Аве Ици,тряяше вчера да та снимам как си са наврял под волана да си подремнеш
смей са ти, нали не вграждаш помпа за съединителя, напрао се изкривих от тая напречната греда под седалката добре че остана само да наглася дължината на пружината.
Ей голям зор.Тая седмица ще е добра за работа, а и не бързам заради новия правилник за Италанските защото с моя резервоар в багажника няма да мога да карам докато не си направя външния резервоар от хром-никел, а това значи доста лев + поръчване на ВИГ техника + аргон, така че ...
здравеите колеги дано вапроса не ми е много тап но не сам силен в тази 4ас с колите.та вапроса ми е дали мойе да се слойи синхро на пунто гт.мерси предварително.Една кратка редакция по правопис, защото като цяло изречението ти клони устремно към двойка.Здравейте колеги. Дано въпросът ми не е много тъп, защото не съм силен в тази част на колите. Въпросът ми е дали може да се сложи "синхро" на Пунто ГТ. Мерси предварително.Модерирано от екипа на fiat-bg.org
здравеите колеги дано вапроса не ми е много тап но не сам силен в тази 4ас с колите.та вапроса ми е дали мойе да се слойи синхро на пунто гт.мерси предварително.
Има такива Пунто-та като твоето, направени 4х4 с трансмисия от Интеграле, но е страшно много работа защото платформата трябва да се преработи за захващането на трансмисията.В общи линии става прототип и си струва цената само за състезателни цели.А и мотора ти трябва да е двулитров Фиат/Ланчиа
Ей голям зор.Тая седмица ще е добра за работа, а и не бързам заради новия правилник за Италанските защото с моя резервоар в багажника няма да мога да карам докато не си направя външния резервоар от хром-никел, а това значи доста лев + поръчване на ВИГ техника + аргон, така че ...
Ти се радвай че не съм ти пратил Мартин чи щеше да спиш в гаража Аз както си забелязал тая година ще си карам на свободни начала(ако въобще карам де),италиянските или наречени по ново му - Тайм Атак с тея технически изисквания нещо не ме блазнят,а ако ще я правя по някакви изисквания мисля да са тези на БФАС
е ми да то маи излиза че с една средна заплата от 500 лв. всеки месец можеш да си качваш по 50 коня на пунтото !!и така след около година ще е като делта интеграле за повече от 10000 лв.аз се чудя само как толкова хора по света не са се светнали в тази далавера и си точат колите за по 40-50 000 като то ставало и с едно пунто с сешоар и то може би китаиски !!
Модераторите може да отделят тия размисли в отделна тема за конете и цената им
sa6o_gt написа:
типото е станало супер, само едно не разбирам защо толкова много пари само за 300коня? 300коня се постигат на пунто за по малко от 3000лв
Типото е 350-тина коня само заради една причина - над тези коне и въртящ момент над 450Нм почват да се трошат разни неща по трансмисията и става финансово много неприятно.И 500 коня са нормално достижими за този мотор, но тогава трябва да се сложи рейсинг трансмисия за петцифрена сума Та къде го видя това Пунто 300 коня постигнати с 3000лв Само мога да ти кажа, че турбо, колектор, турбо пътища, кулер излизат над 3000лвА за да не се чудиш кога ще изпращи, ще му трябват и ковани бутала, високоякостни мотовилки и високоякостен колянов вал това струва около 5000 лв.Сложи и електроника най-тънко за 1000лвАми съединител, гарнитура глава, шпилки глава, инжектори, още куп дреболии, ето още едни приблизителни 2000лвАми това цялото да се събере и тръгне едни ориентировъчни 2000 лв И колко излиза като цяло - 13000 лв на първо четене, клонящи към 15000
Коментар