Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на измервателени уреди

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтаж на измервателени уреди

    Здравейте колеги,
    Преди време си бях купил уред за имервне на налягане на маслото и бууст метър. Бях намерил и доста подробни гайдове, как може да се мотира всичко, но така и не им дойде времето . След малко компютърни проблеми, се оказа че всичката информация която бях намерил е изгубена безвъзвратно.
    Бих приел всякакви съвети и насоки, най вече към монтирането на уреда за налягане на маслото, тъй като за него като цяло немога да намеря информация. Къде и как се свързва, трябват ли някакви специални преходници ?

    П.С. Забравих да спомена колате е Стило 1.9 JTD
    '03 Fiat Stilo 1.9 JTD - 115hp+

    #2
    Не знам за какво ти са но и други са го правили за пунто
    http://picbg.net/u/75119/60845/858844.jpg
    http://picbg.net/u/75119/60845/858843.jpgДа внеса малко яснота за хората, които тепърва мислят да се захванат с това нещо.
    Нещата не опират само до това да си купите продукта и да си сложите уредите някъде вътре по таблото и готово..., човек трябва да е наясно, че тия уреди за да започнат да работят и да отчитат някакви данни, за които са предназначени същите, то преди това трябва да прекарате някоя и друга жица за да захраните самите уреди /осветлението на уредите/, както и да прекарате жици до самите датчици на уредите /показанията, които ще виждате на самите уреди/, които датчици трябва да монтирате на подходящо място в двигателния отсег.

    Датчика за налягане на маслото можете да го монтирате при оригиналния датчик за налягане, но в случая ще трябва да си закупите допълнително един тройник, на който да монтирате както датчика на уреда, така и оригиналния датчик, няма как на един отвор да завиете 2 датчика, логично е. /на мойта кола на корпуса където се навива масления филтър има 2 тапи/пробки като тази на картера, от която си източвате маслото при смяната му, именно там съм си навил и двата датчика, този за температурата и този за налягането и съм си решил проблема с датчиците.

    Датчика за температура на маслото трябва да бъде монтиран някъде където минава/циркулира моторно масло или както правят много хора - подходяща дупка на картера, заварка на гайка с точната резба, като резбата на датчика и навиване на датчика. Аз специално както написах по горе съм го монтирал на едната от тапите при масления филтър.

    Волтметъра е най лесен в цялата схема, защото няма датчик, просто трябва да го вържете към ел. инсталацията на автомобила, толкоз.

    Хубаво е на всички плюсови кабели да сложите и един бушон за всеки случай, хората, които се занимават с "жица" ги знаят тия работи.
    Мойте уреди са вързани към самия контактен ключ на автомобила - сиреч когато колата е загасена уредите не работят /ако са вързани директно и работят постоянно ще ви замине много бързо акумулатора/, когато подам на контакт уредите светват и стрелките отчитат някакви данни, при завъртане вече на стартер уредите пак загасват за да не дърпат допълнително ток от акумулатора /това е за няколко секунди докато стартира двигателя/ и вече при запален мотор уредите светят и работят коректно, при изгасяне на мотора всичко изключва.
    Така е направено при мен, всеки трябва да си прецени при него каква е възможността за монтаж на датчиците и как може да стане, защото всеки мотор си има особенности, ако не най лесния начин е да си купите уредите, да закарате колата в сервиз където има грамотни хора, които ще ви направят съответния монтаж.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Коце ти това сам ли го сътвори?

      Колега, ако си в София, и имаш време другия уикенд ако искаш ела да ги опляскаме
      Последна редакция от S_BANKOV; 27.08.2018, 14:37.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Колегата (Автора) вчера го засякох в западен парк, и авариики пусках с алфата , ама тва Стило много пуши особено в ниските.Та колега предлагам ти първо да си отстраниш проблема , пък после да слагаш уредите ,
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Това е писано от колега във форумасигурно така го е направил
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            Коце ти това сам ли го сътвори?

            Колега, ако си в София, и имаш време другия уикенд ако искаш ела да ги опляскаме
            Следващите два week-end за жалост бачкам колега, но след това може да се уговорим за нещо. Малко помощ няма да ми е излишна.
            '03 Fiat Stilo 1.9 JTD - 115hp+

            Коментар


              #7
              cs_aleksandar написа: Преглед на мнението
              Колегата (Автора) вчера го засякох в западен парк, и авариики пусках с алфата , ама тва Стило много пуши особено в ниските.Та колега предлагам ти първо да си отстраниш проблема , пък после да слагаш уредите ,
              Тамън се чудих кой е съфорумника по тея крайща .
              Стилото почна така да пуши след ре-мап, казаха ми че щото бил заминал дебитомера затова било нормално да пуши толкова и с нов щяло всичко да се оправи. Еми сложих нов и сега (когато ме засече) пущи "по малко". Като се връщам към Пловдив ще му я закарам пак да я погледне, че явно ще трябва да се донастройва.
              '03 Fiat Stilo 1.9 JTD - 115hp+

              Коментар


                #8
                Или да смени марщуча за ниското налягане
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Колегата дето си е направил труда да опише всичко това по горе, копнато от Коцето съм АЗ .... нещо проблем ли има
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Има има ама ти знаеш как да си изкупиш греховете.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар

                    Working...
                    X