 8мм прибирам полуоската навътре за по-добро положение на каретата.Преди бях без нея, но рекох преди време да сложа, и така...Ако ще се прибират карета, ще е с подложка на вътрешното.
Вкара ме в някакви размисли, аз съм с мотор, полуоски, главини и шенкели от кола 92ра и съм с новите носачи и тампони на амортисьорите, може ли да има някакво разминаване ?
Просто в някои случаи, полуоската се изтръгва от фиксираното си положение във външното каре и започва да плува в шлиците като постепенно ги износва и в някакъв момент превърта в карето. Това с шайбите беше единственият вариант при Ритмо, но ставаше при малките мотори. При 2,0 мотора на Абарт, съм слагал алуминиеви шайби на вътрешното каре, но изнасянето на карето навън увеличаваше натоварването върху шлиците на диференциала, където влиза лявата полуоска и доста често изпускаха семерингите на скоростите, в резултат на износване и разбиване на диференциала.
Вкара ме в някакви размисли, аз съм с мотор, полуоски, главини и шенкели от кола 92ра и съм с новите носачи и тампони на амортисьорите, може ли да има някакво разминаване ?
Ами щом до сега нямаш излязла полуоска от диференциала или от карето, значи няма проблем.И при мен нямаше проблем с изваждане на полуоските без подложните шайби, и сега пак ще ги махна.Но пък има коли при които се измъкват, явно зависи от това колко добре закопчава пружинният пръстен.Самите вътрешни маншони - малкият край ги бях вкарал отвътре на борда на полуоската, че иначе дърпаха излишно карето с тия дъгите носачи се придобива и хубав страничен наклон, градус и нещо- два, освен разширената стъпка.
днес вече е на крака главина от колегата porosenoq, нов лагер ФАГ и без дистанционните шайби, за да могат шлиците на карето да излязат след равнината на фланеца на джантата и да се избегне натоварването на усукване на главината от въртящият момент.
малко онборд от изминалият Итал трак дей Подобрих си времето на 1.00.29 със семи сликовете, поне видях че вече не ще да пада времето, голям пръст има и втвърдяването на стаб. щанги.колата се накланя по-малкодругият път вече ще трябват 17-ки и сликовесъщо и макс. скорост на правата се качи до 182 км/ч спрямо 178 -те от предишният път, това е добре, или има повече сила, или спирам по-късно, но май е и от двете по малко http://www.youtube.com/user/ICIDesig.../0/YBSvcSiQd-s
Къв глас извади пък сега? Проекта дан са е доразвил и с механичен компресор "плачи", кат Делта S4 А иначе със заключен заден мост ли си на пистата или тъй мноу пързаля?
Къв глас извади пък сега? Проекта дан са е доразвил и с механичен компресор "плачи", кат Делта S4 А иначе със заключен заден мост ли си на пистата или тъй мноу пързаля?
много силно вика :D и става изкривяване на звука при записа, някой ден ще трябва да и направя генерацията до отзад с едно гърне, хем по-тиха ще стане, че и самият звук ще е също много добре звучащ.Карал съм там и със заключен заден диф преди време, почва да се пързаля излишно, а и леко се губи повер от тътренето на заключения мост по завоите.С отключен заден диф си я карам, пак като се предобри с късно спиране или пък с волан или пълна газ, се вкарва с вратите :D
едно клипче със завъртанетоhttp://www.youtube.com/watch?v=MR8k39MZrEUинтересно беше също като засякох разхода Русе - Габрово за 13 литра, пълен - до пълен резервоар, излиза малко под 9/100 а на пистата се върти около 25/100
интересно беше също като засякох разхода Русе - Габрово за 13 литра, пълен - до пълен резервоар, излиза малко под 9/100 а на пистата се върти около 25/100
Добре де, мойта що неще да гори толкова малко :O извън града си е 10-ка... при доста умерен стил на шофиране
интересно беше също като засякох разхода Русе - Габрово за 13 литра, пълен - до пълен резервоар, излиза малко под 9/100 а на пистата се върти около 25/100
Добре де, мойта що неще да гори толкова малко :O извън града си е 10-ка... при доста умерен стил на шофиране
турбото е причинатамоето е доста "дебитно" откъм турбинната част, понеже е Т3 0.63 а/р и мотора работи с голяма ефективност, изчиства се доста добре при изпускането.Твоето мицу турбо е туин скрол и газовете минават през горе-долу двойно по-малко сечение, понеже корпуса е разделен на две.Рестрикцията е голяма, доста голямо обратно налягане прави.Същият разход като твоя го прави и стоковият мотор и турбо, ремапнати на към 250 коня, пак поради причина че турбото е Т3 но с малък корпус 0.46 а/р
Коментар