ебаси готиния хасвалт имате и каква празна дълга права ... де да бях покрай вас
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
Tuning Mode написа:А един брутален турбо звяр минава с 200+ и си съска безгрижноП.П за да не съм офтопик един въпрос за турбото ти ICI твоето само на масло ли е или и на вода? А чудовищния турбалан на гралето с кво се охлажда само на масло ли е?
А при стоманените съчмени лагери едно такова загряване може да е критично и за това си имат голяма водна риза която почва да къкри като чайник и да продължава да ги охлажда когато се загаси мотора
Коментар
-
Тая вечер покарахме с един силен гост от ВарнаМалко се изненадах защото заредих една друга карта на дютитата за бууста, понеже имах ядове с пренадуване преди това поради непълно отварящ се гейт ... и се оказа че вървя на 1.2 бара само
Ще гледам да се преборя с триизмерната дюти карта и да се сверим пак на 1.5 бара :D http://www.youtube.com/watch?v=y1Mort-UoRU
Коментар
-
а това е реванша, аз вече на 1.5 а Аудито на 1.8 бараhttp://www.streetfire.net/video/audi...ch_2085004.htm
Коментар
-
И в двата клипа се говори за 5-та скорост на Аудито. Не разбирам от турбо коли но защо на 5-та Аудито заминаваВторият клип ми харесва повече, а третият най- много щот там се надявам на 5-та да те гони
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
wizard88 написа:аууууу мн са го нацадили тва 1.8,тъп въпрос ама горе доло около колко коня се варти,като се има напредвид че си 320 това е поне 360?Аудито е 320 коня на гуми / 0.78 = 410 коня на вала, това при 22% загубиРазликата в рязкото дръпване на 5-та е в различният момент на превключването при двете коли
Коментар
-
един онборд от тази неделя на Калояново, първата сесия гарнирана с едно хубаво излитане накраяhttp://www.youtube.com/watch?v=HOIWGKnMrJIа като излязох мисля за 5-та сесия, разбрах по звученето и по вървежа че ще е последна и денят завърши със ремонтни дейности, гейта беше решил да пада, само две резби на едната гайка го държаха.Беше духнала гарнитурката явно, една такава странна слюдеста и след това за нула време се е отделил с около сант, горещите газове са срязали и една от пластмасовите стойки на перката на радиатора :axe: Благодарности на kocta и 100letov за възможността да им ползвам платформата като естакада, също благодаря на alex matrix за дадената спирачна течност, че ми се разсълзя работният цилиндър на съединителя.В крайна сметка успях да си подобря предишното време с някакви стотни
но пак съм доволен , при положение че в събота при преглед на накладките разбрах че предна лява спира само на около 50% и нямаше време за ремонт, та така си карах с доста по-ранно спиране от обичайното.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар