Чакайте да обясня защо Ици не дрифтна.Значи не се вижда много добре от втората снимка канавката ,но е много дълбока.Ици каза че умишлено се е опитал да я изправи колкото може защото иначе странично в канавката пораженията щяха да са големи както за ходовата част така и за купето.Просто нямаше начин да завие,при всички положения посоката беше една-канавката.Трансмисия става само от 155Q4 и Дедра Интеграле,но тя пък не е с красивия заден диф като 155-цата.От Делтите окачването не става,а ние го търсим комплект трансмисията с мостовете.Да се преправя сигурно става,но Ици не желае да се занимава с такива работи.Това е най-добре да е оригинално.Бат Еньо ,ами ние като търсихме миналата година що не каза че имаш?Дай цена на лични,че да мога да му звънна на Ици и да го информирам,пък ко ша я зема да знае да бачка повечко в Холандия че да искара повече кинти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
-
Какъв рев ,скоро не бях чувал кола да вади такъв звук ,а на живо сигурно е още по-внушително!А ускорението сигурно не ти дава да си изправиш главата!!!Ти си бог!А колата е богиня!!! :DFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
ici, очаквам с нетърпение да си изпълниш обещанието.Колата няма нужда от излишни коментари ..."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Спретнах колектора. Равна дължина на рънърите по 60 см до пирамидата. Тя ще е с вътрешна преграда и ще се получи нещо като 4в2в1 тип.Затова е така замотан, понеже търсих макс. дължина и събиране на 1-ви със 4-ти и 2-ри с 3-ти цилиндър.Уейстгейта хваща от двете камери в пирамидата.Между другото вътрешния му диаметър е 38мм като на 1100 кубикова Фиатка ауспуха :P Пристигнаха и джаджите за мапването. Ostrich е емулатор, в който се вкарва софтуера на чипа и може да се променя по време на каране с TunerPro RealTime програмата.Другата е RPM Convertor който преобразува сигнала от сензора за обороти в аналогов + допълнително вкарване на още 4 сигнала от датчици по мотора като МАП сензор, ТПС, температура...всичките те се предават по кабела му в лаптоп за логване на параметрите.После по логовете се преценяват нужните корекции на картите.Чиповете с цоклите са за вкарване на две програми и с ключе на таблото могат да се цъкат. Единият отива в една друга сектантска Ланч... кола. А като напазаруваш повечко дават и интересна хфанелка :D
Коментар
-
kiler_4o написа:Искам да те питам с какви гуми си и на колко часа ги сменяш :DPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар