Ай-й, ако беше казал, че записваш, щях да мина през гримьорната и да си прибера поне етикета на шапката От клипа не става много ясно, ама G претоварването на дрифт с 4х4 на сухо - си е изживяване ! Иначе Типарката ноу кефи, както един мой бургаски приятел казва - "яката раута"......, ма малко малки ги праат тез Типари поне за "мойто нежно тяло" Честито и зановия личен рекорд на Калояново :D
По охладителни причини ли след финала на 400 ти се движи нагоре - надолу десния крак?Щях да питам преди и ABS дали имаш?
ами така гледам че припомпват про-батките драгаджии, и на дино така се помпи, да се впръсква гориво да поохладиАБС-а от отдавна е без бушон, а от скоро е изваден и физически, директно на помпата са вече спирачките
2000 20v turbo написа:
Ай-й, ако беше казал, че записваш, щях да мина през гримьорната и да си прибера поне етикета на шапката От клипа не става много ясно, ама G претоварването на дрифт с 4х4 на сухо - си е изживяване ! Иначе Типарката ноу кефи, както един мой бургаски приятел казва - "яката раута"......, ма малко малки ги праат тез Типари поне за "мойто нежно тяло" Честито и зановия личен рекорд на Калояново :D
:D по принцип вече гледам да и пазя трансмисията от такива дрифт претоварвания, ама пак не можах да се сдържа да не правя глупости
S.W.A.T. написа:
П.П. Много се радвам, че се засякохме със турбо "бригадата" на феста
това му е хубавото на феста, да се видим всички съфорумци на едно място :D
Здрасти Илияне, сори че ти пиша в темата, но вече сън не ме лови. Искам да те попитам дали си мерил компресията на твоя двигател. Питам защото тези 7-8 атмосфери, които меря на турбо двигателите, не ми дават мира, защото по каталожни данни трябва да е 11. Три атмосфери по-малко, за мен си е направо свършил двигател. Като ремонтирам същия атмосферен двигател, компресията му е 12-13атм. Чудя се, какво би станало ако си сглобя един опитен двигател с атмосферни бутала, на които ще им сваля 2мм от челото. Така си мисля че ще постигна заветните 11атм. Честно си признавам, че нещо не съм наясно с компресията отнесена към степента на сгъстяване. Тук си играхме с един сеат който си дойде турбиниран от Испания. При него итересното беше че е с две гарнитури на главата, но въпреки това, показваше 13атм компресия. Това животинче вървеше като лудо на 0,4бара налягане на турбото. Та мисълта ми е, ако докарам тези 11атм с атмосферни обработени бутала, дали ще има вероятност да гръмне мотора като духне охлюва? Идеята ми е колата да стане малко по-динамична в ниските обороти, но и да си върви добре и във високите.Лек и успешен ден
моя така и не съм го мерил, с тия бобини върху свещите е голямо приключение свалянето имкомпресията зависи от валовете, за това се гледа степента на сгъстяване като данни, нямат директна връзкатия 11 атмосфери не се знае на каква степен ще излязат, ако е над 9 ще се видиш в беля само с нуждата от високооктанов бензин а и ремап ще трябва задължително.
Ти обаче наистина си луднал с тея компресии Да ти кажа моите консвени наблюдения за 8 кл. двигател - преди конверсията въртеше по един начин стартера, сега върти доста по бързо и леко, което ме навежда на мисълта че компресията е доста по малко от 13 атм. (колкото беше при последното замерване като атмосферен) Обаче дали е 11 или 8 (което е по възможно) - ще ти кажа най-рано в събота. Поздрави.
Ето ги предните ми 4 бутални апарати AP racing :D 36мм и 40мм буталца, дължина на накладката 148мм, диск 32мм дебелина и до 360мм диаметърЩе ги слагам на 330мм х 32мм дискове от Алфа ГТАЗа сравнение съм ги снимал със 131мм накладка и Брембо апарат от Алфа 166, диска е 28 х 310, малеят като че ли май ще мога да спирам от средата на 150-те метра на правата на Калояново :P
Ето ги предните ми 4 бутални апарати AP racing :D 36мм и 40мм буталца, дължина на накладката 148мм, диск 32мм дебелина и до 360мм диаметърЩе ги слагам на 330мм х 32мм дискове от Алфа ГТАЗа сравнение съм ги снимал със 131мм накладка и Брембо апарат от Алфа 166, диска е 28 х 310, малеят като че ли май ще мога да спирам от средата на 150-те метра на правата на Калояново :P
Коментар