Колеги от както взехме типото направих малко промени по него, за напред се очакват още такива.Та всичко се започна от колоните и кората (защото го взехме с уникално запазена кора която реших че няма да режа) сложих пайнерки отзад доволен съм ,с едно приятелче го и окабелихме ,по пътя на др кабели както ще видите от следващите снимки.почистваме малко :Dсложих и трети стоп но за него няма смисъл да слагам снимки то е ясно, не съм сложил и снимки на накладките който сложих и др. консумативи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лек тЮнинг по типока....и така малко по малко продължавам
Collapse
X
-
след това се заех с предницата на типока, реших да променя решетката, което честно казано не се оказа много лесно.Трудно се намират решетки за типо , наложи се да взема две решетки за да може да се получи това което исках.След като ми я направиха трябваше по някакъв начин да захвана здраво скарата за основата на решетката (заедно с брата той се вижда как разтопява пластмасата).Пускам снимки и на това как изглеждаше съответно решетката преди това
Коментар
-
голям проблем ми бяха мигачите тези "пъпки" много ме дразнеха след като ги свалих и тръгнах да търся такива който ще паснат на същото място,където отново "ударих греда" реших да ги боядисам пускам снимки как бяха преди и как изглеждат сега на тази снимка се виждат и небоядисаните апарати на спирачките но за това по- надолу
Коментар
-
след това гърненцето не беше от най-красивите, понеже трябваше да се намери среден вариант който да съчетава в себе си "красота" и не чак толкова шум реших да взема накрайник.Резнах оригиналния на гърнето и ми завариха този, звук честно казано и за мое учудване се промени: 1 стана по тиха защото човекът който заваря накраиника открил че гърнето има някакви дупчици и ги заварил 2 но звук пак има малко по плътрен от преди и на мен лично доста ми харесвапак преди и след
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар