Е, ще ти го кажа ей така .....дори при возене в едни и същи завой (Витоша-пътя за кулата) поведението със спойлер е усезателно дори за пасажер!според теб защо им забиват отзад на субитата тая грозна пейка, приличаща на селски придобрено изпълнение Специално за писта едно от най важните неща е даун форс-а (според мен).
Колега направих следния опит - на Алфа 156 сложих стандартния голям спойлер, пейка му викат някой........отворих си задния багажник без да вдигам капака и взех да редя кила отгоре му за да видя кога ще се затвори......затвори се на 9я килограм........приготвих си 4 различни по дебелина подложки и тръгнах по пътя си за СФ по Тракията.......по стандартния начин до 180 спойлера не оказа 9 кг натиск за да ми затвори капака на багажника.......пробвах още 2 различни наклона и 200 кмч.......и реших че съм твърде малоумен за да пробвам нещо в чийто резултат бях предварително убеден, и ей тъй просто от инат съм решил да го пробвам.....Моля да ми спестиш излишното писане с предположения от сорта че не съм уцелил подходящия ъгъл.......просто приеми че в състезания при който се разчита най вече на механично сцепление, спойлерите се слагат най - вече за да изглежда колата по лачено, за да има още половин квадрат рекламна площ, и в завойте с над 130- 140 градуса, тоя спойлер оказва някакво минимално аеро сцепление, предполагам не са нужни повече хора да идват и да го пишат тва за да приемеш че е така......
Излишно писане няама да има Само ..от кола до кола има огромна разлика! и далею не споделям мнението ти за ’’по лачена’’ и т.н. :D Нека наистина спрем до тук. Даже най добре е някой мод да позатрие
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Относно Айфона и Дайнолишъса, вчера бе измерена една кола която показа 220 коня на телефона, днес бе измерена в Пловдив на диното и показа 215 коня на мотора.Много точно се оказва това телефонно сметало
"на Алфа 156 сложих стандартния голям спойлер, пейка му викат някой.."Само си изхабил бензина :D Тази пейка е само декоративна, както наподобяващите дупки пластмаси по предните капаци и калниците. Пресен пример от днес, на Люис Хамилтън му се строши задното антикрило и болидът му стана неоправляем, но ти повече разбираш от инженерите във Ф1 . Може да им пишеш писмо, че според теб са бати некъдърниците :D
Само си изхабил бензина :D Тази пейка е само декоративна, както наподобяващите дупки пластмаси по предните капаци и калниците. Пресен пример от днес, на Люис Хамилтън му се строши задното антикрило и болидът му стана неоправляем, но ти повече разбираш от инженерите във Ф1 . Може да им пишеш писмо, че според теб са бати некъдърниците :D
На тебе май не са ти ясни доста работи,а Айде като толкова много припадаш по формула 1 да седнеш и да прочетеш как им помага и каква им е аеродинамиката,а след това да прочетеш за нормален автомобил и неговата аеродинамика и чак СЛЕД това да даваш такива умозаключения П.П.Абе как един от разбирачите не дойде да кара с някой "тунингован с пейки" автомобил на тракдея,а не само да са знаещи пред монитора П.П.1.Ици сори батка,ама тука се обърна темата в друга посока
С огромно съжаление пиша този коментар (защото ус*ахме темата), но ще дам съвет на "разбирачите" (button, _power_ - който явно ходи до кулата на Витоша с 200+ км/ч по завоите та усеща разлика със спойлер) да си махат антикрилата като паркират колата вечер пред блока, за да не им умекнат задните пружини от натиска който създава спойлера (100 пъти повторихме, че при скорост 60-80 км/ч спойлера има толкова ефект, колото и пръднята в космоса)
Fiat Tipo Turbo Integrale | poweredby ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
С огромно съжаление пиша този коментар (защото ус*ахме темата), но ще дам съвет на "разбирачите" (button, _power_ - който явно ходи до кулата на Витоша с 200+ км/ч по завоите та усеща разлика със спойлер) да си махат антикрилата като паркират колата вечер пред блока, за да не им умекнат задните пружини от натиска който създава спойлера (100 пъти повторихме, че при скорост 60-80 км/ч спойлера има толкова ефект, колото и пръднята в космоса)
Споделих опит! И благодарение на това си вадя изводи. Ще те помоля да не ме квалифицраш и определяш без да ме познаваш! Не на последно място обръщай внимание на постовете на хората, защото питането ми беше към ИЦИ оригинално и обсъдихме с Ферариста.Нека някой от медераторите позачисти темата!Благодаря!Ние модераторите да не сме ви слуги?!?Наша е преценката кога и какво да разчистваме.Отправям ти неофициално предупреждение!!!Модератор.
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Относно Айфона и Дайнолишъса, вчера бе измерена една кола която показа 220 коня на телефона, днес бе измерена в Пловдив на диното и показа 215 коня на мотора.Много точно се оказва това телефонно сметало
A каква/ коя е колата ?
една турбо лада от БФАС шампионата, ако някой иска такава бегачка, за продаване е.
ами ще е скъпо начинание, при положение че на разположение е 2.0 16в турбо, който си вади 350 коня със сток железата.Ето и резултата от драга в Сливен 1.8... сек за 60 фута, 12.23сек 1/4 миля и терминална 186 км/ч, това е от първият опита от вторият е това видео, малко ранно включване на втора с позаглъхване заради въртенето на гуми на първаhttp://www.youtube.com/watch?v=_LdcfTWa9LAА на Итал трак дея на Калояново 1.00.50 със полусликовете
Ици ако Тошко види тези времена не те виждам... :D :P
да но Тошко спореше за налягане от 1.2 бара както твърдеше Ицисегашните резултати са дадени при далеч, по различно налягане.Поне според изнесените от Ици данни
Бат’ Еньо, аз нищо не твърдя, просто колата си има дино-графика, която показваше 315 коня на гумите при 1.2 бара, а това са към 400 коня на мотора.Тогава след диното я мерих и на магистралата с Дрифт Бокса на Тони и показа 12.6 сек при положение че понадуваше на 1.3- 1.4 бара на пътя реално.Смятай сега както си искаш за каква разлика става дума, от 12.6 сек на сегашните 12.2Сега с пипнатите според това което видях на диното аванси и вече повишеният бууст, конете ще да са дооста над 400, колкото и абсурдно да звучи това за турбо, което Гарет обявява като 360 коньово Ей заради това Тошко даже и не се обади, а се направи на невидял като му пуснах реплика на поста му сега в тунинг.бг в драг раздела за Сливен.ей го де е, ни гък, ни мък http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...07610&start=30
аз искам да видя как ша бяга типото с гт3076 доста интересно ще се получи...
ами имаме тука наблюдения какво е на 1 бар Жълтото ево2 е с еквивалент на 3076, на Прецижън ама е още по-добър от Гарет, спретнах му и един супер хром никелов колектор и генерация и на 1 бар върви като закачено с Типото, сега като стане кованият мотор мисля да се спрем на 1.5+ бара и едни 500+ коня
аз искам да видя как ша бяга типото с гт3076 доста интересно ще се получи...
ами имаме тука наблюдения какво е на 1 бар Жълтото ево2 е с еквивалент на 3076, на Прецижън ама е още по-добър от Гарет, спретнах му и един супер хром никелов колектор и генерация и на 1 бар върви като закачено с Типото, сега като стане кованият мотор мисля да се спрем на 1.5+ бара и едни 500+ коня
Трябва до Септември да си разчистил всичко :D че като се върна живот и здраве ще има да се позабавляваме бая :P.Тук в Бостън ми казаха много хубави магазинчета които мисля до посетя в най-скоро време! :D :D
Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
аз искам да видя как ша бяга типото с гт3076 доста интересно ще се получи...
ами имаме тука наблюдения какво е на 1 бар Жълтото ево2 е с еквивалент на 3076, на Прецижън ама е още по-добър от Гарет, спретнах му и един супер хром никелов колектор и генерация и на 1 бар върви като закачено с Типото, сега като стане кованият мотор мисля да се спрем на 1.5+ бара и едни 500+ коня
Трябва до Септември да си разчистил всичко :D че като се върна живот и здраве ще има да се позабавляваме бая :P.Тук в Бостън ми казаха много хубави магазинчета които мисля до посетя в най-скоро време! :D :D
аз искам да видя как ша бяга типото с гт3076 доста интересно ще се получи...
ами имаме тука наблюдения какво е на 1 бар Жълтото ево2 е с еквивалент на 3076, на Прецижън ама е още по-добър от Гарет, спретнах му и един супер хром никелов колектор и генерация и на 1 бар върви като закачено с Типото, сега като стане кованият мотор мисля да се спрем на 1.5+ бара и едни 500+ коня
Трябва до Септември да си разчистил всичко :D че като се върна живот и здраве ще има да се позабавляваме бая :P.Тук в Бостън ми казаха много хубави магазинчета които мисля до посетя в най-скоро време! :D :D
хаха, да не те таксуват екстра багаж на самолета
Няма страшно,ще измислим нещо :P дано жълтата красавитца стане до септември,че като се върна и се почва :D не издържам вече,тук взехме един Сааб 2.3 ама без турбо де :D и филма е страшен........... :D
Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
Fiat Punto 1.9 JTD 01
Коментар