О, колега, точно за мощност говоря. Вярно, че са 80 кончета, но доста бързичко набира. На втора вече съм на 60 и отгоре...То и за това обяснявах за 70те км/ч, че докато включа трета и вече съм в нарушение. Но май някой е пипал нещо, че ми се струва, че турбината включва към 2000 оборота, не към 1700. Не мога да съм сигурна, понеже все съм в трафик и при толкова идиоти по пътя не върви да си гледам оборотомера ..
Но определено не я щадя де...просто докато не я стегна съм с едно на ум. Ама 60 на втора мисля, че си я цедя добре...то от там идва зора, че на нея и на трета и се върви пък на мен не ми се плащат глоби
Иначе майсторите точно за ръждата псуват, че била много зле. Закарах я на тенекиджия..каза, че има ръжда, но не е много зле. Още не разяла ламарината. А на майсторите зора им е, че се късат болтове и трябва да правят на нова резби. И едно обслужване на двигател и спирачки им отне една седмица буквално. Сега трябва да ми оправят скоростния лост, че така не се кара, просто е ужас. И да стегнат окачването. А това са доста болтове и доста резби и не им се занимава, щото то и кви пари да вземеш за окачване, като частите са не повече от 300 лв.
Но определено не я щадя де...просто докато не я стегна съм с едно на ум. Ама 60 на втора мисля, че си я цедя добре...то от там идва зора, че на нея и на трета и се върви пък на мен не ми се плащат глоби
Иначе майсторите точно за ръждата псуват, че била много зле. Закарах я на тенекиджия..каза, че има ръжда, но не е много зле. Още не разяла ламарината. А на майсторите зора им е, че се късат болтове и трябва да правят на нова резби. И едно обслужване на двигател и спирачки им отне една седмица буквално. Сега трябва да ми оправят скоростния лост, че така не се кара, просто е ужас. И да стегнат окачването. А това са доста болтове и доста резби и не им се занимава, щото то и кви пари да вземеш за окачване, като частите са не повече от 300 лв.
Коментар