браво браво... доколкото знам тоя мотор държи и 800кс. айде скоро и толкова да стане дано
Мотора държи и 1000 коня с рейсинг биели, бутала и гарнитура, вече номера е самото им изкарване със подходящите разпределителни валове, турбо и колектор Излязохме тая вечер да сравним Типото със жълтият Звяр който успях да мапна през деня :D Само да отбележа, че Гралето е на 1 бар ( даже пружините в актуатора са за 0.8 бара по таблицата в упътването), сток мотор барабар със заводският изп. вал и вървим като вързани при няколкото летящи старта.Направо ще е на голямото налягане Ето и измерването ми тая вечер на хубав асфалт, пак няма достатъчно сцепление и на първа не мога да дам цялата газ защото почва да върти яко гуми (225/50/16 с меки стрийт сликове отпред) и да подскача като топка .Бледите цветове са наложената стара графика от Острово.
Тази вечер покарахме жълтият и черния дзвяр в компанията на двуколесна машина от японската секта - 1200 кубиков с валове, 130++ коня.Старт от движение на първа, мотора скача много силно и дръпва към 20 метра, след това успяваме да задържим дистанцията и като че ли започва да се скъсява дори, но спираме преди 200 че е тъмно и страшно :D А на Гралето заводският притискател в комбинация с металокерамиката не устиска на въртящият момент и превъртя зверски на 3-та, както и се очакваше, силата е страшна още на 1 бар
Браво!Ици с каква скорост минахте покрай оператора!?п.с. Дано имам късмет, някой ден да мина и аз така покрай оператора ама с твоето Типо..... обаче ти ши караш
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Браво!Ици с каква скорост минахте покрай оператора!?п.с. Дано имам късмет, някой ден да мина и аз така покрай оператора ама с твоето Типо..... обаче ти ши караш
Коментар