Разбирам това и ми е ясно, че се опитвате да ми дадете правилния съвет, но ако ще се слага кутия от алфа (не знам дали полуоските са същите и дали разстоянието между гумите на 2те коли е еднакво и дали става болт он), кулерът разбира се се сменя заедно с турбината от 2.4, а съединителя също ще е от 2.4 (маховик, притискател, феродо), както каза един колега по-долу и ГНП-то пак ще е от 2.4....а че купето не е предвидено за 250км/ч ясно, аз нямам и намерение да ги вдигам, колата е за градско каране и да има мощност в резерв....видях на едно кади в Англия му бяха присъдили 3.2 от А3ка и си ги дървеше го магистрала без да се обръща по таван...аз по магистрала нямам намерения да се състезавам, а се "сърдя" на това, че просто искам няколко изречения с обяснения и напътствия, а в отговори хората ме разубеждават и ми казват колко лоша идея е. Не виждам какво толкова, но вие сте експертите...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат добло 1.9JTD 8v 105hp
Collapse
X
-
Аз мисля, че кутията няма смисъл да я сменяш и ще издържи 200+, ако не я напъваш много рязко постоянно. Другите неща са ти bolt-on, стига да не ти опира турбината в перките отпред, понеже Доблото е с по-малък кош, че тогава ще береш ядове с наместването и ще трябва нов колектор и нещата стават закучени. Иначе за начало виждаш дали турбината от 2.4 ще пасне добре без да опира никъде, ако стане купуваш и слагаш, сменяш съединител, маховик, притискател, изпускателната система, кулер по голям, маслен радиатор ( иначе ще ти вдига темпаратури лятото), дюзи от 2.4 или 1.9 150 и ходи на настройка. Мисля че и без ГНП-то може да минеш.
Коментар
-
А как да разбера дали се събира ? Предполагам да вдигна колата на подемник и да видя колко място има около стоковата - ако е доволно, взимам смело. Маховик, притискател и феродо и 3те от 2.4ка (има ли значение кой мотор ? предполагам по-големия мотор ще е с по-издръжлив съединител ?). Виждам, че има алфи 2.4 136кс та чак до над 200 коня, да гоня такава турбина от алфата с най-много коне ? изпускателната система от 2.4 става ли или да отида в Крафт София да ми направят такава ? И последен въпрос - как ще разбера дали ГНП-то моето е достатъчно или ще трябва да се взима друго ? Благодарности !
ПП. четох в английски форуми, че 8в мотора носи до 200 коня, 16в мотора е този, който издържа до 300 (това беше за пунто 2004та с 8в мотор, не знам при добло 2007 как е). Има ли как да се провери това ако ви кажа номера на мотора ? Благодарности !
Коментар
-
Няма как да разбереш дали се събира. Трябва да пробваш, защото съм виждал 145-ца 1.9JTD 105 на която опираше в генерацията и в перката на радиатора и смениха генерация от 1.9JTD 115 коня и местиха радиатора нагоре и после пречеше на масления филтър и беше абсолютно мазало. Иначе от 2.4 175 или от 1.9 mJet 150 (мисля, че този ще ти е по-евтин и лесен за намиране) взимаш съединителя и дюзи или от 2.4 или от 1.9 mJet, а за ГНП ще видиш при настройка, ако след като сложиш дюзите не може да подържа налягане в рейката, значи трябва и него да смениш (става и от 136 коня версията на 2.4). Също така турбото няма да е лесно да го направиш да управлява променливата геометрия, защото твоята кола е без, затова взимаш клапана от стоковата турбина и го пренасяш на новата може Garret 2256 или Garret 2260. Общо взето си е пипкава работа и бая време проба-грешка. Не съм присъствал на направата на 105 коня версията, защото при 115 става доста по-лесно всичко това, понеже всички неща там са bolt-on и става за нула време, а тук няма как със сигурност да ти кажа кое и как става, просто съм си говорил и съм чувал преди доста време за такъв проект и малко опит със 115-ката и го споделям.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар