ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo HF Integrale
Collapse
X
-
Да ти кажа мислех да си давам телефона и като минаваш през Стз или Бургас да направим един ластик ама после накрая видях,че е над 300 коня колата и се отказах моята Алфа е само 170 кончета.Ти си близо с два двигатела като моят.Ако някога си купя кола 280 300 коня Алфа ще те дебна.Успех и браво.Хората са като свинете даже прасетата са по-човечни!
Коментар
-
Днес почнах да си разглобявам носачите за да им правя тампони от полиамид...По едно време поизлашках колата и нещо взе да ме пръска Айдее, честито на печелившите - спукано силиконово маркуче на водното охлаждане на турбото.Така е навряно, че няй-вероятно ще трябва да сваля турбото заедно с колектора, а докато стигна до тях се сваля кулер, радиатор и вентилатор, даунпайп, забавлението ще е пълно ако не измисля някой извънземен инструмент да развия скобичката на маркуча на място.Спукването е станало от окапване с киселина от акумулатора (имаше малък проблем с кипене), също и надмембранното силиконово маркуче към уейстгейта беше накапано и е напукано.От там пък се е губил бууст.Сега ще ги сменям с гумени бензинови, те са по - издръжливи.
Коментар
-
Малко ъпдейт на подготовката преди изминалото Италианско в Плевен.И аз имах драма с водното охлаждане на турбото.Докато си сменях силиконовите маркучета с нормални за бензин, понеже едното се беше спукало (пред очите ми), се разтроши в ръцете ми едното банджо докато му затягах скобичката Баси материала, като солета Добре, че беше от предната страна на турбото, та всичко стана на място.Задното банджо е от друга серия, още като ми ги продаваха ме усъмни едното, ама...Пак се разминах с опичането Някой ако има съмнения в колата си, да ми я дава.Аз квот има за чупене ще го счупа без да се кара С едно банджо и пресова сглобка с армиран маркуч се надявам да нямам повече драми.За сега всичко е ок, след минати към 400кмПипнах и предницата.Нови носачи Феби Билщайн от моделите след 95-та с около 12мм по дълги, като им преработих тампоните с такива от полиамид.Също и опората на амортисьора в бомбето вече е твърда.Странично силите преминават от стъблото през полиамидна втулка към плочата.Вградения гумен тампон омекотява само вертикалните сили.Отделно с разпробиване на долните отвори на амортисьора, настройване с лазерна нивелация и заваряване на допълнителни шайби, фиксирах твърдо камбъра на 3.3 градуса.Сходимостта я нагласих на 0.И след цялата тая работа до последния момент преди състезанието в Плевен, дадох близо секунда и половина по-слабо време от предишния път.Като за начало и ощавих "новите - стари" гуми на първото излизане и след това всеки един завой беше подправен с неизбежно дърпане на ръчна в неравна битка с ъндърстийра На всеки завой си виках - ей сега стъпвам на вътрешния бордюр - оп предницата изтърва, айде на другия ще я хвана...http://videos.streetfire.net/video/F...o_180986.htmИ така до края.Чак в Русе се сетих, че с тоя камбър мога да намаля значително налягането в гумите.Тествах и нещата бяха доста по-добри.
Коментар
-
Много се радвам, че се запознах със Ици и останалите и искам да му благодаря, че ме повози в типото!! Колеги мога да кажа, че ускорението е буквално по-голямо от излитането на самолет!! Обръща ти стомаха и за секунда те връща обратно в реалноста!! С много мерак се прави и това е най-силното Типо в България за момента!! Само един 4x4 сетъп за да може да се вкара цялата газ и всичко е ток и жица!! Mr. Green||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар