Пич що не вземеш да си отвориш нова тема,примерно : Теория на тунинга и чок турбините! Аз като отворя тая тема предпочитам да прочета какви ги е сътворил мастур ИЦИ,а не твоите размисли и страсти,виждани,лирически отклонения и т.н........
направо вземе да млъкне,че стана досаден Toшко ли ще го играеш
EX DELTA 1.9TDS
ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing
при турбота с компресорно колело 76мм ( 500 коньови) няма никакви грижи с 38мм гейт, при чугун с А/Р 0.63, така че 38мм гейта е доста универсален
Аз знам един човек с такава турбина, дето му предстои изработката на колектор ...... и ще му треа гейт ...., ако си решил нещо с гейта давай на "лични"
при турбота с компресорно колело 76мм ( 500 коньови) няма никакви грижи с 38мм гейт, при чугун с А/Р 0.63, така че 38мм гейта е доста универсален
Аз знам един човек с такава турбина, дето му предстои изработката на колектор ...... и ще му треа гейт ...., ако си решил нещо с гейта давай на "лични"
В петък мислим да ви дойдем на гости с дядо Иванко рс-а за една кутийка там при Тошко.
мдаа, кутията не издържа на силата С този новия хаузинг след 5000об/мин се оказа че явно има бууст криип и 38мм Турбосмарта оттам нагоре не може да контролира.Докато правих няколко проверки по гейта поизпуснах бууста на около 1.8 бара и днес при един летящ от първа с изреждане до 4та се получи странен ромолящо-стържещ звук.Така на слушане 2ра скорост е родилката, 1ва вие като правозъба а другите май са добре като изключим общия ромолящ фон от 2ра.
ici написа:
bebito^^^ написа:
В този сетъп до кога мислиш да стойш на 38 мм гейт
ами вече няма да се стои, видя се че вече не се справя, иначе с предния хаузинг 1.06А/Р нямаше грижи, ама с този 0.73 А/Р по- яко сритва турбината и се видя ефекта.Турбосмарт 38мм уейстгейта ще отива за продаване, и ще се търси по-големичък.
аха, маркатаАми изборът ми беше на базата на търсеният размер на клапана, примерно Турбосмарт има 45мм и после скача на 50мм което е вече страшен скок в цената, те хората коли карат за толкова пари Та понеже имам личен опит с Прецижън турбо и такъв гейт но 39мм и видях, че качеството им е перфектно като в същото време са на малко по-ниски цени от конкуренцията, лесно реших какъв ще ми е изборът А да не пропускам, че Прецижън мисля единствени в момента дават 5 пружини в комплекта за пълен избор на бууста, за разлика от другите марки, при които се поръчват отделно.
Ами разликата в цената е че Precision PW46 e на цената на Ultragate 38 по аукционите. Иначе щом Precision PW46 ти върши работа то и 45мм на Turbosmart ще свърши същата работа само дето цената му е една трета от горе.Но кризата явно и при теб се е отразила. Не видях логика да смениш марката след като си доволен от нея.За това и питах Дано да оправдае очакванията ти! За да има поучителен характер след като покараш с него пиши съпоставки между моделите не може да няма разлики. Аз очаквах да видя при теб Turbosmart progate 45 и Е-boost 2 + Aem watermetanol kit Аз си оставам верен на старата марка Поздрави...
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
разликата е неголяма, не е 1/3 - та, примерно Прецижън 46мм се върти около 320$ а Турбосмарт 45мм е около 380$ , но е със само една пружина в кита.Турбосмарта е с по-малък диаметър заради новият тип затваряне на корпуса с резбова гривна, в комплекта има и специален ключ за нея че иначе трябва с водопроводен ключ да се сглобява-разглобява и хоп ето заради това предимно цената му е по-височка Както казах по-горе, Прецижън 39мм ми беше в ръцете доста преди това, на жълтата Делта ево и се покара достатъчно също, иначе дизайна вътре на мембраната и на двете марки е подобен.Е-boost 2 + Aem watermetanol kit а тия неща за мен са си сериозно финансово разхищение, при положение че има доста по-важни от тях Марели ЕКУ-то си има бууст контрол и се гласи според желанията, а за водно-метаноловият кит, ами и без него стават доста добре нещата.Той има сейфти функция при летните жеги като се кара с повечко бууст, ако колата се мапва с него и се ползват качествата му за подобряване на детонационната устойчивост, да качват се още коне но има не малко строшени мотори когато системата получи моментен проблем с пръскането.
Коментар