Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat punto 1.9 jtd - чип тунинг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    О, колега, точно за мощност говоря. Вярно, че са 80 кончета, но доста бързичко набира. На втора вече съм на 60 и отгоре...То и за това обяснявах за 70те км/ч, че докато включа трета и вече съм в нарушение. Но май някой е пипал нещо, че ми се струва, че турбината включва към 2000 оборота, не към 1700. Не мога да съм сигурна, понеже все съм в трафик и при толкова идиоти по пътя не върви да си гледам оборотомера ..
    Но определено не я щадя де...просто докато не я стегна съм с едно на ум. Ама 60 на втора мисля, че си я цедя добре...то от там идва зора, че на нея и на трета и се върви пък на мен не ми се плащат глоби
    Иначе майсторите точно за ръждата псуват, че била много зле. Закарах я на тенекиджия..каза, че има ръжда, но не е много зле. Още не разяла ламарината. А на майсторите зора им е, че се късат болтове и трябва да правят на нова резби. И едно обслужване на двигател и спирачки им отне една седмица буквално. Сега трябва да ми оправят скоростния лост, че така не се кара, просто е ужас. И да стегнат окачването. А това са доста болтове и доста резби и не им се занимава, щото то и кви пари да вземеш за окачване, като частите са не повече от 300 лв.
    Последна редакция от Punk_girl; 21.06.2019, 15:22.

    Коментар


      #32
      Punk_girl написа: Преглед на мнението
      О, колега, точно за мощност говоря. Вярно, че са 80 кончета, но доста бързичко набира. На втора вече съм на 60 и отгоре...То и за това обяснявах за 70те км/ч, че докато включа трета и вече съм в нарушение. Но май някой е пипал нещо, че ми се струва, че турбината включва към 2000 оборота, не към 1700. Не мога да съм сигурна, понеже все съм в трафик и при толкова идиоти по пътя не върви да си гледам оборотомера ..
      Но определено не я щадя де...просто докато не я стегна съм с едно на ум. Ама 60 на втора мисля, че си я цедя добре...то от там идва зора, че на нея и на трета и се върви пък на мен не ми се плащат глоби
      Иначе майсторите точно за ръждата псуват, че била много зле. Закарах я на тенекиджия..каза, че има ръжда, но не е много зле. Още не разяла ламарината. А на майсторите зора им е, че се късат болтове и трябва да правят на нова резби. И едно обслужване на двигател и спирачки им отне една седмица буквално. Сега трябва да ми оправят скоростния лост, че така не се кара, просто е ужас. И да стегнат окачването. А това са доста болтове и доста резби и не им се занимава, щото то и кви пари да вземеш за окачване, като частите са не повече от 300 лв.

      Щом се маха само със шкурка и не остават дупки в метала след това, значи не е много!
      Иначе за болтовете наистина не е приятно. Веднъж докато сваляме глава на една Мазда превъртя главата на един болт на всмукателния колектор... И от там сваляй брония, радиатор вода, радиатор климатик, фарове, греди и други. Разбира се още поне 10 болта или се скъсаха или превъртяха. Заради подобни случки почнах като правя нещо по долната част на колата или изобщо място където има потенциал за ръжда, мацам болтове, гайки и изобщо непокрити метални елементи я с малсо, я с грес, я със спрей, понякога направо и боя слагам! Че работа за 30 мин може да се превърне в 5 часа мъчение заради ръжда.
      Късмет с ремонта, дано успеете да я стегнете!

      Коментар


        #33
        Колежке, първо Честито за придобивката. Какви са тия майстори, за една седмица обслужване- малко множко ми се вижда. Аз кола за повече от един работен ден в сервиз не съм оставял. А на този мотор първото нещо е да се затапи ЕГР-а.
        Безаварийно!
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #34
          dobrujanetza написа: Преглед на мнението
          Колежке, първо Честито за придобивката. Какви са тия майстори, за една седмица обслужване- малко множко ми се вижда. Аз кола за повече от един работен ден в сервиз не съм оставял. А на този мотор първото нещо е да се затапи ЕГР-а.
          Безаварийно!
          Оправданието е с болтовете, че едва ли не са свалили половината предница.
          А защо да се затапва ЕГР-ра? Знам, че спъва вървежа, но ако не прави проблеми? Даже мислех, че този двигател няма такова чудо.

          Коментар


            #35
            Това с болтовете ми е любимо. Заради 4 те долни болта на амортесьорите точно на мк2, но ХГТ австрийско( демек страдащо от сол и ръжда( която вече е оправена)) болтовете толко запекли били, че трябвало да се режат, да се търсят нови, щяло да отнеме 2 дена да се направи.
            При комшията с хубав компресор и гайковерт един от болтовете се опъна 15-20 мин. Другите излезнаха за по 3. обща смяна на целия комплект амортесори с тампони и пр. 1 час и 30 мин с пробата насам- натам.
            Безаварийни километри с мъника, дано не създава ядове.

            Коментар


              #36
              Това с болтовете ми е любимо. Заради 4 те долни болта на амортесьорите точно на мк2, но ХГТ австрийско( демек страдащо от сол и ръжда( която вече е оправена)) болтовете толко запекли били, че трябвало да се режат, да се търсят нови, щяло да отнеме 2 дена да се направи.
              При комшията с хубав компресор и гайковерт един от болтовете се опъна 15-20 мин. Другите излезнаха за по 3. обща смяна на целия комплект амортесори с тампони и пр. 1 час и 30 мин с пробата насам- натам.
              Безаварийни километри с мъника, дано не създава ядове.

              Точно като мойта!! И тя е австрийка! Ще видим, дано дда я постегнат.

              Коментар


                #37
                Малеее прегледай отдолу пода и внимавай къде я караш на гумаджия и за ремонти. На мен мъжката ми дигаха с големия крик колата за да сменя гуми и ми вкараха крика в купето от долу към пътника. Кърпенето на под не всеки му се захваща, струваше ми към 700 лева и 3 месеца без кола. Добре че вярното мк1, спортинг 1.2 е все още наоколо след 7 години и служи вярно.

                Коментар


                  #38
                  Малеее прегледай отдолу пода и внимавай къде я караш на гумаджия и за ремонти. На мен мъжката ми дигаха с големия крик колата за да сменя гуми и ми вкараха крика в купето от долу към пътника. Кърпенето на под не всеки му се захваща, струваше ми към 700 лева и 3 месеца без кола. Добре че вярното мк1, спортинг 1.2 е все още наоколо след 7 години и служи вярно.
                  За гуми не са я вдигали, но при смяна на дисковете и накладки беше на подемник. Пък и ръждата е предимно по праговете. От долу на мен ми се вижда добре, пък и тенекиджия я гледа. Но ще имам едно на ум!

                  Коментар


                    #39
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20190701_134136.jpg
Views:	1
Size:	158,6 KB
ID:	2098509
                    Колеги, понеже темата е за тунинг, а разводнихме малко, ето последната придобивка на моето кошниче!!!

                    Коментар


                      #40
                      Здравейте. Пънк гърл, ще използвам темата ти да за да се осведомя за нещо , във връзка с нея
                      Преди години имах пунт ЖТД 80, май чипнато от предишния собственик , вървеше МНОГОООО приятно > турбото тръгваше моментално при натискане на педала , буквално от 1200-300 оборота , е след 3000об. издъхваше , но на светофара оставяше коли с двойни коне сед себе си ...... докъм 100км/ч де )) ,ама то пък за града повече не ти трябва Супер приятно се караше като градска кола !
                      И един съвет към теб - не мъчи колата с високо обороти (60 на втора спомена) , тая кола има сила в ниските об. - няма нужда от високи обороти , това не е бензинка ! Радвай се на въртящия момент , особенно ако се престрашиш да я чипосаш - тогава и на разход ще се радваш!
                      JTR , от теб разбирам , че има готови карти за чип тунинг в нета !
                      Понеже не съм мн. на ти с тази част , ако не те затруднявам ,би ли ми проверил има(ш) ли такива карти за Пунто 2B - ЖТДм -101кс модела (2004г е) Имам такова.
                      Пробвах (сложих му) буст контролер (механичен) - започна да надува от 1.1(сток) до 1.4 (сега) ......има разлика, НО ми се струва , че трябва софтуерно да му се пусне и гориво , за да тръгне както трябва ! Та затова се интересувам от споменатите карти !
                      Благодаря предварително!

                      Коментар


                        #41
                        neonman написа: Преглед на мнението
                        Здравейте. Пънк гърл, ще използвам темата ти да за да се осведомя за нещо , във връзка с нея
                        Преди години имах пунт ЖТД 80, май чипнато от предишния собственик , вървеше МНОГОООО приятно > турбото тръгваше моментално при натискане на педала , буквално от 1200-300 оборота , е след 3000об. издъхваше , но на светофара оставяше коли с двойни коне сед себе си ...... докъм 100км/ч де )) ,ама то пък за града повече не ти трябва Супер приятно се караше като градска кола !
                        И един съвет към теб - не мъчи колата с високо обороти (60 на втора спомена) , тая кола има сила в ниските об. - няма нужда от високи обороти , това не е бензинка ! Радвай се на въртящия момент , особенно ако се престрашиш да я чипосаш - тогава и на разход ще се радваш!
                        JTR , от теб разбирам , че има готови карти за чип тунинг в нета !
                        Понеже не съм мн. на ти с тази част , ако не те затруднявам ,би ли ми проверил има(ш) ли такива карти за Пунто 2B - ЖТДм -101кс модела (2004г е) Имам такова.
                        Пробвах (сложих му) буст контролер (механичен) - започна да надува от 1.1(сток) до 1.4 (сега) ......има разлика, НО ми се струва , че трябва софтуерно да му се пусне и гориво , за да тръгне както трябва ! Та затова се интересувам от споменатите карти !
                        Благодаря предварително!
                        Имаш ли номера на ЕКУ-то?

                        Коментар


                          #42
                          neonman написа: Преглед на мнението
                          Здравейте. Пънк гърл, ще използвам темата ти да за да се осведомя за нещо , във връзка с нея
                          Преди години имах пунт ЖТД 80, май чипнато от предишния собственик , вървеше МНОГОООО приятно > турбото тръгваше моментално при натискане на педала , буквално от 1200-300 оборота , е след 3000об. издъхваше , но на светофара оставяше коли с двойни коне сед себе си ...... докъм 100км/ч де )) ,ама то пък за града повече не ти трябва Супер приятно се караше като градска кола !
                          И един съвет към теб - не мъчи колата с високо обороти (60 на втора спомена) , тая кола има сила в ниските об. - няма нужда от високи обороти , това не е бензинка ! Радвай се на въртящия момент , особенно ако се престрашиш да я чипосаш - тогава и на разход ще се радваш!
                          JTR , от теб разбирам , че има готови карти за чип тунинг в нета !
                          Понеже не съм мн. на ти с тази част , ако не те затруднявам ,би ли ми проверил има(ш) ли такива карти за Пунто 2B - ЖТДм -101кс модела (2004г е) Имам такова.
                          Пробвах (сложих му) буст контролер (механичен) - започна да надува от 1.1(сток) до 1.4 (сега) ......има разлика, НО ми се струва , че трябва софтуерно да му се пусне и гориво , за да тръгне както трябва ! Та затова се интересувам от споменатите карти !
                          Благодаря предварително!
                          Колега, моята не е толкова пъргава в ниските. Чисто като усещане се развърта към 2000 оборота. Не мога да кажа, че е мудна, но не е наказателя, който очаквах. Върши работа, но явно годините и седенето са си оказали влияние. Сега е пред блока, че кормилния прът и е скапан и чакам майстора да я подхване, а това е от ония части дето не си струва да купуваш нова и търся втора ръка.
                          Не съм убедена, че ще носи на чипосване... Но ако видите Пунтак с осичка да прелита с 90-100 из града - аз съм! Не я щадя.
                          Разхода може да ви се струва много, но е към 8,5 на 100. Това си е от магарето зад волана....

                          Коментар


                            #43
                            Punk_girl написа: Преглед на мнението
                            Колега, моята не е толкова пъргава в ниските. Чисто като усещане се развърта към 2000 оборота. Не мога да кажа, че е мудна, но не е наказателя, който очаквах. Върши работа, но явно годините и седенето са си оказали влияние. Сега е пред блока, че кормилния прът и е скапан и чакам майстора да я подхване, а това е от ония части дето не си струва да купуваш нова и търся втора ръка.
                            Не съм убедена, че ще носи на чипосване... Но ако видите Пунтак с осичка да прелита с 90-100 из града - аз съм! Не я щадя.
                            Разхода може да ви се струва много, но е към 8,5 на 100. Това си е от магарето зад волана....
                            Не мисля, че това че развърта на 2000 оборота е признак, че има някакъв проблем, все пак е дизел. Всеки дизел, който съм карал развърта там някъде. Ако не е пипан или не си е мощен заводски е така.
                            За чипосване защо да не издържи? 1.9 мотора държи до 200 коня, та и отгоре. На теб просто са ти го орязали заводски Ако турбината е здрава, чип и газ до долу! Да не говорим, че рециклажа на тези турбини е жълти стотинки.

                            Коментар


                              #44
                              Наказател от кола фабрично 80 к.с., чипосана до 110-120 коня (за повече засилка без много парички - не знам...), не го виждам как ще стане. Явно имаме различни представи за ластик на светофара и истински бърза кола.
                              А този разход ми се струва неимоверно висок... за дизел. И аз не си щадя Пунтото, пък в града много рядко ми дава повече от 7.5/100.

                              Коментар


                                #45
                                Не мисля, че това че развърта на 2000 оборота е признак, че има някакъв проблем, все пак е дизел. Всеки дизел, който съм карал развърта там някъде. Ако не е пипан или не си е мощен заводски е така.
                                За чипосване защо да не издържи? 1.9 мотора държи до 200 коня, та и отгоре. На теб просто са ти го орязали заводски Ако турбината е здрава, чип и газ до долу! Да не говорим, че рециклажа на тези турбини е жълти стотинки.
                                Колега, не съм казала, че има проблем, просто колегата neonman описва как му е пъргава и в ниските, а за мен 2000 не са ниски. Принципно и съм любител на бензина, може и от там така да ги виждам нещата. А за носенето на чип - просто си е баба вече и е поръждясала, не мога да си сложа ръка на сърцето и да кажа, че е 100% технически изправна. Пък съм от тея дето не им се мре по пътя /имам две деца, които возя с не повече от 50 в града/. Иначе турбото мисля, че е добре.

                                blue_coconut не са ни много различни схващанията, просто по-голяма мощ не е за мен, понеже съм рисков шофьор, не от към умения, но много обичам адреналина и ще се приключа в някой твърд обект. Но очаквах малко повече от колицата, все пак за това шаси, тези коне не са малко. А разхода е висок, но както казах, това е от магарето зад волана...Ако мъжът ми седне да я кара, вероятно и до 6 може да го свали...

                                Коментар

                                Working...
                                X