Накратко ситуацията е следната: монтирах ръчен контролер, мисля че съм го вързал правилно....маркуча от студения охлюв влиза в кранчето а от другата страна съм закачил маркуча от актуатора (пише уейстгейт). Пробвах монтаж и с тройника от комплекта като там бях закачил охлюва от едната страна, актуатора от другата, по посока на стрелката, а нагоре маркуча г закачам на входа уейстгейт на контролера...вентилацията си я връзвам на стандартното място на смукатела. резултата беше около 0.8 пик при максимално развъртяно кранче около 5 оборота към +, а ако разкача от тока соленоида, повече от 0.2 не прави....Стандартния соленойд прави около 1.2 бууст и около 0.8 холд. Аз ли бъркам нещо или тая идиотщина не работи. Дали с електронен контролер ще се получат нещата. Давайте мнения. Колата е Браво 2 1.4Т 150к.с.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Борба с бууст контролер
Collapse
X
-
Оригиналния соленод има 3 вакуума (актуатор, компресор и вентилация) и букса за ток. Ти Митко на какво налягане караш, смисъл над стандартното и колко оборота ти е отворено кранчето? Днес направих един странен монтаж и имам лек напредък....сложих кранчето от едната страна към актуатора а от другата, там където трябва да е охлюва, закачих маркуча от соленоида към актуатора. Сеедно съм срязал оригиналния маркуч на две и между тях е кранчето. На тангентата изкарах 1.1 бара стабилни на 5 и 6 предавка да речем между 2000 и 4000 оборота. На по ниските предавки в градски условия го докарах до 0.9/1 бар, до колкото беше възможно да се дава газ де,това при оборот и половина към +.....Забравих да спомена че колата има рейсчип, но не ми се вярва той да пречи да се случат нещата. За сега с тва не мога да вдигна надналягане, утре ше врътна още един оборот пък ще видиме
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар