и едно лирическо отклонение, но не е за италианка ... EFR 8374 ... след него е само EFR 9180 за 1000 коня ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
... изминалият уикенд разходихме Купето помежду другото до драг състезанието на Сливен, понеже имаме участие в една Хондалина във FWD класа, за която е предназначено между другото турбото с чашката кафе ...
първите тестови резултати са само на 1.2 бара бууст, понеже турбото пиква много рязко до 1.6 бара и като надуя за повече удря лимитера по бууст, ако не се получи равна графика на бууста през целия диапазон с бууст мапване по обороти, ще трябва да взема двупортов актуатор на около 0.5 бара и 4 портов соленоид ...
И вече с достатъчно впечатления от Virtual Dyno програмата, която работи с ECU csv логове от ръновете, резултатите са коне на гуми, но реално на мотор ще е едни 5% отгоре при Dyno Jet режим.
473 коня при 30* в колектора при нощното мапване, а на Сливен 430 кс при 41* в колектора ... трябва да се прави въздухозаборник за вкарване на външен въздух директно към филтъра.
https://www.youtube.com/watch?v=MpBVK2vX24E
Коментар
-
Mоже да се каже, че премина безаварийно съботният ден на Купа Дракон, на фона на няколкото другомаркови бегачки, които се счОпиха сериозно там ...
Единствният изненадващ проблем бе едно саморазвило се М8 болтче от турбинния корпус, което се загуби по време на втората сесия и оттам се разтоварваха изгорелите газове, като от гейт ... веднага получих помощ под формата на ново болтче от колегата GRANDEsportivo, който участва също.
Другият проблем, феродовият диск не понася резкият скок на въртящият момент при превключването 2-3 та и плъзва сериозно, в някой случаи чак връщам газта за да подам пак плавно за да не изтърва сцепление.
Exreme гумите не могат да удържат колата както ми се искаше, все пак са варианта с дрифт смес, а не за тайм атак, беше сложно да стои мирна и за това е тази игра с волана постоянно.
Отделно колата недозавива със стоковото окачване и не може да се даде газта на излизане от завой ... а за да влезе добре трябваше да влизам със спиране ... и се получаваха разни постоянни поднасяния
С каране от 2-3 "бързи" обиколки във всяка от трите сесии дадох 1.14.9 , 1.14.4 и в третата преди ходенето за картофи 1.13.7
Това беше за придобиване на идея какво е положението, до година с койлоувърите и широки и силно държащи гуми
Коментар
-
Телеметрия от първото излизане на писта за Купето, Сесия 1, 3-та обиколка с време 1.14.9 и 188 км/ч на правата с начална 68 км/ч от апекса.
Директно сранение с предишният сетъп на този мотор в Типото с бившите 400 кс, макс скорост която съм правил беше 186 при около 70 начална, разликата е осезаема на усещане особено във високите скорости в полза на Купето,
със 120 кг по-тежко и с много по-големите спирачки и джанти отколкото беше Типото.
Във втора сесия се получи загубата на бууста от саморазвило се болтче и вървежът бе видимо по-слаб, въпреки леко подобреното време.
За съжаление логът на 3та сесия с най-доброто време дадено в първата обиколка 1.13.7 от общо 2, поради беритбата на картофи, е невалиден заради влошена сателитна връзка и няма вярна телеметрия от него.
Коментар
-
-
Реклама
Collapse
Коментар