Точно от този мотор може да се очакват чудеса, има много запас - и самите Италиянци го казват и го показват. Аз карам Стило 115 коня - а то е същия мотор, по аутобаните в Германия от 140 - 150 до 200 на пета те лепи за седалката и ги вдига за 2-3 сек. все едно че е на трета, само дето не върти гуми, проблема е само с вътрешните карета, много слаб материал, за 20 хил. км. два пъти ги сменям но турбото му излезе много кораво. Но това е въпрос на желание, относно турбото че пускало малко масло - това е много относително, дори и нова кола турбото и пуска масло и е омаслено а и то е консуматив. От личен опит го знам, последната ми кола е Рено Сценик 2015 г. 1.6 DCI 130 k.с. на 130 хил. км. счупи турбо а предния ден го преглеждах че трябваше да пътува 1600км. успя да мине само 100км. и скъса оста с гайката от към студената част - естествено и тази кола е тунингована, сложих му ново турбо не оригинал, няма да казвам марка но работя от години с тях. Тук в ДЕ ги гледам по новите коли а и всеки ден ги правя, ами те не могат да изкарат и 100 хил. км. и чупят турбими, късат вериги и какви ли не още проблеми, горят масло колкото бензин или нафта - НЕ СИ КУПУВАЙТЕ НЕМСКА КОЛА, карайте си Италианките. Относно Магнес, моя съвет е да не рискувате с тях, попадали са ми няколко файла - коли правени от тях, ами то е страшно, голяма мешавица е но пък файла е заключен да не им се гледат мизериите - те и това не могат да направят както трябва. Извинявам са че така плюя по тях, но е самата истина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat punto 1.9 jtd - чип тунинг
Collapse
X
-
Колега и ти си прав, но тук седи въпроса до колко си заслужава да се наливат пари в нещо, което изначале не показва признаци на дълъг живот. Ама купили сме я колата, ще я токам докато издъхне...
А точно такива мнения за Маднес ме спират, понеже не ми се занимава после да ходя да се карам, да дооправям и прочее. И МНОГО ме дразни, като някой майстор почне да ти обяснява как той това не го бил пипал... Не бе аз паса трева!!
Така или иначе темата си седи, ако има напредък ще се пише...
Коментар
-
Punk_girl написа: Преглед на мнениетоКолега и ти си прав, но тук седи въпроса до колко си заслужава да се наливат пари в нещо, което изначале не показва признаци на дълъг живот. Ама купили сме я колата, ще я токам докато издъхне...
А точно такива мнения за Маднес ме спират, понеже не ми се занимава после да ходя да се карам, да дооправям и прочее. И МНОГО ме дразни, като някой майстор почне да ти обяснява как той това не го бил пипал... Не бе аз паса трева!!
Така или иначе темата си седи, ако има напредък ще се пише...
Не забелязвам да си споменала точно за кой 1.9 jtd мотор става въпрос, но ако е от по-новите, на които картата им се сменява през ОБД, можеш да проваш с настройка от интернет. За някои 1.9jtd се намират сравнително лесно в интернет, даже може и аз да имам. Само трябва да си намериш кабел за програмиране на ЕКУ-то или някой, който има такъв. Вярно, доверяваш се на неизвестна настройка от интернет, но пък поне единствената инвестиция ти е самото препрограмиране на ЕКУ-то и ако решиш можеш да я махнеш и да върнеш заводската.
Коментар
-
Ако чета правилно първия пост- ЖТД-80.
А и високата мо'ност не означава постоянно газ до ламарината. Но от друга страна- като знаеш за табуна под предния капак и много те засърбява дясното ходило...Последна редакция от dobrujanetza; 12.06.2019, 22:57.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
JTR, кабели вкъщи има поне два. От доста време караме фиати и ФЕС и МЕС имаме нелегални/ или само МЕС/. Ама като си засе*а нещата сама, няма кой да се хване да ми ги оправи.
Пък дет се вика....аман от майстори...като идеш и почват едни локуми, колко е зле как не може да се оправи, ама той щото е велик ще оправи нещата, ама като ги прецака...Много лошо мнение имам за тоя тип работа и за това много ги мисля, че доста сме се напатили.
А за газ до ламарината, определено не съм този тип шофьор, но крачето си ме сърби редовно, особенно като се наредят някви "адекватни" шофьори около мен.
Коментар
-
Punk_girl написа: Преглед на мнениетоJTR, кабели вкъщи има поне два. От доста време караме фиати и ФЕС и МЕС имаме нелегални/ или само МЕС/. Ама като си засе*а нещата сама, няма кой да се хване да ми ги оправи.
Пък дет се вика....аман от майстори...като идеш и почват едни локуми, колко е зле как не може да се оправи, ама той щото е велик ще оправи нещата, ама като ги прецака...Много лошо мнение имам за тоя тип работа и за това много ги мисля, че доста сме се напатили.
А за газ до ламарината, определено не съм този тип шофьор, но крачето си ме сърби редовно, особенно като се наредят някви "адекватни" шофьори около мен.
Иначе ми хрумна една друга идея, boost controller. Вярно няма да е баш като чиптунинг, но мотора и електрониката му мисля, че са достатъчно стари, че да се справят с малко повечко налягане без да се пипат настройките. Разбира се, ако има някой колега с повече опит и знания може да ме опровергае.
Коментар
-
Punk_girl написа: Преглед на мнението[ATTACH=CONFIG]107333[/ATTACH] Колеги ето ми го таралясничето...
Честито! Със здраве да си я ползваш!
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоЧестито! Със здраве да си я ползваш!
Тея дни съм напушила от майстори, плюещи колко зле била колата и що съм си дала парите за такъв гробник...Аз къде по- големи гробници съм виждала за повече пари...
Та процесът по "реставрация" продължава. Но пък съм учудена как всичко по електрониката работи и ел. стъкла и джамовете толкова меко плъзгат. Аз за 18 годиина таратайка съм очарована. Пали от половин оборот...е малко имам чувстовото, че нещо ще падне от нея, но мисля, че някой тампон на двигателя е за смяна. Ще се чуе.
За сега мисля да си лепна две спортни ленти по средата, да се вижда от далече, че кола с душа приближва...
Коментар
-
Punk_girl написа: Преглед на мнениетоЧесно да си призная май мъжа ми ще се окаже прав, че за в града повече мощност не ми трябва... Не съм се разкандърдисала съвсем, ама тея дни докато натисна педала и вече съм на 70 км/ч и още й се върви.
Punk_girl написа: Преглед на мнениетоПък на мен ми е жал да я мъча
Punk_girl написа: Преглед на мнениетоНо пък съм учудена как всичко по електрониката работи и ел. стъкла и джамовете толкова меко плъзгат.
Punk_girl написа: Преглед на мнениетоТея дни съм напушила от майстори, плюещи колко зле била колата и що съм си дала парите за такъв гробник...Аз къде по- големи гробници съм виждала за повече пари...
Та процесът по "реставрация" продължава.
Punk_girl написа: Преглед на мнениетоно мисля, че някой тампон на двигателя е за смяна.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар