Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортно гърне NESS SPORT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спортно гърне NESS SPORT

    колеги искам да ви попитам за тази марка гърнета NESS SPORT може и с едно с да се пише не съм сигурен.Приятел ми каза за тях били добри т.е. имали хубав звук и не са скъпи до колкото разбрах.Но искам да чуя и друго мнение
    FIAT - TIPO 2.0i.е

    #2
    Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
    Настоящата - Ford Focus ST
    Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
    Франкенщайн - R.I.P.
    Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

    Коментар


      #3
      Re: Спортно гърне NESS SPORT

      soulkeeper написа:
      колеги искам да ви попитам за тази марка гърнета NESS SPORT може и с едно с да се пише не съм сигурен.Приятел ми каза за тях били добри т.е. имали хубав звук и не са скъпи до колкото разбрах.Но искам да чуя и друго мнение
      Не си купувай такова, гният. Иди в "Топ Спеед" и Илиенци, има страхотни гърнета, на по-висока цена са, ама имат уникална визия и звук.
      Uno Turbo RulZz

      Коментар


        #4
        YED ли имаш предвид?
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          Korun написа:
          Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
          Братле хватката не е във ниските обороти да ти бръмчи, а като настъпиш газта, поне според мен ...
          Fiat Punto GT

          Коментар


            #6
            Аз съм с NES SPORT,сложих го щото нямах пари за нормално гърне,а и за звук От 7-8 месеца карам с него и единствените проблеми,които съм имал с него са,че ми изпокъса всички тампони на генерацията Просто е доста тежко...другото което знам за тези гърнета е,че не карат повече от година,но пък поне са евтини и докарват на звук
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #7
              fergy написа:
              Korun написа:
              Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
              Братле хватката не е във ниските обороти да ти бръмчи, а като настъпиш газта, поне според мен ...
              Братле, то туй е ясно, ама аз искам като тръгна за Пловдив (примерно), като стигна там, главата ми да не е станала осмоъгълна от шума. Етествено, че като искаш да ръмжи, пръхти и др. такива трябва да махнеш повече от едно гърне, а те с катализатора (резонаторно гърне при мен) са четири.
              Настоящата - Ford Focus ST
              Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
              Франкенщайн - R.I.P.
              Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

              Коментар


                #8
                ...

                Е май ще трябва да помисля за друг вариант понеже баща ми доста често пътува на дълъг път и няма да му е никак приятно понеже е и по работа.Пределно ми е ясно че не може хем да звучи добре хем на дълъг път да е тихо, но ако може да ми подскажете за някакъв среден вариант
                FIAT - TIPO 2.0i.е

                Коментар


                  #9
                  Re: ...

                  soulkeeper написа:
                  Е май ще трябва да помисля за друг вариант понеже баща ми доста често пътува на дълъг път и няма да му е никак приятно понеже е и по работа.Пределно ми е ясно че не може хем да звучи добре хем на дълъг път да е тихо, но ако може да ми подскажете за някакъв среден вариант
                  Средния вариант е оригинално гърне...При ниски обороти работи тихо, а след 2500-3000 изкарва звук, но са около 150-200лв на OMP или REMUS и т.н.
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #10
                    Korun написа:
                    fergy написа:
                    Korun написа:
                    Аз в момента съм с това, като не съм махал други гърнета.http://redline-tuning.com/cat/3_23/view/52/Пробвахме колата без задно гърне и след това със спортния "кюнец".Разлика определено има и звука е по - ниско честотен, ама не очаквай чудеса все пак.Най - хубавото е, че при ниски обороти се чува по изразено, докато при високите позатихва малко. Иначе при дълъг път ще ти трябва и една опаковка аспирин.
                    Братле хватката не е във ниските обороти да ти бръмчи, а като настъпиш газта, поне според мен ...
                    Братле, то туй е ясно, ама аз искам като тръгна за Пловдив (примерно), като стигна там, главата ми да не е станала осмоъгълна от шума. Етествено, че като искаш да ръмжи, пръхти и др. такива трябва да махнеш повече от едно гърне, а те с катализатора (резонаторно гърне при мен) са четири.
                    Братле колата ако ти е шумна в ниските обороти, във високите е още по-шумна, това го знам от личен опит!!! Пък и като тръгнеш за Пловдив или там където и да е .. ти да не я караш колата до 5, 6000 оборота за да не ти бръмчи толкова много ??? Айде със здраве !
                    Fiat Punto GT

                    Коментар


                      #11
                      Аз съм карал така едно Пежо с пърпорещо гърне, дето при 90км не се седеше в колата, но при 120 почти не се чуваше.Но не знам с каква марка гърне беше.
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        Абарте това цени за крайно гърне само ли са?И къде в София ги има на такива цени, че аз знам, че са повече парички май...
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #13
                          Да, цени за задно гърне са. Качествено гърне от 100лв. нагоре
                          Fiat Punto GT

                          Коментар


                            #14
                            fergy написа:
                            Да, цени за задно гърне са. Качествено гърне от 100лв. нагоре
                            Оригинален REMUS (само краино ) за мойто Браво - 273 евро
                            Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                            Polo 1.0, юли 1997г.

                            Коментар


                              #15
                              sachma написа:
                              Аз съм карал така едно Пежо с пърпорещо гърне, дето при 90км не се седеше в колата, но при 120 почти не се чуваше.Но не знам с каква марка гърне беше.
                              И мойто е така
                              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X