Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся си пружини + спортно гърне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Mescalin написа:
    така и никъде не видях конктретни места от който мога да напразарувам сносни пружини... понеже аз конкретно се затруднявам да намеря за бравото...не че съм се отрепал от търсене.
    Виж тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11662
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    Коментар


      #32
      gmg_service написа:
      Mescalin написа:
      така и никъде не видях конктретни места от който мога да напразарувам сносни пружини... понеже аз конкретно се затруднявам да намеря за бравото...не че съм се отрепал от търсене.
      Виж тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11662
      gmg_service написа:
      Ето и размерите: Задните са високи 27 см.,в основата са 6-8.5 см., горе 10-12,4 см. фи 12mm Предните са на макферсона. високи 26 см.,в основата 15-18см.,горе 10,5-13 см. фи 14mm
      айде някой разбирач да каже ще станат ли тези за мойто 1.6 браво и с колко мм ще се намали просвета.
      Fiat Stilo JTD ....sold
      Volvo C 70 ....

      Коментар


        #33
        Здравей!Видях ти темата за спортното окачване ...та, аз имам оригинално заводско,с газови амортесьори и червени пружини.За Пунто 85кс 16 винтила.Разбит е преден десен амортесьор,останалото е перфектно.Отпред са целите Макферсони.Цена:390 лв.Намирам се в София.Мога да ти пратя снимка,както и на Пунтото преди да е свалено.Продавам го комплект само и цената е последна.

        Коментар


          #34
          пунто

          Незнам за какво се щурите да сменяте гърнета и особенно пружини който не са за Българските улици .При мен всичкото окачване е спортно и имам доста главоболия по пътищата относно дупките и легналите полицайИаче за каране по завои няма проблем няма носене и залитане .Става по ниска с 4.5 см от нормалното .Та комплект на пружини е около 400 лв червени и задното гърне още 156евро/ 320лвда не говорим че и амортесьорите са още поне 4/120 лв =480 поне Е вяро че има и по евтини но дали има ефект от тях Вярно че е по добре да е по ниска.Ако има от София поже да видат как стой Пунтото на адреса по долу
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #35
            Идеята е кофти . Като цяло става много готино ,но на дълъг път това гърне ще ме побърка ....возих се в едно бмв 320 до софия с спортно окачаване + гърне все едно излитахме през цялото време
            Оne dream , one fiat .....just Punto SPI 8V SOCH 176A6000
            "The best Ferrari is the one that I have still to build"
            Enzo Ferrari (1898-198

            Коментар


              #36
              защо като се заобсъжда спортно гърне и окачване винаги се обсъжда колко е зле на дълъг път и как друса и е шумно :Dами то - не случайно окачването е - спортно - нали :Dаз такова което да е меко не съм виждал още ...а спортното гърне само по себе си ако не се вдигне големинатa на тръбата освен звук нищо друго не прави ... и то си е шумно ... няма как да е друго ... и който си слага такова - обикновенно е наясно че звука ще е силен ... може да го преболява глава от време на време и си носи беналгин винаги в жабката какво има да му се обсъжда на това ...ясно какви са му предимствата и недостатъците сравнено с нормалното такова но е странно да се сравняват въобще двете.за мен - е по-добре - естествено за автомобил на който що годе си заслужава да има такова ... защото всеки пропуска едно много важно нещо - а то е че живота на спортното е 4-5 пъти по дълъг от на нормалното ... говориме за хубаво спотно от реномирана марка и доказала се ... не за - рацинг лтд. чайна интернейшънъл.
              : Der Engel ist Viren :

              Коментар

              Working...
              X