Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo HF Integrale

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дедоооо,умурима с туй помпини дя и да кажиш кат са върниш колку скрибучът Рапорт даден
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      Докато не бяха легнали на дисковете не се обаждаха, след около 10 спирания легнаха и почнаха да свирят, след още няколко като загряха и станаха беззвучни.Доста са агресивни, при леко пипване на педала са нежни, ако се задържи умерено натиснат стават агресивни и гумите почват да търсят сцепление с асфалта Утре ще снимам дисковете.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        Ето и как изглеждат дисковете след около 20 последователни умерено силни спирания за улягане на накладките.Вижда се каква е разликата в повърхността на диска между предните метални Карбон Лорейн накладки и задните обикновени органични накладки, в случая AutomotiveBrakeEngineering - АВЕ - Полска марка по технология на Феродо.Баланса при спиране е много добър, хода и чувствителността на педала също.
        Прикачени файлове
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          Съвсем неочаквано се завръщам към първоначалната идея за Купе Интеграле.Понеже имам едно тук дето събира сили и съм спрял Типото зад него да го облъчва с повер та рекох да меря следи на мостовете.Оказа се, че 1680мм задна следа на Типото в момента с 8J 17ките и фланците е по-малка от 1720мм следата на Купето също със 17ки и фланци.Арките му са достатъчно големи също за 620мм гуми, въобще никакви проблеми за разлика от 155цата при която ще трябват десетки стотин лева за да се направят 4те калника и броните .
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            ici написа:
            Съвсем неочаквано се завръщам към първоначалната идея за Купе Интеграле.Понеже имам едно тук дето събира сили и съм спрял Типото зад него да го облъчва с повер та рекох да меря следи на мостовете.Оказа се, че 1680мм задна следа на Типото в момента с 8J 17ките и фланците е по-малка от 1720мм следата на Купето също със 17ки и фланци.Арките му са достатъчно големи също за 620мм гуми, въобще никакви проблеми за разлика от 155цата при която ще трябват десетки стотин лева за да се направят 4те калника и броните .
            Хубави мисли....+ според мен конструкцията на купето е по здрава :D все пак е 2 врати
            Sedicivalvole (Racing Rosso)now
            GTV 2.0 (612 A)now
            E60 530D now.. hate it big time :D
            Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
            Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

            Коментар


              ici написа:
              Съвсем неочаквано се завръщам към първоначалната идея за Купе Интеграле.Понеже имам едно тук дето събира сили и съм спрял Типото зад него да го облъчва с повер та рекох да меря следи на мостовете.Оказа се, че 1680мм задна следа на Типото в момента с 8J 17ките и фланците е по-малка от 1720мм следата на Купето също със 17ки и фланци.Арките му са достатъчно големи също за 620мм гуми, въобще никакви проблеми за разлика от 155цата при която ще трябват десетки стотин лева за да се направят 4те калника и броните .
              Купето му сложих едни сеемнайски, събира и големи гуми въпреки ниското окачване, 225/45 :D
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                от задните носачи явно идва разликата
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  поо дано да фане"купето" някои конче от твойте
                  dEv # LiFe sTyLe

                  2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                  Коментар


                    ici написа:
                    от задните носачи явно идва разликата
                    Ици, удобно ли ще е да измериш разстоянието м/у върховете на болтовете отдолу, които държат главините, или още по добре м/у повърхностите където контактуват тея болтове с носачите, за да се избегне случайно грешка ако са с различна дължина болтовете. Искам да сравня с на мареята. Купето атмосферка ли е или турбо?
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      d0b0 написа:
                      поо дано да фане"купето" някои конче от твойте
                      ами да ти кажа по праха дето е хванало е като за поне 500 коня :D утре паля
                      Joro написа:
                      ici написа:
                      от задните носачи явно идва разликата
                      Ици, удобно ли ще е да измериш разстоянието м/у върховете на болтовете отдолу, които държат главините, или още по добре м/у повърхностите където контактуват тея болтове с носачите, за да се избегне случайно грешка ако са с различна дължина болтовете. Искам да сравня с на мареята. Купето атмосферка ли е или турбо?
                      На Добо е Купето, турбо.Ще измеря и ще пиша.Имам и Дедров турбо на предно заден мост, и него ще измеря, по-нататък като се освободи канала може да измеря и Дедровия интеграле мост на Типото за информация.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        Това ще е полезно инфо, понеже до сега доста се е изписало по форума, специално за разликите в ширините на задните мостове, без конкретни данни.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          неможахме да разберем кое палиш... Купето на Добри ли?

                          Коментар


                            широчина м/у повърхностите на задните носачи, където лягат шайбите на гайките за главините.Купе 2.0 16 турбо 1320мм ( малко пречи резервоара за точно измерване)Дедра турбо на предно 1254мм Доста е голяма разликата и идва от самите носачи.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              JacK`DanielS написа:
                              неможахме да разберем кое палиш... Купето на Добри ли?
                              мда, дойде му времето :D Чак не ми се дава едно такова хубаво, с на практика чисто нов мотор приятно позасилен
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                Аз за кво съм си взел мост от купе за бегачката? Само дето ще трябва да се правят раздувки. M кво му е ...така и така си изрязал калниците до безумие!
                                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                                Коментар

                                Working...
                                X