abart_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
ici написа:при турбота с компресорно колело 76мм ( 500 коньови) няма никакви грижи с 38мм гейт, при чугун с А/Р 0.63, така че 38мм гейта е доста универсаленТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
RASTIL написа:ici написа:при турбота с компресорно колело 76мм ( 500 коньови) няма никакви грижи с 38мм гейт, при чугун с А/Р 0.63, така че 38мм гейта е доста универсален
Коментар
-
bebito^^^ написа:Не си доволен от старата марка ли?ici написа:мдаа, кутията не издържа на силата С този новия хаузинг след 5000об/мин се оказа че явно има бууст криип и 38мм Турбосмарта оттам нагоре не може да контролира.Докато правих няколко проверки по гейта поизпуснах бууста на около 1.8 бара и днес при един летящ от първа с изреждане до 4та се получи странен ромолящо-стържещ звук.Така на слушане 2ра скорост е родилката, 1ва вие като правозъба а другите май са добре като изключим общия ромолящ фон от 2ра.ici написа:bebito^^^ написа:В този сетъп до кога мислиш да стойш на 38 мм гейт
Коментар
-
bebito^^^ написа:bebito^^^ написа:Не си доволен от старата марка ли?
Коментар
-
Ами разликата в цената е че Precision PW46 e на цената на Ultragate 38 по аукционите. Иначе щом Precision PW46 ти върши работа то и 45мм на Turbosmart ще свърши същата работа само дето цената му е една трета от горе.Но кризата явно и при теб се е отразила. Не видях логика да смениш марката след като си доволен от нея.За това и питах Дано да оправдае очакванията ти! За да има поучителен характер след като покараш с него пиши съпоставки между моделите не може да няма разлики. Аз очаквах да видя при теб Turbosmart progate 45 и Е-boost 2 + Aem watermetanol kit Аз си оставам верен на старата марка Поздрави...uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
разликата е неголяма, не е 1/3 - та, примерно Прецижън 46мм се върти около 320$ а Турбосмарт 45мм е около 380$ , но е със само една пружина в кита.Турбосмарта е с по-малък диаметър заради новият тип затваряне на корпуса с резбова гривна, в комплекта има и специален ключ за нея че иначе трябва с водопроводен ключ да се сглобява-разглобява и хоп ето заради това предимно цената му е по-височка Както казах по-горе, Прецижън 39мм ми беше в ръцете доста преди това, на жълтата Делта ево и се покара достатъчно също, иначе дизайна вътре на мембраната и на двете марки е подобен.Е-boost 2 + Aem watermetanol kit а тия неща за мен са си сериозно финансово разхищение, при положение че има доста по-важни от тях Марели ЕКУ-то си има бууст контрол и се гласи според желанията, а за водно-метаноловият кит, ами и без него стават доста добре нещата.Той има сейфти функция при летните жеги като се кара с повечко бууст, ако колата се мапва с него и се ползват качествата му за подобряване на детонационната устойчивост, да качват се още коне но има не малко строшени мотори когато системата получи моментен проблем с пръскането.
Коментар
-
Какво става с любимата ми центрофуга едит: http://www.youtube.com/watch?v=TZSOV...q8uDg&index=77now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар