Другия мотор е 2.0 Турбо и е в една Алфа 146,при него положението е същото
Колегата с тая алфа идва от време на време на срещите в Бургас, понеже работи в Слънчев Бряг и специално сме сравнявали моя мотор с неговия като вибрации. Разликата е съвсем малка, но все пак е има, но и на мен взе да ми минава през ума да си разкарам балансния ремък след това.
Ами като че ли го усещам леко по-бързо отпреди.Евото е 270 и няколко (забравих точно колко беше динотеста) коня на колелата, това ще рече около 330 на мотора.Та интересното предстои, понеже сега Типото е на 1,2 бара, като ми дойдат рейсинговите свещи ще го мапна на 1.55 бара а по-нататък ще има и водно-метанолова инжекцийка, която ще даде още значителна силица :D
.....като ми дойдат рейсинговите свещи ще го мапна на 1.55 бара а по-нататък ще има и водно-метанолова инжекцийка, която ще даде още значителна силица :D
ЛУД...ЛУД...ЛУД имам някоя друга връзка, дай да та лекуваме докат е време
до миналата година имаше G-tech, ама бе продаден и сега няма. Пък и не ми се правят брутални стартове за да не се строши трансмисията, а разликата от брутален и плавен старт(като от клипчето) при 4х4 може да е няколко десети което е много голяма разлика при 400м
а "ici" за колко сек. ги правиш 400м че ми е интересно просто
на Калояново я мерих и даде точно 13.5, но тогава беше с неусиления яко буксуващ съединител + непълно даване на газ след трета заради обедняване над АФР 13, че още беше със слаба бенз. помпа.В общи линии сега трябва да даде някакви 12-ски.
Коментар