трябва да се съберат финанси, за да мога като разглобя да се направи всичко без забавяне, а то ще е:доработване на новите зъбни колела за намаляване на концентраторите на напреженияшотпийн на зъбите - дава 20-25% увеличаване на якосттаусилващо стоманено гнездо за лагерите и възстановяване или изработка на нови детайли на предния диф в зависимост как изглеждат пораженията
такаа ... от едно известно време насам много ми се доправи изпускателен колектор, че само турбо-пътища и генерации напоследък и в същото време една тунинг - колица изпитваше нужда от по - добър колектор ...та си продадох колектора в комплект с гейта ... за да си отворя работа за нов идеята е изпънат тръбен колектор със странично разположено турбо, нещо от сорта като на снимката, само че при мен турбото ще е по надлъжната ос.Но тая схема ще стане като дойде време за Купето :D
И в крайна сметка типовския двигател който си турбинирал ,и интегралската карантия на какво ще ги мяташ?На алфата от предните постове ,или на фиат купе?
ОК! Те това трябва да се "чува". Питам те защото имаше колебания.Ако беше метнал проекта в тая тухла 4-ка която беше замислил , на ме на лично, а и на други от форума / предполагам/ щеше да им е кофти за марката.Поздрави и успех с проекта, и да качваш снимки :D
такаа ... от едно известно време насам много ми се доправи изпускателен колектор, че само турбо-пътища и генерации напоследък и в същото време една тунинг - колица изпитваше нужда от по - добър колектор ...та си продадох колектора в комплект с гейта ... за да си отворя работа за нов идеята е изпънат тръбен колектор със странично разположено турбо, нещо от сорта като на снимката, само че при мен турбото ще е по надлъжната ос.Но тая схема ще стане като дойде време за Купето :D
Коментар