Mescalin написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Търся си пружини + спортно гърне
Collapse
X
-
gmg_service написа:Mescalin написа:така и никъде не видях конктретни места от който мога да напразарувам сносни пружини... понеже аз конкретно се затруднявам да намеря за бравото...не че съм се отрепал от търсене.gmg_service написа:Ето и размерите: Задните са високи 27 см.,в основата са 6-8.5 см., горе 10-12,4 см. фи 12mm Предните са на макферсона. високи 26 см.,в основата 15-18см.,горе 10,5-13 см. фи 14mmFiat Stilo JTD ....sold
Volvo C 70 ....
Коментар
-
Здравей!Видях ти темата за спортното окачване ...та, аз имам оригинално заводско,с газови амортесьори и червени пружини.За Пунто 85кс 16 винтила.Разбит е преден десен амортесьор,останалото е перфектно.Отпред са целите Макферсони.Цена:390 лв.Намирам се в София.Мога да ти пратя снимка,както и на Пунтото преди да е свалено.Продавам го комплект само и цената е последна.
Коментар
-
пунто
Незнам за какво се щурите да сменяте гърнета и особенно пружини който не са за Българските улици .При мен всичкото окачване е спортно и имам доста главоболия по пътищата относно дупките и легналите полицайИаче за каране по завои няма проблем няма носене и залитане .Става по ниска с 4.5 см от нормалното .Та комплект на пружини е около 400 лв червени и задното гърне още 156евро/ 320лвда не говорим че и амортесьорите са още поне 4/120 лв =480 поне Е вяро че има и по евтини но дали има ефект от тях Вярно че е по добре да е по ниска.Ако има от София поже да видат как стой Пунтото на адреса по долу
Коментар
-
защо като се заобсъжда спортно гърне и окачване винаги се обсъжда колко е зле на дълъг път и как друса и е шумно :Dами то - не случайно окачването е - спортно - нали :Dаз такова което да е меко не съм виждал още ...а спортното гърне само по себе си ако не се вдигне големинатa на тръбата освен звук нищо друго не прави ... и то си е шумно ... няма как да е друго ... и който си слага такова - обикновенно е наясно че звука ще е силен ... може да го преболява глава от време на време и си носи беналгин винаги в жабката какво има да му се обсъжда на това ...ясно какви са му предимствата и недостатъците сравнено с нормалното такова но е странно да се сравняват въобще двете.за мен - е по-добре - естествено за автомобил на който що годе си заслужава да има такова ... защото всеки пропуска едно много важно нещо - а то е че живота на спортното е 4-5 пъти по дълъг от на нормалното ... говориме за хубаво спотно от реномирана марка и доказала се ... не за - рацинг лтд. чайна интернейшънъл.: Der Engel ist Viren :
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар